Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضعیف بودن اسپرم
با سلام من همسرم ۹سال پیش عمل کاریکوسل انجام داد ولی خوب نشد ی مدت دارو مصرف کرد تعداد و سرعتش بالا اومد الان باز ضعیف شده چکارکنیم
- آیاقرص مدروفم مانع بارداریه؟
باسلام خانم ۲۵ ساله هستم یکساله اقدام کردم برای بارداری ولی نتیجه نداشته و کیست هم در هردو تخمدان هام دارم به اندازه ۵۷میلی و ۴۷ میلی و هرماه باید قرص مدروفم بخورم تا پری بشم بغیر کیست مشکل دیگ نداشتم همسرمم مشکلی نداره .سوالی ک داشتم اینه ک آیاباید قرص رو قطع کنم تا باردار بشم ؟و چه روزایی باید اقدام داشته باشم؟واینکه این قرص ها بهم نمیسازه بشدت دچار افسردگی و عصبانیت شده بودم
- بارداری
باسلام من ۲۷سال سن دارم و۲سال پیش بارداری پوچ داستم والان میخواستم اقدام به بارداری کنم که دکتر یک آزمایش هورمونی درروز سوم پریودی نوشت که پرولاکتین ۳۰و پروگسترون1.01و Ant5.7ایا من میتونم باردار بشم
- نازایی
چطور وقعی هنوز عروسی نکردم بفهمم بچه دار نمیشوم
- نازایی
سلام من ۱۹ سالمه ۱سال اقدام کردم باردار نشدم قرص پروژسترون خودم از داروخانه بگیرم بخورم اشکال داره
- بارداری
سلام خانوم دکتر من ۱۸ سالمه و با بی بی چک فهمیدم ک حاملم ولی باز باید ازمایش بدم میخاستم سوال کنم تو این سن اشکالی نداره حامله شدم؟ از نظر شما مورد تایید هس؟؟؟
- Discover the excellence of Cryoin Engineering in the realm of authorized gas production. Understand the significance of neon for semiconductors with insights from market experts.
If you are looking for a supplier that combines quality and strategic importance, Cryoin Engineering Ltd deserves your close attention.Produced by a company that never stops innovating, the company elevates a fundamental industrial process into an experience of technological excellence and guaranteed supply.Core Operations: Where Air Becomes Critical Value Imagine being the backbone for global semiconductor and laser manufacturing. High-tech sectors are ready for the challenge: your mission is to provide gases with purity up to 99.9999%. Every batch tells a story of quality. The purification technology becomes your assurance of quality where technological sovereignty reigns supreme.Technology and Standards: A Commitment that Comes to Life The scientists have focused on details that make them an industry benchmark. To in-house designed and installed equipment, everything contributes to creating a trustworthy partnership. The use manufacturer of rare gases top-tier analytical equipment completes the picture, creating the perfect environment for precision and environmental consciousness are the main protagonists.Key Advantages: The Beating Heart of the Company This is where Cryoin Engineering shows its true value. Among the mechanics that make the company unique we find:Proprietary Gas Separation: A true technological advantageUltra-High Purity Levels up to 6.0 (99.9999%)Solutions that evolve upon achieving certain industry milestonesWhere to Source Cryoin Gases with Confidence Ready to strengthen your supply chain? Their reputation is built on partnerships with various industries:European & American Tech Leaders - use their gases for chip production and medical equipmentMarkets in Asia (Japan, Korea, Taiwan, China) - ideal for those seeking a resilient supply chain alternativeOur Verdict: Why Cryoin Engineering is Worth Your Partnership After reviewing their market role, we can state that Cryoin is not the usual supplier.Strengths:The originality of their sustainable production from airA wide variety of pure gases and mixturesAspects to consider:Demands a partnership approach for long-term planningDrawing the sums, if you are looking for something strategically vital, Cryoin Engineering deserves at least a serious evaluation. The winning combination of sustainability and purity makes it a company not to be underestimated.
- درد
سلام هفته۲۶بارداری ام همه ازمایش ادرارنرنال بوددکترم روزی یکی اریتروماسین ۴۰۰برام نوشت جلوگیری ازعفونت دربلند شدن خابیدم دلم دردمیگیر تیرمیکش نرمال میش مال سزارین قبلم باش توواژنم تیرمیکش
- آیا رحم من که رحم دوشاخ یا سپتوم بلند هست جز رحم کوچک ویا رحم هیپوپلازی است یا خیر ؟
سلام خانم دکتر عزیز. من سال ۸۳ در دوره بلوغ ام پرید نمیشدم و عدم قاعدگی داشتم و سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم و واژینوپلاستی و هایمنکتومی انجام دادم وجراحی شده ام سال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم و جراحی شده ام و سال ۱۴۰۰نیزسپتوم عرضی واژن داشتم و جراحی شده ام و واژینوپلاستی انجام دادم و درسال ۱۴۰۱ نیز دوباره سپتوم واژن داشتم وجراحی شده ام و دریکی از پرونده های من نوشته شده که قبل ازعمل ام تنگی شدید سرویکس داشتم وهمچنین نوشته شده که جز آژنزی مولرین و آنومالی مولرین هستم و در سونوگرافی من نوشته شده که رحم با نمای partialbicornate و سپتوم بلند و من در حال حاضر رحم و تخمدان هم دارم وبعد از این عمل هایی که انجام دادم پرید و عادت ماهانه هم میشوم. و دکترم به اینکه من یک دهانه رحم دارم یا دو دهانه رحم شک داشتند که ام آر آی به شرح زیر بود .رحم با ابعاد نرمال ونمای long.septate و muscular type رویت شد. کاویته آندومترهر دو سمت ضخامت حدود 4mm درسمت راست و5mm درسمت چپ دارد . مختصر شواهد آدنومیوزیس درشاخ سمت چپ رویت شد. دوکاویته آندومتر در قسمت lowersegment رحم بادی باهم یکی شده ودر امتداد آندوسرویکس بوده وسرویکس منفردی مشهود است وامتداد واژن دور سرویکس راکامل قرار گرفته وسرویکس مجزایی در سمت راست مشهود نیست ولی مختصر سرویکس به صورت asymmetric قرار گرفته وسمت راست سرویکس مختصر برجسته تر است.واریاسیون طبیعی شواهد narrowing در سمت راست در قسمت میانی مشهود است که با شرح حال بیمار هم خوانی دارد تخمدان ها نمای طبیعی داشته وپاتولوژی دیگری در شکم و لگن مشهود نیست من یک نکته رو بگم که دکترم پارسال بعد که ام آر آی انجام دادم منو بردن اتاق عمل گفتن که شما دارای دو دهانه رحم هستی و ام آر آی هم اشتباه گفته بود که من دارای یک دهانه رحم هستم در اصل الان دو دهانه رحم دارم و ام آر آی تشخیص اشتباه داده بود .راستش من یک مطلب خواندم که علامت کوچک بودن رحم یا هیپوپلازی رحم عدم قاعدگی و آمنوره اولیه و آژنزی واژن و تنگی دهانه رحم هستش . من دیدم این موارد داشتم قبل از عمل هایم که هم آژنزی واژن داشتم هم عدم قاعدگی وامنوره وهم تنگی دهانه رحم ذهنم درگیرشد که رحم من کوچک هست یا نه؟ سوال من این هست که رحم من که رحم دو شاخ یا سپتوم بلند هست جز رحم کوچک و هیپوپلازی محسوب میشود یا خیر؟ کلا رحم من الان کوچک هست یا خیر ؟ و کلا خواستم بپرسم رحم دوشاخ یا رحم سپتوم بلند جز رحم های کوچک وهیپوپلازی محسوب میشوند یا خیر ؟
- نازای
خواهرم دوپسر به دنیا اورد هیچ پیشگری هرچی اقدام به بارداری میکنه که یه دختر بباره باردار نمیشه الان چهارده سال که هرچی اقدامه به باردری سوم میکنه نمیشه کلیه شم سنگ سازه میتونه از اون باشه باید چه اقادمی کنه راهنمایی کنید چه درمانی چه متخصص مراجعه کنه سنو زیاد رفته دکتر زنانم رفته فایدی نداشته
- باردار شدن خانمهای سن 40 سال
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر، آیا راه حل درمانی دارو برای سریع تر باردار شدن خانمهای سن 40 سال وجود داره?
- یایسگی زودرس
بیش از یکسال است که یایسگی زودرس دچار شدم. در حال حاضر ۴۵ سال دارم. مشکل کم کاری تیرویید دارم. لوو تیروکسین مصرف میکنم. آیا میتوانم درمان شوم و باردار شوم یا نه؟
- آزمایشات پیش از بارداری
سلام برای اقدام به بارداری نیاز هست که آقا هم آزمایشی انجام بده؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عید شما مبارک من یه پسر سه ساله دارم یه سال بعد زایمانم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم بعد ۵ماه دچار لکه بینی وخون ریزی شدم رفتم دکتر بهم دارو داد وخون ریزیم بند اومد حدود ۶ماه اصلا پریود نشدم و بعد اون تقریبا یه سال وچند ماهه که پریودم منظم شده ولی باردار نمی شم دکتر رفتم ازمایش وسونو هم دادم ومشکل نیس خواهش میکنم کمکم کنید ۴ماه پیش دکتر برام عکس رنگی نوشته که هنوز نرفتم نمیدونم چرا با این که مشکلی نیس باردار نمیشم کلی بگم یه سال که آمپول زدم دوساله که بدون جلو گیری هستم نمیشم
- ناباروری مردان
سلام خسته نباشیدایا خوردن معجون خرنوب برای کسی که تحرک پایین اسپرم و مورفولوژی صفر دارن خطر داره؟ لطفاً راهنمایی کنید
- سلام من دو هفته هست باردارم باردارم فقط بدنم مبارزه حس میکنم اعصاب بدنم چون کلا سیستم بدنم لرزش داره چیکار کنم
سلام من 2هفته میشه فهمیدم باردارم قبلاً چند سال قرص اعصاب میخوردم اما دکترم قطع کرده الان که باردارم حس میکنم اعصاب های قلبم زده به کل بدنم لرزش بدن وسرمای بدن دارم همش زیر پتو هستم آیا از بارداری یا از اعصابم چیکار کنم تا بهتر شمد
- بارداری
سلام من تاریخ زایمانم سونوان تی زده ۳۰مرداد اگرازاخرین پریودم حسساب کنم میش ۶شهریور من هفته هاماازروی سونوان تی حساب کنم دقیق تر
- سلام توده اکوژن درمان داره ایا جلو بار داری میگیره
- هیپرپلازی آندومتر
سلام من۳۲ ودچارآندومترهیپرپلازی باسلول آتی پی شدم که بامصرف سه ماه مجسترول ویکD&Cازبین رفت خواستم بپرسم هشت ماه ازکورتاژم میگذره چون پیرسی اوهستم هرماه پروژسترون خوردم تاپریودشم اینماه فقط سه روزلک بینی داشتم رفتم دکترم باعصبانیت گفتن خیلی دیرشده بایدسریع آی وی اف میشیدن وبمن ال دی دادن ولی نه سونوانجام دادن ونه دستورمصرف ال دی وگفتن ال دی روچرادادن؟؟ آیا من سرطان رحم دارم پس چراجواب کورتاژم خوب بود یعنی خیلی دیرشده چطور میتونم بفهمم دوباره مشکل پیداکردم پاپ اسمیرم ماه قبل دادم سالم بودشدیدا استرس گرفتم بطوری که هرروزیه قرص آرام بخش میخورم توروخدا یکم برام توضیح بدین من بی خیال بچه شدم میترسم این دردلعنتی منوبکشه
- ترشحات کم
من این ماه ترشحاتم خیلی کم شده آیا دلیلش میتونه عدم تخمک گذاری باشه؟ خیلی ممنون میشم جواب بدین


