Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالم هست متاهلم پریودیم ۳ روز خوب میاد روز۴هم یک کمی خون میاد بعد دیگه تاروز ۶ لکه های قهوه ی میادروز هفتم دیگه پاک میشم مشکلی نیست خانم دکتر
- عفونت زنانه
سلام خسته نباشید ، زخم دهانه رحم دارم به همراه عفونت و کیست تخمدان ، قرص های سیبل و دروسبلین استفاده کردم اما عفونتم و زخمم پنجاه درصد خوب شده ، تصمیم به بارداری هم دارم ، میشه کمکم کنید بهم راه حل بگین
- دوفاستون و عقب انداختن
با سلام دختر ۴۰ ساله هستم مجرد . ماه فروردین آزمایش دادم و دکتر دو سری قرص دوفاستون تجویز کرد برای نامنظمی پریود آلان از قطع قرصم ۱۷ روز میگذره و از زمان پریود ماه قبلم ۱۳ روز . چیکار باید کنم خیلی فکرم درگیره . لطفا راهنمایی بفرمایید. تنبلی تخمدان ندارم .
- پریودی
سلام
من زمان رابطه جنسی از کاندوم استفاده کردم. کاندوم اولی تاخیری بود ولی دومی تاخیری نبود. داخل کاندوم اولی اب منی نیومد ولی داخل کاندوم دومی اومد، دلیلش چیه؟ آیا عادیه؟ - علائم بارداری
سلام آیاترشحات سفید نشانه ی بارداریه
- مهم مهم مهم
سلام فرق Rubella IgG و Rubella IgM چیست؟ لطفا خیلی مهمه پاسخ بدید ممنون
- خونریزی زیاد قاعدگی
سلام خانم دکتر من 38 سالمه 3 بارتا حالا سزارین کردم لوله ام هم بستم از زمان مجردی تا کنون خونریزی پریودی بسیار زیادی دارم طوری که زود به زود باید برم توالت و هر بار کاسه توالت تمام پر از خون میشه.از مفنامیک و ترانگزامیک اسید هم استفاده میکنم فایده نداره .مادرم هم مثل من بوده .خیلی اذیت میشم تو رو خدا راهنماییم کنید؟ زود به زود هم پریود میشم هر بار 17 روز پاک هستم دوباره پریود میشم و تا 4 روز خونریزیم شدیده
- پولیب رحمی
آیایک خانوم یائسه بعداز آمپولی که برای پولیب زده خونریزی مثل پریود داره ، طبیعی هست؟؟ میشه توضیح بدید ممنون میشم
- دارو
سلام خانم دکتر... آیا داروهایی که میتواند باعث جواب منفی کاذب بشوند در آزمایش بارداری، فقط در آزمایش ادرار تاثیر میگذارند یا در آزمایش خون هم تاثیر گذارند؟..
- سلام خوبی معده درد از اعصاب. هم میشه
- جفت پایین
سلام سونو انومالی دادم نوشته جفت خلفی و فاصله لبه تحتانی جفت از دهانه داخلی سرویکس ۳۳ mm آیا خطرناکه سونو هفته ۱۷ و۴ روز انجام دادم
- واژن
سلام خانم دکتر من دخترم ۲۰ماهشه موقع تعویض پوشک زمانی ک داشتم میشستمش ناخنم ب لبه واژنش خورد و خون اومد ممکنه پرده بکارتش آسیب دیده باشه؟باید چیکار کنم؟
- پریود زودهنگام
با سلام به تجویز دکتر برای دفع بقایلی ناچیز سقط از شب پنج پریود قرص روکین مصرف کردم که وسط سیکل یکبار دچار لکه بینی شدم انا هنوز یه دونه قرص مونده اما لکه بینی دارم و فکر میکنم که پریود شدم . این پریود که تقریبا یکه هفته زودتر از موعد اتفاق افتاده مشکل ساز نیست برام ؟؟؟
- زنان وزایمان
سلام.اگر روز اول پر بودی همراه با لکه بینی وخون پر یودی که روزای طبیعیه پریود میاد از رحم مثل خون خشک باشد علت آن چیست؟من برای جلوگیری از بارداری از قرص سیپروترون کامپانی هم استفاده میکنم.و دقیق دیروز باید پریود میشدم که حالت لک هست همیشه اول پروردم وبعد خونریزی اتفاق میفته منتها امروز خونریزی حالت خشکی خون دارد؟چه کار باید کنم تاخونریزی طبیعی اتفاق بیفته
- نازایی
سلام من پریودم تنظیم نیست فقط بایدامپول پروژسترون بزنم تابیاد چندماهه تصمیم به بارداری گرفتیم اماباردار نمیشم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- ارجحیت
سلام خانوم دکتر من ۳۵ ساله هستم ویه زایمان زودرس بدون سرکلاژ تو هفته ۲۸ داشتم واقعا وقت اینکه یک بار دیگه با واژینال امتحان کنم ندارم ایا سرکلاژ شکمی انجام میدید برام ممنون
- لکه بینی و خونریزی مداوم
سلام خانم دکتر عزیز خانمی ۴۸ سالمه هستم برای داشتن کیست ۳ تا امپول مدروکسی پروژسترون زدم ماه اول پریود نشدم ولی از ماه بعدش تا حالا به مدت سه ماهه که همش لکه بینی و بعضی اوقات خونریزی شدید با درد زیر شکم و پهلو ادامه داره قرص برای بند اومدن و داروهای عفونت و کرم واژینال هم مصرف کردم فایده ای نداشت البته فیبروم تحت کنترل هم دارم برای تنبلی تخمدان هم قرص گلوکاژ متفورمین هم مصرف میکنم باید چکار کنم
- اختلاللات ژنتیکی جنین
سلام خانوم دکتر،پدر شوهر و مادرشوهر من پسرخاله دختر خاله هستن. بچه هاشون سالمه. خواهر مادر شوهرم با پسرداییش ازدواج میکنه که میشه پسردایی پدر شوهر و مادرشوهر من که یه فرزند با تشخیص فلج مغزی دارند. من و همسرم غریبه هستیم و فامیل نیستیم، خواستم بدونم با توضیحات بالا در بارداری ما باید ازمایشات خاصی انجام بشه ؟
- سقط
- فتق نافی
سلام. من دوسال پیش دربارداری فتق ناف داشتم که یک سال بعدعمل کردم ودکترمش گذاشت. ایامیشه یباردیگه بارداربشم


