Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکلات زنانه
سلام من یه سوال دارم میشه راهنماییم کنید من بعد از زایمان احساس میکنم واژن م انگار گشاد شده یا بی حس شده دیگه اصلا از رابطه م چیزی حس نمیکنم و هیچ لذت نداره واسه من یا همسرم و جفتمون معذبیم میشه کاری کرد با جراحی ک بهتر بشه
- سرکلاژ
سلام اگر در زایمان های زودرس مشکل فقط نارسایی دهانه رحم باشه و سرکلاژ واژینال موثر نباشه چه راه حل هایی وجود داره که موثر باشه و این اتفاق دوباره نیوفته؟لطفا راه حلی پیشنهاد بدید که خیلی موثر بوده باشه و تقریبا صددرصد جواب بده
- عمل تنگی واژن
سلام خانم دکتر من دوتا سزارین داشتم و دوتا سقط تو بیمارستان تخلیه شده و یک سقط طبیعی احساس میکنم داخل واژنم مثل قبل نیست چجوری متوجه بشو لازم دارم عمل تنگی واژن ؟ یا نخ واژن ؟ کدوم توصیه میکنید و شما انجام میدید
- کمکم کنید خانم دکتر خواهش سلام من دوماهه بچم از شیر گرفتم سمت راست بالای سینه و نزدیک زیر بغلم باد کرده زیاد ترسیدم و رفتم دکتر عمومی برام سنو سینه نوشته چون خاله من دچار سرطان سینه شد
در سونو سینه افزایش اکوژنیسیته نسج فیبروگلاندولار همراه با نواحی توبلر اکوفی در بافت پارانشیمال در دو طرف نیمه خارجی در دو سینه تغییرات خوش خیم پستانی مشاهده شد. لنف نود در نیمه راست ۱۴میلی متر و ۴و در نیمه چپ با ۱۵و ۴میلی متر در اگزبرای راست و چپ دیده شده این به چه معناست
- کیست بارتولین
سلام ببخشید ۱۵ سالمه و یه حالت باد کرده ای داخل واژنم هست که انگار لوبیا ها نیستن و بجاش اون حالت باد هستش ایا کیست بارتولین هست؟اگ جراحی بشه به پردع آسیب میزنه؟
- سلام من به دلیل خون ریزی های پریودم و مراجعه به پزشک این آمپول زدن الان دوماه پریود نشدم چکار کنم ؟
- کیست تخمدان
سلام..ببخشید من دوماه پریود نشدم رفتم سونو .تو سونو نوشته تخمدان راست کیست ب ابعاد ۴۰*۳۵*۳۷ میلی متر اینترنال اکو و سپتوم دار (کیست کمپلیته تخمدان) دیده شد.....یعنی چی کمکم کنید دارم سکته میکنم؟!!!!!
- کیست پیچیده سینه
سلام ی توده 5×10mmتو سینه چپم زیر پوست مشخصه و حرکت داره سونو دادم گفتن کیست پیچیده با چربی محیطی هست و ۶ ماه سونو مجدد تغییر اندازه نداده گفتن ۶ ماه یکبار چکاپ توصیه میشه ایا امکان داره بدخیم بشه اصلا کیست پیچیده چیه ؟ممنون
- کورتاژ
سلام خانم دکتر شما در بیمارستان فامیلی عمل کورتاژ انجام میدین؟
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- سرطان آندومتر
سلام نزدیک به یک ماه هست خونریزی دارم سنو داخلی دادم آندومتر 16بود دکتر برام کورتاژ تشخصی نوشتن آیا راه دیگر هست کورتاژ نشم آیا آندومتر 16سرطان است
- زنان
سلام خانم دکتر جوابیه کورتاژتشخیصی به این شرح آمده است برش هایی ازاندومتر باغدداندومتریال متعدد کوچک وبزرگ گاه کمی متسع باپوشش تک لایه Tallباپراکندگی نسبتا غیریکنواخت دراسترومایی سلولروادماتونمایان است
- کیست بارتولن و کلیتوریس
سلام من سه روزه به شدت خارش كليتوريس دارم و روي لبه ي بالاي واژنم برآمدگي ايجاد شده مثل يه غده كه خيلي دردناكه،كل لبه ي واژنم ورم كرده جوري ك نميتونم بشينم خيلي ميترسم دليلش چي ميتونه باشه؟
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- پریودی بعد از عمل فیبروم
سلام خسته نباشید من عمل میوم رحم داشتم پریودیم سروقت بود ولی الان روز هشتمه پاک نشدم از روز اول پریودیمم دکتر برام دزولست تجویز کرده دارم مصرف میکنم مشکلی نیس ک پریودیم قطع نمیشه
- بغد شش سال درد جای سزارین
چند روزه تو یک نقطه از جای عمل احساس درد و سوزش شدیدی دارم امکان داره از داخل بخیه باز شده باشه بعضی وقتا احساس یک گرما تو همون نقطه حس میکنم
- سوزش بخیه سزارین
سلام خانم دکتر من سه سال و نیمه برای دومین بار سزارین شدم مدتیه که انتهایی بخیه ام متورم شده و گاهی اوقات تیر میکشه مخصوصا تو پریودی بنظرتو عفونته یا میشه بعد چند سال باز شده باشه
- اندومتر رحم توده هاپیواکو هتروژن 37*18*28
هاپیواکو هتروژن 37*18*28 ضایعه سیستیک مولتی لکولار 70*41 لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من بیماری ماستیت پستان دارم. ایا برای این بیماری نکات خاصی رو باید رعایت کرد یا نه. مثلا استرس داشتن ، کار سنگین کردن یا بستن سینه بند و ... مشکلی ایجاد میکنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
- مصرف قرص ld
من ۲هفته پیش سقط داشتم بعد ۲هفته قرص ldخوردم ولی خونریزی قطع نشده


