Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بلرداری
سلام خانوم دکتر من ۵هفته باردارم دردپریودی دارم ترشحاتم آبکی شده تکرارادرار هم دارم...خاستم بدونم مشکلیه؟
- غربالگری اول بارداری
سلام ببخشید من تو غربالگری اول نرمال بود ان تی 1 سندروم داون یک بر پانصدو هفتاد بود که ریسک نگاتیو بود ولی دکترم مرحله ی کواد مارکرو توصیه کرد تو مرحله ی دوم ریسک مشکوک شد عدد سندروم داون 246بود و امینو رو برام نوشته خیری نگرانم یعنی بچم مشکل داره ما قبل ازدواجم ازمایش کاریوتایپ انجام دادیم وا نرمال بود
- Check out Chicken Road on a trusted online casino online and insights.
Searching for a unique game? Good news, Chicken Road is a must-try.Designed by an innovative developer, Chicken Road combines a wild chicken adventure.What’s Chicken Road About? Imagine a rural adventure, where chickens face the ultimate test. This is the heart of Chicken Road.The interface is polished, with hilarious characters. The background tunes adds a playful twist.Chicken Road Perks In terms of extras, Chicken Road is well-crafted. Look out for:Free spins x2, x3, or even x5 boosts Dynamic reels Special symbolsWhile spinning lets you unlock special animations.Chicken Road Casinos - Where to Play? Which casinos offer Chicken Road? It’s easy: many online casinos feature Chicken Road.For example: Lucky Days perfect for Chicken Road great for trying Chicken Road.Chicken Road Review - Our Thoughts We’ve tested Chicken Road and it’s a fun find.What We Loved Big multipliers Unique vibeThings to Know: Medium volatilityTo wrap it up, Chicken Road is a must in true Uzbek style – "yaxshi o‘yin" (great game)!.
- دردقاعدگی
فقطروز اول قاعدگی نه ب طور دائم دردزیرشکم ومقعد نشانه چیست
- قرص راکوتان وال دی
سلام وقت بخیر مصرف قرص ال دی با راکوتان مشکلی ایجاد میکند؟
- ایجاد پولیپ
من چند ماه پیش پولیپم رو که باعث خون ریزی های پیاپی می شد عمل کردم یه مدت خوب بودم الان دوباره باز خون ریزی دارم می خوام بدونم آیا امکان ایجاد یا ساخته شدن پولیپ در رحم هست یا نه؟؟؟؟؟
- ورودی واژن
سلام خسته نباشين ميخواستم بدونم ورودي واژن كودكان بايد باز باشه يا نه ؟دخترم شش سالشه جلو واژنش بازه خيليييي نگرانم لطفا از نگراني درم بياريد
- اکوژن خطی bright در تخمدان چپ
اکوژن خطی به ابعاد ۲۷ م م جهت رد احتمال وجود کیست در مویید با انجام MRI تو صیه می شود .
- عفونت گوش در بارداری سه ماهه اول
- تب
سلام چرا بعد از نزدیکی شدیدا تب میکنم متولد ۵۵ و۲۲ سال ازدواج کرده بچه ندارم همسرم واریکوسل عمل کرده قاعدگی من منظمه
- سلام من آمپول پروژسترون زدم موقعی که پریودبودم واسه قطع کردنش الان ۱۴روزه پریودم نه تنهاقطع شدبلکه بیشترشدچی کارکنم توروخداجواب بدین ممنونم
- بارداری ***
سلام خانم دکتر اگر در حال اقدام بارداری باشیم قرص دوفاستود یا دوفمد را میتونیم مصرف کنیم یا نه باید قطع کنیم
- انتقال جنین
سلام من امروز ده روزه که انتقال جنین کردم جنیهام سه روزه بودن نگارنی من اینجاست انتقال در روز ۲۳ پریودم بوده ایا شانسی برای بارداری هست خیلی نگرانم
- کلو میپرامین
آیا قرص کلومیپرامین برای افراد باردار مضر است؟
- کیست
ایجاد کیست در محل برش سزارین ، آیا با دارو درمان میشود یا نیاز به جراحی دارد ؟ با وجود این کیست میتوان بارداری بدون مشکل داشت ؟
- تیر کشیدن لگن و کشیدن درد به سمت کمر هنگام پریود
سلام خسته نباشید من تقریبا ۲۷ سالمه و از ساای ک پریود شدم یادم میاد از شدت درد پریود روی زمین میفتادم و یا غش میکردم انقد درد دارم که حتی عزرائیلو گاهی میبینم ...ک دکتر زنان به من شیاف دیکلوفناک داد الان حدودا چند سالی هست یه درد بهش اضافه شده داخل باسنم انگار سفت میشه گاهی اوقات درد میگیره جوری ک سرجام سیخ میشم و این درد به سمت کمر کشیده میشه و ب شدت ابروم میره سر این ررد روم نمیشد سر کار برم با مدیر عامل صحبت میکردم همش میگفتم خدا تیر نکشه تو باسنم نمیدونم این درد کوفتی علتش چیه و اصو چرا اینجوری میشم
- لاپاراسکوپی فیبروم را در کدوم بیمارستان انجام میدین؟
- ضربه به شکم
سلام من خوابیده بودم دخترم به شوخی به شکمم ضربه زد و شب با همسرم نزدیکی داشتم که باعث خونریزی شد به نظر شما ضربه ای که وارد شده مشکل ایجاد کرده
- خوردن قرص ال دی واورژانسی دریکروز
سلام خانم تقریبامن ۱۳روزپیش سه بارنزدیکی داشتم همون ساعتدوتاقرص اورژانسی خوردم وهمون روز۴تا ال دی خوردم وتا ۳روزبعدش روزی چهارتا ال دی خوردم وقطع کردم الان نه روزه منتظرم پریودشم ولی نشدم ودقیقادوازده روزبعدنزدیکی و۸روزبعدمصرف قرص ال دی دبروزصبح بی بی چکزدم منفی شد ببخشیدمصرف قرص اورژانسی وال دی پریودموبهم ریخته؟؟؟ واینکه بی بی چک زدم درسته؟؟
- طولانی شدن پریود
با سلام و خسته نباشید
من ماه پیش پریودم تماما بصورت لکه بینی بود. روز10ام لکه بینی به دکتر مراجعه کردم که سونونوشت و نتیجه سونو کیست نابوتین بود و البته دکتر گفتن که تنبلی تخمدان هم دارم. برای درمان قرص پروژسترون تجویز کردن ک از همون شب تا 20 شب دوتابخورم تا پریود بشم و از بعد پریود شدن هم از روز 16 ام دوره تا 10 شب بازم شبی 2 تا بخورم. برای قطع لکه بینی هم مفنامیک اسید 8ساعته تجویز کردن
من هم پروژسترون ک مصرف کردم هنوز 20 شب نگذشته که پریود شدم و امروز دهمین روزیست ک پریودم و هنوزم لخته است. از روز هشتم هم برای اینکه کم بشه خونریزی مفنامیک خوردم ک فایده نداشته. ضمنا وزنم هم بالاست و از شروع درمان پروژسترون دارم رژیم میگیرم
توروخدا راهی برای قطع پریودی بگین ک برای نمازام مجبور به اعمال استحاضه نشم دیگه
با تشکر از شما


