Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خون در ادرار
سلام.من زایمان سزارین داشتم در اواسط خرداد.بچه شیرخودمو میخوره و پریود نشدم تا ۲۸ آذرماه ..ولی خونریزی کم بود و دوروز طول کشید..بلدش ۱۵ دی ماه هم دوباره خونریزی باادرار البته خون روشن و تازه بود و فقط همون لحظه داخل دستشویی ..امروز ۱۱بهمن دوباره خون کمی باادرار اومد شبیه پربودی و کمی درد پریودی...آیا ممکنه بخاطر نوسانت هورمون برای برگشتن به پریودی باشه ؟برای بررسی بیشتر به دکتر زنان مراجعه کنم یا کلیه و مجاری؟
- یائستگی
سلام بنده 51 سالمه الان یکسال هست که علائم یاسئستگی اغاز شده و پریود های بسیار نامنظم و طولانی داشتم یا 3ماه قطع میشد رفتم دکتر آمپول لوپرومر 7.5 تجویز کردن الان 16 روز از زدن امپول میگذره و پریود شدم خونریزی شدید همراه با لخته میخواستم ببینم ایا مشکلی هست یا روند آمپول همینجوریه؟؟
- سوزش ادراری
سلام ببخشیدمن انگارعفونت دارم سوزش بعدازادرارترشح سبزرنگ قرص مارونیدازل باپمادکلیترومازل خوردم خوب نشدم ریزش موشدیدم دارم وپاهام هی کبودمیشه
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
سلام خسته نباشید من یه ماه پیش به خاطرخونریزی شدیدقاعدگی رفتم گفتم به ال دی حالت تهوع میگیرم بهم آتیسترون دادهفت دونه خوردم شبهاتاصبح بیداربودم وعصبی شدم وتمام صورتم لاغرشده استرس وتپش قلب دارم یک ماهه خوب نشدم فقط هفت دونه خوردم استخوانهای صورتم زده بیرون پیرشدم چکارکنم برای درمان توشهرمادکترخوب نیست
- باردارم یانه ممنونم
سلام وقت به خیر بعد۱۵ ساعت ازنزدیکی قرص اورژانسی مصرف کردم احتمال اداری هست یانه ممنونم
- مصرف قرص اورژانسی
با سلام.من در روز ۶ام پریود ک تازه شب یبلش پریودم قطع شد رابطه داشتم البته مستقیم داخل واژن نریخت ولی ممکنه مالیده شده باشه.برای همین روز بعد ینی ۲۰ساعت بعد از رابطه دو تا لونژیل ۷۵باهم خوردم.چن روز بعد به مدت ۳رور لکه بینی داشتم نه خونریزی کامل.چون تازه پریود شده بودم.آیا ممکنه باردار باشم؟
- مصرف قرص روکین
سلام آقا دکتر من ماه قبل قرص روکین خوردم از اول پریودی و پنج روز خوردم قعط کردم و پریود شدم الان این ماه آیا پریودم تاخیر می افته یا ن
- عمومی
سلام خانم دکتر ۱۹سالمه و خیلی استرس دارم من زیر گردن دور ناف و کل سینه موهای ضخیم و مشکی بلند دارم و مادرمم مثل من هست و پریودام کاملا منظمه خواستم بپرسم ممکنه این موها به خاطر مشکل هور مونی نباشه و ژنتیکی باشه ؟سپاس
- تشکر
سلام خانوم دکتر. خواستم بابت سایت مفیدتون و پاسخوگی هاتون به پرسش ها ازتون تشکر کنم . آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.
- پولیپ رحم وتخمدان پلی کستیک
سلام من دختر ۳۱ ساله هستم که از پولیپ *۱*۴/۵ دارم و تخمدان pco هستم با ۳_۹ دکتر تشخیص اندومتریز خفیف هم داده .من بیشتر اوقات دچار لک بینی هستی وتخمدانام بزرگ شده ایا باید عمل کنم
- سلام من ای وی اف کرد م
خانم دکتر من چهارتا دختر دارم الان ۷روز ای وی اف کردم از روز اول پاهام یخ میزنن به نظرتون از سردیرحماست به نظرتون چکار باید بکنم فکر میکنم ای وی اف پوچشده
- قرص پردنیزولون ۵
سلام وقت بخیرخسته نباشید.من برای سرفه ام ب دکترعمومی رفته بودم که قرص پردنیزولون۵ برام داده ۳ورق یعنی ۳۰ قرص من۱۳روزه که استفاده میکنم .وباید ۱۲این ماه پریودمیشدم که ممتسفانه نشدم.ایا ازعوارض این قرص هست یا نه.ممنونم
- زنان زایمان
هنگام پریود درد مقعد دارم درمان چیست؟
- سلام خسته نباشید چند روز استفاده کنم از پماد کلو تریمازول خوبه
- فیبروم
سلام خسته نباشید،روز چهارم پریود یک لحظه بعد غذا دلپیچه گرفتم بعد موقع دفع درد خیلی بدی تو زیرشکمم داشتم که الان بعد چند روز باز هم درد خیلی خفیفی دارم ،احساس سوزش معده دارم ،همش نیستش گاهی اوقات،فیبروم خارج از رحم دارم ،علت اون درد چی میتونه باشه؟ممکنه از فیبروم باشه؟
- سیزده ساله ام چهار ماه هس که متاهل شدم دلم میخواد زود بچه دار بشم
سلام خانم دکتر من سیزده سالمه چهار ماه هست که ازدواج کردم خیلی دوست دارم زود بچه دار بشم ولی نمیدونم چرا نمیشه همه کسانی که همراه من ازدواج کردند الان باردارن ولی من ن تا حالا جلوگیری هم نداشتم
- مصرف قرص گلای وانس
سلام من ۳۳ سالم هست قد ۱۶۳ و وزن ۵۲ به علت پلی کیستیک دکتر برای من قرص گلای وانس رو تجویز کردند شبی یک عدد الان اندازه تخمدان من ۳/۵ است پریودم تقریبا منظم است با تاخیر دو یا سه روز سه ساله قرص اسپیرونولاکتون مصرف میکنم میخواستم بدونم مصرف گلای وانس برای من که همیشه فشارم پایین است و لاغرم عوارض ندارد ؟ نیاز هست مصرف کنم این قرص رو یا خیر
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید امپولhcg چقد بیرون یخچال خراب نمیشه؟؟؟وقتی خریدم ۲ ساعت طول کشید تا تزریق کنم به نظرتون خاصیتش رو از دست نداده؟؟؟؟
- میتوانیم در زمان پریودی قرص نورم اسکین ۲۰ بخوریم
- پریودی روز کنکور
سلام خسته نباشید من یه دختر 19 ساله هستم و فردا کنکور دارم و امروز پریود شدم تو دوران پریودی درد خیلی شدید و غیرقابل تحملی دارم قبلا دیکلوفناک مصرف میکردم ولی خوابم میگیره بعد از استفاده و برای فردا نمیتونم استفاده کنم میشه کمکم کنید چی استفاده کنم تا دردمو از بین ببره و گیج نشم سر جلسه شیافت دیکلوفناک تاثیری داره؟ اگه الان استفاده کنم فردا دردم تموم میشه؟


