Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایاقرص چاقی باعث نازایی میشود
من استعدادچاقی ندارم قرص چاق کننده استفاده میکنم ایادراینده موجب نازایی میشه
- تشخیص روز اول پریود
با سلام و احترام خانم دکتر من چندین ساله تحت درمان نازایی هستم این ماهم میخوام برم برای آی یو آی چهارم دی یه خونریزی چند قطره ای داشتم بعدش قطع شد پنجم دی هم چند قطره اومد قطع شد امروزم فعلا خبری نیست میخواستم بدونم تاریخ دقیق پریودم و از چه روزی محاسبه کنم ممنون میشم زود جواب بدید
- ناباروری
amhمن 0.3 هستش الان دکترداروی آزیروسین،تریپل سولفا واسید فولیک داده آیا میتونم باردار شوم.سن ۲۷ساله.لطفا جواب بدین؟
- ناباروری
سلام من سه ماه پریودنشدم آمپول هم زدم پریود نشدم یک کیست بزرگ هم دارم
- قط نشدن خونریزی
سلام خانم دکتر من بیماری کولیت زخمی دارم چون دارو زیاد مصرف میکنم رحمم مدام خونریزی داره قرص دینوژیست استفاده میکنم تا خونریزیم بند بیاد حالا قصد بارداری دارم میشه با خوردن این قرص باردار شد اگه ن چ داروی استفاده کنم ک هم پریود نشم هم بتونم باردار بشم ۳۰ سالمه ممنون
- سونوی رحم و تخمدانها
سلام ببخشید من سونوی ۱۴قاعدگی دادم.یه موردش نوشته اکوی تخمدانها افزایش یافته ینی چی؟
- نازایی
سلام من یکسال اقدام بارداری کردم طی این یکسال پنج ماهشو خودمون ولی بعد با امپول دارو اخرین مصرف یدونه لتروزول ودوتا کلومفین بوده با سه عدد امپول سینال اف ..موفق نشدم باردارشم الان پتج ماهه همسرم اسپرمش ضعیفه ولی نزد معاینه نرفته. .ایا مشکل بیشتر ازازمنه یا همسرم بخدا دیگه خسته شدم ..نمیشه
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و قرص دوفاستون مصرف میکنم سابقه نداشت همیشه بعد از قطع کردن قرص ۴ روز گذشت پریود میشدم امااینبار ۱۰ روز شد هنوز نشدم این چند روز استرس زیاد داشتم ممکنه ب خاطر اون باشه یا چیز نگران کننده؟ ممکنه تخمدانام از کار افتاده باشه؟
- ناباروری
سلام خوبین سونوی که گرفتم نوشته یک فولیکول بادیامتر۱۴میلیمتردرتخمدان سمت راست مشهوداست وسایرشون ۶
- کیفیت جنین
سلام خانم دکتر،من pcoهستم،ماه پیش با جنین های فریز آی وی اف کردم.جنین ها 5روزه بودن اما کیفیتشون پایین بود،یعنی اصلا به مرحله بلاست نرسیده بودن و 6_8سلولی بودن با گریدهایBوBC.میخواستم بدونم اصلا انتقال همچین جنینهایی منطقی بود و احتمال بارداری اصلا وجود داشت؟؟
- عوارض آمپول دکاپپتیل
با سلام.بعد از اتمام دوره مصرف دکاپپتیل چقدر طول می کشه تا دیواره رحم ضخیم بشه و پریود شروع بشه؟ و ضخامت اتدومتر باید چقدر بشه تا پریود شروع بشه؟
- درباره پریودشدن
سلام ۱۸ سالمه از همون اول پریودم نامنظم بود دکتر رفتم بهم قرص ال دی و ان داد بعدش ک باز پریودم منظم نشد دکترم یه دکتر زنان دیگه بهم معرفی کرد پیش ایشون رفتم قرص دوفاستون تجویز کرد قرص ک میخورم هر ماه هیچ مشکلی ندارم و برام پریود میشه اما چون قیمت قرص بالا بود بحاش قرص مدروکسی پروستروژون تجویز کرد دکترم گفت هیچ نشکلی نداری تخمدانت سالمه سونوگرافیم انجام دادم فقط هورمونم نامنظمه میترسم خانم دکتر خواستم بپرسم بعد ازدواجم راحت میتونم بچه دار شم
- ریه
سلام ریه جنین درهفته چندرسیده
- ناباروری
آیا تنبلی تخمدان میتواند مربوط به رعایت نکردن بهداشت باشه؟؟؟
- کیست تخمدان چپ
سلام.من یه کیست ۶ سانتی ساده در تخمدان چپم دارم من تو اینترنت خوندم که کیست ساده عامل ناباروری نیست ولی من ۷ ماهه در اقدامم ولی باردار نمیشم. این کیست میتونه باعث عدم تخمک گذاری و باروری من بشه؟ ممنون میشم جواب بدید❤
- سلام خسته نباشید من یک خانم ۲۴ساله هستم و۸ساله ازدواج کردم وبچه دار نمیشم چندبار به دکتر رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم من قبلاً شیمی درمانی وبرق برام انجام دادن علتش توده در روده ای بزرگم بود کوچکی رحم هم داشتم که تقریباً ۹ماه پیش با قرص ال دی برطرف شد حالا من برای بارداری چه کارکنم و بهترین پزشک زنان و نازایی روبهم معرفی کنید لطفاً
- بارداری
سلام خانم دکترعزیز من این ماه آمپول های آزادی سازی تخمک تزریق کردم یعنی۱۸'۲۰و۲۲ ماه مهر و وقت پریودیم هم ۱۴ مهربود بوبعد از تزریق آمپول ها رابطه داشتیم و الان از موعدم یه هفته است که میگذره ولی پریودنشدم سه روز پیش تست دادم منفی شد ونزدیکای بیست روزه که کمردرد وترشح شیری غلیظ وبعضی مواقع آبکی دارم به نظرتون میتونه از آمپول باشع که پریودیم عقب افتادن؟ چون من اصلن سابقه نداشته که اینقدعقب بندازم خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید
- سن بارداری
سلام من باسونوی ان تی ۲۳هفته و۱روزازاخرین پریودم ۲۷ابان بودمیش۲۲هفته۴روزکدوم حساب کنم دقیق تر
- بارداری
سلام من 21 سالمه و باکره هستم با نامزدم درحد لاپایی رابطه داشتیم و یپش آب به واژن خورد آیا امکان حاملگی هست؟
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید
بنده آزمایش اسپرم دادم
مشخص شده که اسپرم پیش روندگی نرمال نداره وکمتر از حد نرمال هست.
میخواستم ببینم چکار باید بکنم؟؟
آیا درمان داره ؟ برای بارداری و بچه دار شدن مشکل خاصی وارد میکنه ؟


