Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیهوشی وسرماخوردگی
سلام وعرض ادب من سه روزه سرماخوردم چهارروز دیگه عمل هیستروسکوپی وکورتاژتشخیصی دارم هنوزخلط وسرفه دارم آیابیهوشی برام خطرناکه؟؟من۱۹ سیکلم روزعملم هست سابقه هیپرپلازی داشتم آیابنظرشما روزسیکل درجواب عمل تاثیرگذاره؟؟،توروخدازودترجواب بدین لطفا
- سلام روز ۲۵ ای وی اف هست ازدیروز روز ۲۴ دارای لکه بینی شدهام خیلی نگرانم علتش چی میتواند باشو۳ه
- عمومی
سلام من سقط داشتم دوبار قرص خوردم یه بار 4قرص سقط خوردم بعلت اینکه کیسه نیفتاده بود 6تای دیگه خوردم قرص اول را 24آذر خوردم زیاد خونریزی نداشتم قرص بعدی رو13دی خوردم خونریزی زیادی داشتم الان خونریزی تموم شده ولی بعضی وقتها چند قطره خونریزی دارم میخواستم ببینم علت چیه ممنون میشم راهنمایی کنید ممنون
- سلام خانم دکترمن۶سال بوده باردار نمیشدم الان تحت نظردکترهستم سه آمپول سینال آف برام نوشت بعد اولین آمپول لکه بینی داشتم نشانه چیست
- خون کم در قاعدگی
سلام ، من این ماه خون پریودم خیلی کم و قهوه ای رنگه در حد لکه بینی هستش ، دیشب پریود شدم و هنوز یک روز گذشته ولی هنوز همونجوریه ، دارچین و عسل هم خوردم ولی درست نشد ! خیلی نگرانم باید برم دکتر ؟ البته پریودم خیلی نامنظمه الان بعد از ۲ ماه پریود شدم ! البته این سال اول پریودمه و من شنیدم که ممکنه کمی نامنظم باشه ولی نه انقدر
- واکسن گارداسیل روی تعغیر پریود تعصیر دارد
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من دخترهستم و اين تقريبا ي ماهه عادت ماهانم قطع شده دليلش چه و چيكار كنم
- تنظیم قائدهگی
سلام دختری سیزده ساله هستم پریودنامنظمی دارم حدودشش مه پریودنمیشم وقتی میشم پاک نمیشم باخونریزی فراوان دکترقرص سیبل داده ولی بازپرسودشدم پاک نمیشم بازازقرص استفاده کنم برایندم عوارضی ندارد توراخداجوابم زودبدیدخیلی نگرانم
- ایا لک بینی بعداز برداشتن رحم وتخمدانها خطرناک است
سلام من ۴۷ سالمه حدود بیست روز هست که رحم وتخمدانهام رو برداشتم عمل باز داشتم وچند روزی هست که لک بینی دارم ایا خطرناکه؟نگرانم ممنون
- بلوغ
سلام خشته نباشید. آیا آمپول دکاپپتیل در سن ۱۳ سالگی باعث کامل نشدن بلوع یا عقب افتادن رشد سینه و لگن میشه؟ یا بعد از قطع مصرف بلوغ کامل میشه؟ ممنون میشم توضیح بدید
- سرکلاژ شکمی
من چندین بارسابقه زایمان زودرس داشتم.سرکلاژ معمولی جواب نگرفتم .،همه زایمان هایم ۲۲و۲۳هفته بوده .آیا سرکلاژ شکمی جواب میده؟درسونوگرافی ام تا هفته های ۲۱ یکم طول دهانه رحمم ۳۶ است .نمیدانم یک دفعه یی به آب ریزی ودرد می افتم.
- آیا توده هتراکوخطرناک است
- زایمان
سلام خانوم دکتر من زایمان زودرس در هفته ۲۸ داشتم بدون دارو و سرکلاژ به نظرتون سرکلاژ شکمی کنم ؟
- تفسیر Other non-neoplastic finding reactive cellular
سلام وقت بخیر خانم دکتر در آزمایش پاپ اسمیر قسمت Other non-neoplastic finding reactive cellular عبارت Other تیک خورده و جلوش نوشته maturation 00/70/30 نرمال یا مشکلی دارد؟ ممنون
- سلام وقت بخیر، طریقه دقیق مصرف اینوفولیک رو میخواست بدونم از چندم پریودی شروع کنم ب مدت چندروز مصرف کنم
- آزمایش خون بارداری
سلام. خانم دکتر من 19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمايش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟
- علت مراجعه به مطب سوزش ولژن
سوزش واژن بعداز ادرار کردن ...هفته ای پیش مراجعه کردم مطب خدمتون....اما بهبودی حاصل نشد...راهنمایی کنین لطفا..ممنونم
- انجام خدمات آرایشی
سلام نوزاد دختر شیرخوار دارم شیر خودمو میخوره، ۵ ماهگیش کامل شد و وارد ماه ششم شد درواقع ۵ ماه و ۳ روز میشه میخواستم بدونم میتونم تو دوره شیردهی موهامو صاف کنم؟ احیا یا پروتیین تراپی یا کراتین؟ کدومش ضررش کمتر ؟ رنگ مو چی؟ میتونم موهامو رنگ کنم؟لیفت مژه و ابرو میشه انجام داد تو شیردهی؟
- سوال داشتم درباره کیست تخمدان وشیراومدن ازسینه
سلام خانوم دکتر.خسته نباشید.ببخشید من یدختر ۲۰ساله ام حدودبهمن ماه سال ۹۸ بخاطر دردشکم رفتم دکترنوشتن سونوگرافی بعدگفتن کیستای ریزداری منم دیگ اهمیت ندادم ولی بعددوماه ایناتقریبادیدم پریودام نامنظم شده وازسینه سمت چپم وقتی فشارمیدادم شیرمیاد چون قبلنم اینطور شده بودم دکترگفته بودکیست داری برداشتم خودسرانه دوفاستون مصرف کردم س ماه ازروز۱۶ پریودتا۲۵ زمانیک مصرف میکردم ازسینم شیرنمیومد.بعدک قطع کردم یکماه پریودنشدم فقط توتایمم دوروزاینا لک بینی داشتم وهمچنان ازسینم شیرمیاد الانم خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم مامانم میگ تو حساسی چیزی نیست وبخاطرکرونانمیرم دکتر.ببخشیداگ طولانی شداگ جواب بدین خیلی ممنون میشم.
- سلام من سه بار سزارین شدم که آخرین بار ۳سال پیش بود.الان یه هفته لی می شه که سمت راست بخیه ها ازداخل چیزی اندازه ی یه نخود زیر شکمم احساس می کنم که درد هم داره.درآخرین بخیه هست.یه مدت خوب بود دوباره بعد ازیه هفته درد می کنه..لطفا می شه راهنماییم کنید علتش چیه؟ممنون


