Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سو نو ناهنجاری
سلام اکوژنیک فوکوس در بطن چپ دیده شد یعنی چه؟؟ اکوی قلب جنین هزینش بالا بود و نتونستم انجام بدم
- کیست اکوفری ۲۵میلی متر
سلام کیست اکوفری ۲۵میلی متری دارم چسبیده به لبه تخمدان چپ.گاهی درد لگن دارم در پاها و زیر شکم سستی محسوسی حس میکنم.خطرناکه خانم دکتر؟؟
- سلام خانم دکتر من ١۶ اردیبهشت عمل کیست درموئید تخمدان انجام دادم، متاسفانه تخمداانم در گیر شده بود، ازمایش خون که دادم گفتن یایسه شدم ، و دکتر بهم قرص استرادیول داد و دوفاستون ، ولی من قرص استرادیول گفته بودن تا ٢١ شب بخورم و از شب ١۵ بعد از مصرف قرص استرادیول دوفاستون بخورم، و من از شب ١۵ دوفاستون خوردم و حواسم نبود که گفته استرادیول هم بخورم، و من دیشب اخرین قرص دوفاستون خوردم و شب بعد پریود شدم، اشکال نداره؟
سلام خانم دكتر من ١٦ ارديبهشت عمل كيست تخمدان انجام دادم ، و متاسفانه تخمدان درگير شده بود، ازمايش خون كه دادم گفتم يائسه شدم ، من ٣٠ سالمه، دكتر بهم قرص استراديول و دوفاستون دادن، قرص استراديول گفته بودن تا ٢١ شب بخور و دوفاستون از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، من از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، دوفاستون شروع كردم، وتا ٧ شب گفته بودن، و شب اخر كه قرص دوفاستون خوردم، فردا شبش پريود شدم ، اشكال نداره؟
- اوایل بارداری
من در هفته سوم بارداری هستم.دکتر برام روزی دوبار شیاف پروژسترون تجویز کرده.اما خیلی درد شبیه پریود دارم ولکه بینی ندارم.انقدر که گاهی از شدت درد از خواب بیدار میشم. مشکل کجاست؟
- حین پریودی
من روز سوم پریودم اکثرا تکه گوشت همراه با درد شدیدازم خروج میشه با توجه به مطالبی که خوندم آیا خطرناکه
- درمورداکوژن
سلام خسته نباشی,,ضخامت دولایه۶م,م,واکوژن یعنی چه؟
- واکسن کزار
سلام خانم دکتر ، خانم صادقی به من گفته بودند واکسن کزاز رو در ماه چهارم بزنم اما من زودتر زدم ( در هفته 16 بارداری ) اشکالی نداره؟ با تشکر
- دردوسوزش شکم
امروز پریود شدم ولی قبل پریودم شکمم از داخل سوزش داره به اندازه یه انگشت ویه طرف شکمم ،ازعمل سزارینم ۱سال میگذره ایا بخاطر پریود هست یا مشکل جدی تری میتونه باشه
- عفونت
سلام خسته نباشید من الان حدودا ۵ ماهه زایمان کردم که بعد مدتی ترشحاتی به رنگزرد کم رنگ داشتم که رفتم دکتر گفت عفونتی نداری ولی الان یکم درد زیر دلن حس میکنم و هنوز ترشحات یکم زرد وجود داره میخواستم بدونم ایا این ترشحات عفونت حساب میشه درحین رابطه هم گهگداری ترشح سفید پنیری شکل هستش دکتر میگه عفونت نداری پس این مشکل از چی هستش؟ ایا این ترشحات زرد بعد زایمان طبیعی هستش؟ چون بویی نداره
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز. هفته 18 بارداری از طریق میکرو هستم . ( خلفی و لولایینگ) . آیا حرکات یوگا برام ضرر داره ؟
- بارداری
سلام دکتر خسته نباشید . ۳۴ هفته و ۴ روز هستم . هفته ۲۰ با طول سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم . در ۲۹ هفته سرویکسم ۳۰ شد واژینال. یعنی واقعا استراحت سرویکس رو افزایش داده ؟ تا کی باید استراحت مطلق باشم؟
- سوال دارویی در بارداری
سلام ،تو هفته ششم بارداری هستم و دکترم قرص utrogestan 200 تجویز کردن ولی من میترسم بخورم و قبلا تو نه هفتگی یک بار قلب بچم از کار افتاده بود و رشد نکرده بود و مجبور به سقط شدم نظر شما چیه این قرص رو بخورم یا نه؟
- داروی دزوسپتیو
میگرن دارم ودکتر برای از بین بردن کیس تخمدان این دارو را به من داده چیکار کنم ممنون
- تاخیری پریودی
سلام ایا بقایا سقط یا عفونت میتونه باعث تاخیر پریودی بشه
- بارداری
سلام خسته نباشید من در هفته ۲۵روز و ۴روز هستم عادت ندارم برام سخته وقتی پهلو به پهلو میشم بلند شم بعد پهلو به پهلو بشم خطری نداره یواش ارام غلت میزنم
- سلام من در ماه نهم بارداری هستم زنبور عسل دستم رو نیش زده آیا خطری برا بچم هستش یا ن
- کیست آندومتریوم
سلام مت الان ده سال کیست آنومتریوم دارم یبارم دکتر برام عمل کردن ولی باز دراومد دیگه همیشه دکتر رفتمو دارو مصرف کردم اما خوب نمیشم باردارم نمیشم الان میخام بارداربشم امکانش هست این شماره تلفنم اگر درمان میشم وباردار لطفا باهام تماس بگیرین تا ویزیت آنلاین بشم ممنونم
- ادامه سوال تخمکگداری
ادامه سوال قبلی، از صبح گاهی اوقات دردش بیشتر میشه گاهی اوقات کمتر،علت چیه؟بخاطر تخمکگداری یا ممکنه عفونت باشه؟خارش و سوزش ندارم
- سونوگرفی برای تشخیص کیست و عفونت
سلام خسته نباشید ببخشید سونو واژینال و پاپ اسمیر و روز چند بعد پریودی باید انجام بدیم؟
- بارداری ولکه بینی
سلام من در 6بهمن لکه بینی داشتم و روز بعد پاک شدم بعد آزمایش خون دادم متوجه شدم باردارم و بعد از دوهفته 2و3بار لکه بینی شدم و بارداری هم 1ماه و 20روز هستم میخواستم بدون دلیل لکه بینی چیست؟


