Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومتر ضخیم شده
سلام من چند وقت خونریزی شدید داشتم رفتم سونو گرافی گفت که آندومتر ضخیم شده باید کورتاژ کنیم تا بفهمیم چی هست من نرفتم کورتاژ کنم اما الان که پریود شدم درد خیلی شدیدی داشتم بعد از داخل واژنم ۳تیکه گوشت سفید بیرون اومد میشه بگین چی بوده که بیرون اومده آیا خطرناکه یا نه باتشکر
- استفاده از کرم واژینال دالاواگ در دوران پریودی
سلام.خانم دکتر عزیز . من عفونت شدید داشتم تقریبا ۵ ماه بود پریود نمیشم . ولی همین که کرم واژینال کلیندامایسین رو استفاده کردم دچار خونریزی شدم. ایا روند درمان رو ادامه بدم یا نه ؟ درضمن همزمان دارم کپسول ازیترومایسین و افلوکساسین هم میخورم. ممنون از پاسخ گویی شما
- َسزارین
سلام، خانم دکتر عزیز شما برای شکم اولی ها به درخواست خودشان زایمان سزارین انجام میدهید!!!
- سوال
سلام لبه ی سمت راستم پوستش التهاب داشت و یکی دونه ی متوسط زیر پوستش داشت که خارش داشت الان لبه ی سمت راستم قسمتی که به زیر پوست کلیتوریس متصله التهاب داره لبه پف پفی شده و ما بین دوتا پوست لبه ها که التهاب داره فرو رفته و یه رگ که خارش ه داره دیده میشه واین رگ یکم سفید ایا خطرناک است؟
حس میکنم عفونت یا قارچ است اما زیر پوست است و داخلی و بیرونی نیست خیلی نگرانم - سلام خانم دکتر۴۳سال دارم پریودم همیشه ۵تا۶ روزبودالان بعدازپریودی همش لک دارم ده روزشدماه گذشته سونوگرافی واژن انجام دادم سالم بودم هیچ مشکلی نداشتم فقط خانم دکترگفت تخمدانهات داره کوچک میشه شایدیائسه بشی الان چی بخورم تاقطع بشه تشکر
- هیسترکتومی ارجح است یا دارو
به دلیل گزارش هیپرپلازی ساده در اثر فقدان پروژسترون در پاتولوژی پایپل،برایم سه ماه متوالی مجسترول ۴۰ هر شب یکی شروع کرده اند با توجه به عوارض چاقی و ریزش مو و عوارض خطرناک در پستانها آیا هیسترکتومی را ارجح میدانید یا خوردن این قرصهارا.با سپاس
- توده
سلام خانم دکتر توی جواب سونوی مادرم یه توده هیپو اکو در پستان سمت راستش وجود داشت که مشکوک به سرطان بود دکتر بیوپسی پیشنهاد داد بیوپسی رو انجام دادیم ولی جوابش ۱۰ روز طول میکشه حالا با گذشت یه هفته اندازه ی توده بنظرم کوچیک تر شده آیا این ممکنه خبر از خوش خیمی بودنش باشه؟
- ………
سلام خانوم دکتر عزیز. موقه ی ارضا شدن تمام عضلات شکم و تناسلیم منقبض شده بود و در اثر ضربات محکم با آب بدنم خون زیادی اومد که کم کم خون با ترشحات برطرف شد. اما زیر شکمم درد دارم. نمیدونم دقیقا لوله یا رگن که سفت میشن و درد دارن. لبه ی بزرگ و بارتولنم درد داره و بارتولنم ورم داره و لبه ی کوچک خارش داره و کلیتوریس هم خارش داره.
زیر شکمم یکم ورم داره و از روی پوست تا روی شکمم خارش داره و قرمز میشه. گاهی احساس سردی در این قسمت ها دارم و موقه ی پریودی همون قسمت که درد داره و پام درد میگیره و پریودی هام نامنظمه . سنو دادم رحم و تخمدان ها خوب بودن و ازمایش ادرار دادم که عفونت ادرار دارم. فکر میکنم این عفونت ادرار بخاطر همون اتفاقه. مشکل جدی است یا خیر؟ من باید چیکار کنم؟ چه دارویی مصرف کنم؟ واسه بارداری نگرانم چون وقتی احساس کنم مثانم پر میشه به زیر شکمم که درد میکنه فشار میاد و دردش بیشتر میشه. سلام مددا خانوم دکتر عزیز شما به من گفته بودید نیاز به معاینه و ادامه ی درمان دارم. اما دکتر زنان به من میگه شما هیچ مشکلی ندارید. حالا من باید چیکار کنم؟ - درد بخیه های سزارین
- قطع ترشح
سلام مدتی است ترشحاتم قطع شده. ترشح نمیاد. قبل از این هرروز ترشحات داشتم و کاملا طبیعی بود اما حال دیگه ندارم. شاید نزدیک چند هفته میشه 20ساله و متاهل هستم. علت چیست؟
- درد جای عمل سزارین و خارش شدید
سلام من خانم ۲۹ سال دارم و ۳ سال پیش زایمان سزارین انجام شده و از امروز درد در قسمت عمل و بخیه دارم دردش وقتی دست میزنم خیلی حس میشه و همیشه خارش شدید جای عمل دارم علتش چی هست ممنون میشم کمکم کنین داره
- فیبرم رحم
سلام فیبروم دارم که سایزش ۴/۵سانتی مترهست،دکترزنان برام دکاپیتل۱۱/۲۵نوشتن تزریق کردم ،بعداز۵روزپاکی دوباره لکه بینی دارم،آیااین طبیعیه؟اثرات آمپوله؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- فتق ناف
با سلام. و خسته نباشید لطفا کمکم کنید بنده خانومم پنج ماهه باردار هست و چند ماهی هست فتق ناف بالای شکم داره و به اندازه یه گردو بزرگ میشه در حدی هست که اشکش در میاد و درد زیادی داره تو رو خدا بگین چیکار کنم تا دردش اروم بشه ممنون رنجبر ۰۹۱۵۴۴۰۱۸۹۱
- لابیا پلاستی
میخواستم بدونم هزینه لابیا پلاستی چنده؟
- آندومتریوز
سلام وقتتون بخیر بنده 43 ساله هستم آندومتریوز رحم دارم دکترم قرص دینوژست تجویز کرد یک ماهه دارم میخورمش ولی مدام لکه بینی قهوه ای و قرمز داشتم و قطع نشده هنوز دکترم هم اجازه نداد که قرص روکین مصرف کنم گفت برای سن من ممنوعه حالا موندم چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم که لک بینیم قطع بشه ممنونم
- سلام 39سالمه و پریودی نامنظم دارم و سونو انجام دادم و مشکلی ندارم باید چیکار کنم ?ممنونم
- کیست تخمدان درموئید
سلام من پنج روزه عمل جراحی کردم کیست تخمدان داشتم درموئید بودش و الان یهو خونریزی افتادم مثل پریودی خون کم قرمز و لخته کم بنظرتون طبیعیه اخه من ۱۹ سالمه و خیلی استرس دارم لطفا جواب بدین
- سونوگرافی رحم و تخمدان
یک ریم secretionبین دولایه اندوسرویکال مشهود است یعنی چی
- زنان
سلام خسته نباشید من ۴۹ سالمه و دکتر بخاطر خونریزی خیلی شدید در زمان پری به خاطر وجود فیبرم بزرگ آمپول دکاپپیتل را تجویز کرده که به هیچ وجه پیدا نکردم حالا نوع زیر حلدیشو پیدا کردم می خواستم ببینم فرقی نمی کنه می تونم استفاده کنم آیا اینهم بصورت ماهانه تزریق میشه . ممنون از شما
- قاعدگی زود هنگام
سلام خسته نباشید من دوماه زود پریود میشم واینکه داخل رحمم یه چیزی مثل غده است میتونه به خاطر اون باشه اگه میشه راهنماییم کنین ممنونم


