Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکترسوالم اینه یه بچه ۶ماهه دارم وشیرده ام وبعداز۶ماه پریودشدم ایا میتوانم ازقرص ضدبارداری بخورم ؟
- کورتاژجنین
میخواستم بدونم که چطور میشه متوجه شد که خانمی کورتاژ داشته یا نه؟
- پریود نامنظم
سلام وقت بخیر دکتر. ببخشید من یک دختر۲۳ ساله ام که ۵ ماهی میشه هراز گاهی قرص قین اپ برای چاقی استفاده میکنم و وزنم شده ۶۷. اما سه ماهه ک من ب کمک دمنوش اینا پریود میشم.بنظرتون ممکنه از چی باشه ؟ ممنون از پاسخگوییتون
- آیا قرص چاقی باعث نازایی میشود
آیا قرص چاقی باعث نازایی میشود ؟
- درد پریود
سلام روزتون بخیر میخواستم بدونم اگر برای دیسمنوره مراجعه کنیم و همچنین چکاپ کلی برای دختر مجرد و 18 ساله چه نوع معاینه ها و ازمایش هایی انجام میشه؟
- لکه بینی
سلام خانوم دکتر، خسته نباشید، من یه هفتس بخاطر کم کاری قرص تیروئید و شروع کردم پماد کولیتریمازول هم استفاده کردم ،۲۰ آذر پریود شدم اما از دیروز یعنی ۷دی لکه بینی دارم، امکان داره بخاطر قرص باشه؟؟
۱۰روز پیش سونو و معاینه شدم مشکلی نداشتم.
ممنونم خانوم دکتر. - کیست تخمدان
با سلام و وقت بخیر
من ۳۲ سالمه و مجرد هستم و چندین سال که بیماری تخمدان پلی کیستیک یا pco رو دارم که باعث پرمویی و پریود های نامنظم شده. چندین دوره تحت درمان قرار گرفتم که آخرین بار دکتر بهم یه بسته قرص سپترون کامپاند و سه بسته سپترون استات و اسپرونولاکتون و متفیدکس ۵۰۰ تجویز کرد که به مدت ۳ ماه مصرف کردم ولی الان لکه بینی دارم و پریود هام بازم نامنظمه و مشکل پرمویی م حل نشده. باید مصرف قرص سپترون کامپاند ادامه بدم؟ اگه بله باید از روز چند قاعدگی بخورم؟ - خونریزی مثل پریود
سلام من امروز این ماه پریود شدم و۱۷ تمام ولی الان صبح از خواب بیدار شدم باز خون ریزی دارم یعنی ۲۹ این ماه الان این خونریزی عادت ماهیانه است یا چیه امکان حاملگی چطور
- پرده بکارت
سلام من یک سال میشه نامزاد کردم چنددفعه رابطه از جلو داشتم اولین دفعه وقتی کردتا اخر داخل کرد دردی نداشتم ولی بعد از هفت ساعتی سه قطره خون اومد میگن زده شده یه یه دکتر دیگه هم گفتم گفت زده شده الان باید چیکارکنم آیا ترمیم میشه چقدر هزینه اش میشه توروخدا کمکم کنید اگه خانواده ام بفهمن منو میکشن
- زود زدن امپول پروژسترون
سلام وقت بخیر دکتر من امپول پروژسترون بعداز انتقال همیشه ساعت ۵ عصر میزدم ولی امروز اشتباهی یک ساعت زودتر زدم آیا ایرادی داره
- سلام من هر یک ماه پریود میشم و ماه دیگه پریود نمیشم علت چیست
- توده سفید مثلثی شکل در رحم
سلام
بعد از تست پاپ اسمیر ازمابش سالم، ولی توده سفید مثلثی در رحم دیده شده، لطفا راهنمابی میکنید - دستمال مرطوب برای نوزاد
سلام خانم دکتر. میشه کلا به جای شستن بچه هم موقع ادرار و هم موقع مدفوع، از دستمال مرطوب استفاده کرد؟ و هفته ای یه بار هم حمامش کرد؟چون هر کس یه چیزی میگه در مورد استفاده از دستمال مرطوب
- بکارت
سلام خانم دکتر عزیز خیلی ممنون از شما بابت این سایت عالی ، خانم دکتر من یه زمانی که ناآگاه به بیماری خودارضایی مبتلا بودم ولی الان خداروشکر که توبه کردم یک روز که عمل خودارضایی رو انجام دادم فردای اون روز یه لکه ترشحی قهوه ای مانندی دیدم همون روز که دوباره خودارضایی کردم تو ترشح سفید رنگ یه رگه خونی قهوه ای دیدم و متاسفانه بعد اون دوباره همون روز خودارضایی انجام دادم و ترشحم به صورت صورتی و قهوهای رنگ و آبکی مانند بود ،خانم دکتر من واقعا شرمنده هستم بابت این سوال اگر میشه بگین این ترشحات نشانه آسیب به پرده هست ؟؟و اینکه تمام خودارضایی های من فقط فقط به صورت مالشی هست و به هیچ عنوان هیچ چیزی رو وارد بدنم نکردم اگر میشه بگین پرده بکارت سالم هست یا خیر ؟♡
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر عزیز.من چند وقتی میشه که کمی خارش و سوزش دارم همچنین ترشحات هم تغییر رنگ پیدا کرده کمی.در ضمن کمر درد و دو طرف لگن زیر شکمم درد میکنه .لطف بفرمائید که چه داروهایی میتونم استفاده کنم .ممنون از شما
- سلام ویتامین د3و50000روزی چند تا مصرف کنم وقرص دگزامتازون0/5روزی چند تا مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفاً
- دیدن خون حین نزدیکی
سلام خانم دکتر خسته نباشید.حین نزدیکی مقداری خون دیدم بعدش دیگه تموم شد.حین رابطه احساس کردم پوست داخل واژن خشکه و کشیده میشه ( رابطه بدون آمادگی و سریع انجام شد) ممکنه از خشکی واژن باشد؟ چون طی یک سال گذشته ۳بار همچین موردی داشتم و تازه تست پاپ اسمیر دادم و نتیجه آزمایشم خوب بود و مشکلی نبود.من بچه ۲ساله دارم و شیر میدهم و ۳۱ سال دارم. لطفا مرا راهنمایی کنید . با تشکر
- عمومی
سلام ببخشید من ۱۵ سالمه و وقتی پریود میشم هیچ وقت درد نداشتم ممکنه خطر ناک باشه ؟
- هماتوم ساب کورنیونیک
سلام وقت بخیر من تقریبا دوهفته ست سقط داشتم اما میخام بدونم دلیلش هماتوم بوده ک داشتم یا ن هماتوم تو هفته ۷یعنی ۶هفته و ۵روز بعداز اینکه قلبشم تشکیل شده بود به ابعاد ۶در۴در۳بوده ایا از هماتوم و استراحت نکردن بوده یا ن چیز دیگه ای ضربان قلبم ۱۰۱بوده باتشکر
- سلام من آمپول واریو پپتیل زیر جلدی رو یکماهه تهیه کردم و فراموش کردم داخل یخچال نگهداری کنم آیا قابل استفاده هست؟


