Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
با سلام. وقت بخیر ، من به دلیل لکه بینی دکتر برایم قرص سیبل تجویز کرد و دلیل لکه بینی را نازک شدن محل زخم سزارین عنوان کردند، فرمودند یکسال مصرف کنم ، در این یکسال ۹۵ درصد لکه بینی از بین رفت، تا اینکه این ماه که دقیقا یکسال از شروع مصرف میگذرد بازهم مقدار لکه بینی زیاد شد، علت چیست ؟
- نحوه مصرف قرص سیبل چگونه است ؟
سلام وقت بخیر پزشکم برام قرص سیبل تجویز کرده و گفته از روز ۵ پریئودی شروع به مصرف کنم ، الان سه عدد از قرص های سفید رنگ مانده که بسته تموم بشه من پریئود شدم ، آیا باید سه عدد باقی مانده را هم مصرف کنم ؟ و بعد تموم شدن بلافاصله بسته جدید را شروع کنم ؟ یا تا روز ۵ پریئودی صبر کنم و بعد بسته جدید را شروع کنم ؟
- عمل واژن
سلام ۲۷ سالمه شکل ظاهری واژنم بهم ریخته فکر میکنم گوشت اضافه آورده و از هر دو طرف مثل یه پرده اومده بیرون و باعث عفونت هم میشه یکی اینکه میخواستم بدونم حداقل هزینه چقدر میشه با توجه به وضعیت مالی آیا امکانش هست این عمل را انجام بدم دوم اینکه چه مدت زمان استراحت نیاز داره ممنون
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من از سرکلاژ واژینال جواب نگرفتم میخوام شکمی انجام بدم ولی شما گفتید ممکنه سرکلاز شکمی هم جواب نده میخواستم بدونم در چه شرایطی سرکلاژ شکمی موثر نیست؟چه راهی برای تاثیرش وجود داره؟
- زنان
سلام خسته نباشید، من پنج ساله که میام پیش خانم دکتر و اندومتریوز دارم، قرص روکین میخوردم و سه ماه پیش دیگه این پیدا نبود و قرص دزولست رو دوماه خوردم، الان پریود شدم و روز چهارمش دور سینه سمت چپم قرمز شد و درد داشتم، الان قرص روکین رو پیدا کردم و همین که شب قرص رو شروع کردم قرمزیش و درد سینه کم شد و با خوردن دومین قرص دردو قرمزی سینه از بین رفت، میخواستم بدونم باید بیام و از سینه معاینات انجام بشه یا بخاطر خوردن داروهه؟
- بارداری
سلام .ببخشید من رفتم پیش دکترک برام سونوگرافی کلیه ولگن ومثانه نوشت اگ سونو ازاینا بگیرم مشخص میشه ک باردارم یاخیر؟
- طولانی شدن پریود
سلام خانم دکتر ضخامت دیواره رحم بالای ۱۸ داشتم که به جای کورتاژ با مصرف دارو روز سوم پریودیم دفع شد ولی الان روز دهم هست هنوز پاک نشدم البته خونریزی زیاد نیست وفقط داخل خون هست خیلی کم به نوار بهداشتی نفوذ میکنه..البته کیست و میوم هم داشتم لطفا راهنمایی بفرمایید چه کار کنم تا پریودی قطع بشه درضمن ۵۰ سالم هست
- راهنمایی در مورد ترنسید
سلام من ۱۷ سالمه مجردم پریودیم عقب افتاده لکه بینی هم دارم زیاد شدید نیست ولی سرپا میمونم بیشتر میشه سونوگرافی گفت مشکلی نیست چند روز دیگه پریود میشی میخوام برم استخر ترنسید بخورم لکه بینیم واسه اون روز قطع بشه مشکل جدی ب وجود نمیاد که؟
- واژن
با سلام خدمت خانم دکتر.ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار میدهید.سوالم اینه که آیا میتوان برای رفع موهای زاید اندام تناسلی حتی داخل و روی لبها را با موچین برداشت.؟ آیا مشکلی دارد؟چون در جایی خواندم از ریشه کندن مو اندام تناسلی باعث تحریک غدد لنفاوی در اون قسمت میشه و ممکنه خطرناک باشه. ممنون ازاینکه به سوالم پاسخگو هستید.
- بارداری
با سلام خانم دکتر 39 سالمه خیلی دوست دارم سریعتر نتیجه بگیرم . اگر بخواهم از تخمک اهدایی استفاده کنم هزینه تخمک اهدایی و آی وی اف چقدر هست. درصد موفقیت چه میزان است.
- شکل لابیا
راستش هر دو لابیا های من از هم جدا و هردو لابیاکلا باز و هردو لابیا های من به هم چسبیده نیستن و وصل نیستن .خواستم بپرسم که آیا شکل لابیا های من طبیعی هستند یا خیر ؟
- بارداری با وجود پولیپ و درمویید تخمدان
سلام خانمی ۲۹ ساله هستم بارداری دومم هست هشت هفته هستم . ولی در سونوگرافی پولیپ آندومتریال ۷ میلی و در تخمدان چپم کیست درمویید ۳۴ میلی دارم . قبل بارداریم اصلا علائمی نداشتم که متوجه بشم .پولیپ و این کیست چه خطری در بارداریم ایجاد میکند و اندازه کیست آیا در بارداری بزرگ میشه یا به دور خود می چرخه؟ خیلی نگرانم
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
من سه روز میشه که ابله مرغان گرفتم و باید پریود میشدم ایا ربطی به ابله مرغانم داره؟ لکه بینی های کم هم دارم اما کامل نشدم
- ورژست
سلام.من از روز اول پریودیم دارم قرص ورژست میخورم الان که هشت روزمیگذره خونریزی بیشتر شده .آیا همچنان به خوردن قرص ادامه بدهم.
- حرکت
سلام روز بخیر من توو هفته ی ۱۷/۵هستم ولی هنوز حرکت بچه مو متوجه نمیشم دلیلش چیه
- تخمدان پلی کیستیک
من قبلا تخمدان پلی کیستیک داشتم و قرص ضد بارداری سالهای زیادی مصرف میکردم و جوش های صورتم هم خوب شده بود اما یکی دوسال آخربا وجود مصرف قرص جوش هام از بین نمیرفت و با وجود مصرف قرص ضد بارداری و همچنین اسپرینولاکتون باز هم جوش میزدم ولی خوب پریودم منظم شده بود که ۶ ماه قبل قرصم رو قطع کردم و پریودم منظم شده و دیگه نیازی به مصرف قرص ندارم و هیچ کیستی توی سونوم مشاهده نمیشه ولی همچنان جوش میزنم الان علت جوش های من چیه؟
- چند روز بعد از انتقال جنین فریز شده جایگزینی صورت می گیرد
چند روز بلد از انتقال جایگزینی صورت میگیرد
- تنبلی تخمدان
سلام من دوماه ک پریودمنظم داشتم ولی چون این ماه نامنظم شدپریویم و درخواست باردار شدن هم داشتم دکتر بهم گفتن ازروز نهم بارداری تا دوهفته بدلیل داشتن تنبلی تخمدان قرص مدروکسی رو بخورم و یک شب درمیان رابطه داشته باشم آیا من هر ماه باید بعد پریودیم بمدت دوهفته ادامه بدم و بخورم و باعث میشه بارداربشم بااین قرص؟
- ترشحات واژن
سلام، وقت بخیر، من دو روزه گاهی ترشحات بی رنگی مانند آب دارم که به یکباره از وزن خارج میشه که احساس خیسی در لباس زیر میکنم. ترشحات گاهی مانند سفیده تخم مرغ است.ممنون میشم راهنماییم کنید.
- لکه بینی
معنی این متن چیست وچه راهی برای درمان آن پیشنهاد میشود:یک منطقه اکوفری داخل کانال سیروکس مشاهده شده.


