Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی طولانی بعد از زایمان
باسلام من ۵۵روز هست ک زایمان کردم ولی همچنان خونریزی دارم گاهی کم میشه ب طوری ک فک میکنم دارم پاک میشم ولی دوباره با شدت زیاد شروع میشه چ کار باید کنم خطرناکه؟ داروی خاصی باید مصرف کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
- سوال مهم
سلام خسته نباشید .ببخشید یه سوالی داشتم که دریچه های سینی قلب از چه بافتی تشکیل شدن و طحال و تیموس و مغز استخوان و....جزع اندام های لنفی انسان هست درسته؟
- ببخشید داخل سونوی من نوشته یک ساک حاملگی مشاهده گردید و یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی مشاهده گردید کهحاوی مایع هست ینی چی
ببخشید داخل سونوی من نوشته یک ساک حاملگی مشاهده گردید و یک کانون نامنظم اکولوسنت در فوندال راست کاویته رحمی مشاهده گردید کهحاوی مایع هست ینی چی
- پرده بکارت
سلام... من رفتم برای معاینه بکارتم.... گفتش سالمه فقط ساییدگی داره که اونم به خاطره عفونت زیاده..... واقعا عفونت باعث ساییدگی و یا ازدست دادن پردم میشه؟
- پریودی نامنظم
سلام خسته نباشید من سه ماه بود که پریود نشده بودم باردار هم نبودم چون رفتم سنوگرافی الان بعد سه ماه پریود شدم اما فقط لکه بینی دارم اصلا خونریزی نمیکنم لکه همراه ترشح علت چیه چیکار کنم خونریزی کنم ممنون میشم پاسخ بدین
- قاعدگی نامنطم
پریودی نامنظم دارم، 2 تا بچه هم دارم دل درد های شدید
- تاخیر پریودی به مدت ۸ روز
با سلام و وقت بخیر دختر مجرد ۳۰ ساله هستم که تقریبا در یکماه اخیر روزی یک عدد قرص آهن و هفته ای یک عدد ویتامین دی ۱۰۰۰ می خورم، با شخصی جهت ازدواج در حال آشنایی هستم و رابطه مقعدی داشتیم. الان باید روز ۸ پریودی میبودم که پریود نشدم با وجود گرفتگی عضلات و سستی و بی حالی و حساسیت سینه ها...و در رابطه مایع داخل مقعد ریخته شده و تا بحال چنین مشکلی برایم پیش نیامده بود و نهایت ۲ ۳ روز پس و پیش میشد، ولی الان با وجود خوردن زعفران و زنجبیل و گرمیجات پریود نشده ام...فقط بعدش که بررسی کردم متوجه شدم در زمانی باهم رابطه داشتیم که احتمال بارداری وجود داشت...آخرین پریودیم در ۶فروردین بوده و فعل حال هم پریود نشده ام....امکان بارداری وجود دارد؟ میتوان به نتیجه بیبی چک اعتماد کرد؟ اگر نتیجه بیبی چک مثبت بود چه دارویی برای سقط بخورم؟ خیلیییی استرس دارم خیلی ممنون میشم اورژانسی راهنماییم کنید.
- نامنظم بودن پریودی
ابعاد رحم 55*33 م م ضخامت اندومتر 6 م م تخمدان راست 31*19 م م و چپ 27*15م م این سونو رو امروز دادم گفتند مشکلی نداری ولی دو. ماهه پریود نشدم دلیلش چیه؟ مجردم 26سالمه
- ناتوانی جنسی مرد
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر یک سال و اندی هست که ازدواج کردم همسرم مشکل جنسی دارد توانایی نزدیکی کردن را ندارد و از طرفی خجالت میکشه دکتر هم نمیره و زندگیمون داره دچار بحران میشه راه حلی برای بچه دار شدن وجود داره شمارا به خدا راهنماییم کنید
- قرص دوفامد
اگر این قرص را دکتر ۴۰ عدد تجویز کرده باشه شبی ۲ عدد اگه یه شب یادمان رفت مصرف کنیم باید چیکار کنیم؟
- نامنظم بودن عادت ماهیانه
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۷ سالمه ۳-۴ ماهه پریود نشدم توی دوسال تقریبا ۲۲ کیلو وزن کم کردم به نظرتون ممکنه به خاطر لاغر شدنم باشه ؟
- قاعدگی نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم ..
- بکارت
سلام ممکنه با وارد کردن کمتر از یک بند انگشت ب واژن پرده اسیب ببینه؟بعد دختر زیر ۱۸سال میتونه بره مطب دکتر برای معاینه بکارت؟
- سلام هزینه فریز کردن چقدر است؟
- قاعدگی نامنظم
سلام من ۱۶ سالمه تقریبا سه سال و نیمه که عادت ماهیانه میشم ولی همیشه نامنظمه یا در طول یک سال یک ما عادت نمیشم لطفا راهنمایی کنید
- اصلیت شما
سلام با تشکر از زحمات شما می خواستم بدونم شما اصلیت ساروی هستید یا رشتی؟ با تشکر
- شیردهی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ماه ونیم است و مشکوک به فاویسم امروز غذایی خوردم که توش باقله داشته تا چندساعت نباد شیرخودمو بهش بدم؟!
- لرزش در رحم باردار
خانم دکتر وقت بخیر. 18 هفته باردارم. اما ی مدت طولانی همش تو واژنم لرزش و حالت ویبره هست نگرانم خانم دکتر. البته طول سرویکس 33 هست. خطر دارد لرزش؟ و چکار کنم ؟
- جوش صورت
سلام خسته نباشید ازتون پرسیدم که منوبرای جوش های زیر گردنم ۳سال اسپیرولاکتون استفاده کردم ممکنه ک در بیارم دوباره جوش گفتید بله ؟ ازتون یه خاهش دارم یعتی هیچ دارویی برای جوش های هورمونی وجود نداره ک جوش رو خوب کنه بدون اینه جوش صورت بگرده؟باید همیشع تا اخر عمر قرص بخورم ؟من ۱۹ سالمه کیست ندارم آندروژن بالا دارم خوردن این قرص تا اخر عمر نازایی نمیاره ؟ مشگلی برام اینجا نمیکنه ؟
- گرگرفتگی بعداز امپول لروپرمر
سلام وقت بخیر خدا قوت خانم دکتر عزیز بنده سه ماه ۲۷ روزه امپول لروپرومر زدم یعنی از۱۷ بهمن زدم تا ۱۴ فروردین بخاطر لخته خون می دیدم دیگه پریود نشدم. بدنم عرق میکنه گرگرفتگی دارم شبا سرم داغ میشه میترسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم تشکر ازشما


