Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پستان
سلام خانم دکتر من یک توده هیپواکو به ابعاد 34x15در سینه چپم هست یک هفته میشه که نمونه انجام دادم خطرناکه
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید من هفته ۷ بارداری سقط عمدی با قرص سایتوتیک داشتم جنین دفع شد اما انگار بقایا داره که به دیده دکتر تقریبا ۳ سانتی متر گفتن کورتاژ بنا به شرایطم قبول نکردم به من دارو متوگروین دادن بعد از مصرف این قرص خونریزیم بیشتر شده و همچنین دردم اما دفعه دارم به صورت لخته و تکه های کوچیک بیشتر درد در انتها لگن و زیر شکم دارم و خونریزی هم زیاد هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- سوزش واژن بعد از فریز
سلام من حدود ۲هفته پیش فریز انجام دادم زخم دهانه رحم داشتم ۱۰ روز بعد دکتر دید گفت خوبه مشکلی نیست دارو هم نیاز نیست الان سوزش دارم خیلی اذیت میشم خارش ندارم خیلی نگرانم علت سوزش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام وقت بخیر من اقدام به بارداری نمودم الان سه ماه آی دی رو برداشتم ولی هنوز باردار نشدم دکترم ماه پیش قرض مدروکسی رو تجویز کرد دو روز تموم شد پری شدم چیکار کنم ممنون میشم جواب بدین
- قرص نورم اسکین
سلاام من نزدیک به ۲ هفته هست که از قرص نورم اسکین یا همون راکوتان استفاده میکنم و چند روزی هست که در ناحیه واژنم احساس خارش دارم و احساس میکنم قسمت لابیاها بزرگ تر شدن و نامتقارن. میخواستم بدونم میتونه به دلیل این قرص باشه؟ درصورت ادامه دادن به خوردن قرص میتونه بزرگ تر بشه لابیا ها؟
- سلام خانم دکتر ببخشید خیلی نگرانی میشه نظر شما رو درباره این ام ار ای بدونم
- اکوژن تخمدان چیست چه خطری دارد؟
- پریودنامنظم
من هرماه دوبارپریودمی شم
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من دخترهستم و اين تقريبا ي ماهه عادت ماهانم قطع شده دليلش چه و چيكار كنم
- زایمان سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز. قصدم از مزاحمت اینه که یه سوال داشتم. دختر من ۱۲ اسفند به خواسته خودم توی سی و هشت هفته و شش روز سزارین شدن. وقتی به دنیا اومد بردنش توی دستگاه و بهش اکسیژن وصل کردن. بهم گفتن که توی ریه هاش آب رفته. دو روز توی دستگاه موند به خاطر تنفسش. میخواستم بدونم دلیل این مشکل بخاطر عوارض سزارین بوده یا اینکه موقع عمل کردن مشکلی پیش اومده و یا اینکه پزشک موقع عمل حواسش نبوده؟؟ این سوال خیلی فکر منو درگیر خودش کرده همش ناراحتم که مشکل بچم چی بوده ممنون میشم ازتون جواب سوالمو بدین. متشکرم
- عفونت واژن
سلام. وقت بخیر حدود ۴،۵ روزه خارش واژن دارم، اوایل ترشح پنیری داشتم اما الان ترشحم به رنگ زرد،سبز تبدیل شده، هنگام ادرار کمی سوزش دارم، میشه راهنماییم کنین چکار کنم ؟؟؟ که توی این وضعیت دیگه مطب دکتر نرم
- کیست تخمدان
ببخشید اشتباه شد .اندازه کوچک تراز ۱سانت
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالم و مجردم در هر دو تخمدانام کیست خیلی کوچیک وجود داره دکترم قرص دوفامد تجویز کردن تا پریود بشم ایا خطری داره وجود این کیستا؟ممکنه خود به خود از بین بره؟خیلی نگرانم داروی خاصی در مدت زمان باید استفادع کنم؟
- HPV
سلام من درگیر زگیل تناسلی شدم و اولین رابطه ی جنسیم با همسرم بوده و از همسرمم مطمئنم و اولین رابطه ی جنسی ایشان هم با بنده بوده و با این روند من الان نمی دونم چرا درگیر زگیل شدم ببخشید الان میشه بگید علتش چیه ؟! و اینکه من اصلا استخر نمیرم و از توالت فرنگی و وسایل مشترک با کسی استفاده نکردم تا به امروز
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید خواستم بدونم هزینه جراحی پرده بکارت مسدود چقد هست و چه شرایطی داره
- تعین جنسیت دختر قبل بارداری
- ای وی اف
سلام خانم دکتر ببخشیدمن اینماه انتقال دارم دکتر ب من قرص پردنیزلون با قرص پنتوکسی فیلین دادن و دوفاستون هم مصرف کردم ک پریود بشم و دارو انتقال رو شروع کنم فقط ۵ روز از پریودم ک گذشت یه روز چند لکه قهوای دیدم و همون روز قطع شد والان 9 روزه ک پریودم کلا قطع شده قبلا سابقه لک بینی با دوفاستون نداشتم کلا خونریزی میکردم الان دلیلش نمیدونم میشه راهنمایم کنید ایا ممکنه بخاطر پردنیزلون باش؟و صبر کنم ایا پریود میشم یا نه؟ ایا همون لک پریودم بوده؟ممنون
- IUI
با سلام..بنده ذخیره ام ۰/۳۳ هستش...یکبار ای وی اف کردم که دو تخمک داشتم که فقط یکی خوب بود اونم تبدیل به جنین نشد...ماه پیش دو فولیکول ۲۰ داشتم که باز باردارنشدم ۴۰ روزه فرتیل اید و اوابوست می خورم این ماه سه فولیکول ۱۸-۱۹-۱۹ دارم که دکتر برای سه روز دیگه آمپول آزاد سازی داده و پیشنهاد IuI بهم داده...همسرم هیچ مشکلی نداده...آیا در شرایط من iui واقعا موثره یا من به صورت طبیعی اقدام کنم...دکتر فقط پیشنهاد دادن قرار فکر کنم و خبر بدم...لطفا راهنمایی کنید
- نازایی
- خونریزی نامنظم
سلام.وقتتون بخیر.من درماه چندین بار خونریزی داشتم.دکتر گفت بخاطر دستگاه آی یو دی هست.دراوردم و قرص مدوکسی پروژسترون دادن بهم.البته آمپول جلوگیری ۳ ماهه م زدم.الان هنوز ۳ روزاز اتمام دوره مصرف قرصم مونده اما بعداز هر رابطه خوریزی میکنم.قرصو که میخورم قطع میشه.علت چیه واقعا.خیلی نگرانم


