Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- مصرف داروگنادوتروپین و تاخیر پریود
سلام من سندرم پلی کیستیک و تنبلی تخمدان داشتم به توصیه یکی از دوستان سه بار از امپول گنادوتروپین و کلومیفن استفاده کردم باردار نشدم الان چهارماهه پریود نمیشم و باردارم نیستم مشکل از مصرف امپول هاست ؟ چکار باید بکنم ؟
- در مورد مصرف قرص اووبوست
باسلام خسته نباشید ببخشید من 34 سال سن دارم و ذخیره تخمدانم 0.214 هستش میتونم قرص اووبوست مصرف کنم یا چه راه حلهایی دیگه داره ممنون میشم اگه جواب دهید
- بارداری خارج از رحم
سلام من باردار بودم ولی میگن خارج از رحم هست چگونه بفهمم که خارج از رحم هست
- نازایی
با سلام ،من و همسرم ٢سال و نيم براي بارداري اقدام كرده ايم ولي بعد از آزمايشات كامل از هردوي ما و عكس رنگي از رحم ، تشخيص داده شد دچار نازايي بدون علت هستيم . ٣بار آي يو آي شدم ولي نتيجه نداد،يك دكتر لاپراسكوپي تشخيصي و چند دكتر آي وي اف را پيشنهاد كرده اند،ميخواستم ببينم بهترين گزينه با توجه به اينكه من ٢٨ سال و همسرم٣٣ سال دارن چي هست؟
- تاخیر پریودی
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من پرولاکتین بالا دارم و دکتر برام قرص داستینکس تجویز کرده هفته ای ۱عدد چند روز است که پریودم عقب افتاده آیا میتونه بخاطر قرص داستینکس باشه
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام.امروزسونورحم وضمايم انجام دادم،نوشته درحاشیه لترال تخمدان سمت راست یک کانون مدورهیپوکوابه قطر20میلی دیده،آزمایش سونوواس قبل آزمایشات قبل بارداری هست،من حامله نیستم
- نازایی
سلام من 4روزازپریودم گذشته 2روزه آمپول پرژسترون تزریق کردم امروزبی بی چک زدم مثبت شدامکان داره کاذب باشه بخاطرآمپول
- ۲سال تاخیر در قاعدگی دارم ۴۵سالمه دکتر قرص سیبل تجویز کرده
۲ماه پیش دکترم قرص سیبل تجویز کرد بعدروز ۵پریود بخورم اما هنوز پریود نشدم چون در حال حاضر ایران نیست امکان پرسش ندارم چطور استفاده کنم؟ ممنون از راهنماییتون
- کیست اینترنال اکو تخمدان
با سلام من سه ساله اقدامم برای بچه دارشدن کیست درمویید دارم تو سونو نوشته کیست اینترنال اکو دارو هورمونی و محرک میخورم اونا کیست ها بزرگتر میشن راه حل و درمان این کیست ها چیه؟
- سوال دارم برای باردارشدن
سلام خسته نباشید من 39 سالمه وسه ساله که اقدام به بارداری کردم بچه هم ندارم تواین سه سال فقط یه بارحامله شدم اونم باامپول هایی وه دکتربهم دادحامله شدم ولی یه ماه نشده سقط شد الانم قرص اوبوست مصرف میکنم وتیروئیدم دارم ازمایشم دادم گفتن ذخیره تخمدانت کمکه به نطرشمااحتمال بارداری درمن هست یا نه ممنون میشم راهنمایی کنیین
- نازایی
سلام..من یکسال ونیمه برای بارداری اقدام کردم یکسالیم میشه پیش یه دکتری رفتم الان میخام دکترموعوض کنم بیام پیش شماعکس رنگی انجام دادم ولی بهمگفته مشکلی نداری قرص های لتروزول وکلومیفن مصرف کردم امپول هم زدم...همسرم کم تحرکی اسپرم و حرکت روبه جلوی اسپرمش ضعیفه که میخاددبره پیش ارولوژی...خواستم بدونم من که مشکلی ندارم لازمه بیام پیش شما؟
- مشکل رحم تک شاخ
سلام من ۲۰ من توی اواخر ۱۹ سالگیم دوتا سقط داشتم و دکترم تشخیص داد که رحم من رحم تک شاخ هستش الان حدود ۵ هفته از سقط دومم میگذره و بخاطر عقب افتادن پریودم دکتر برام دارو تجویز کرد و بعد از اون پریود شدم ولی الان تیکه های گوشتی بزرگ همراه خون میاد بنظرتون چیکار کنم
- سونوگرافی
سلام سونوگرافی tvsانجام دادم برای ضخامت اندومترزده triple lineمیخاستم بدونم چی هست اندازه فولیکول تخمدان راست 13و10mmوتخمدان چپم 10mm
- امپول واریوپپیتل ۱/.
سلام. من برای آمادگی قبل IVF یک دوره ال دی مصرف کردم و از هفته آخر مصرف ال دی آمپول های واریوپپتیل ۱/. روزی نصف زدم . الان ۷ روز ال دی تمام شده ولی پریود نشدم . خواستم بدونم تاثیر آمپول هاست یا مشکل دیگری هست که پریود نشدم. ممنون میشم راهنماییم کنید
- سندرم راکی تانسکی؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- کیست دارای سپتوم
سلام خیلی لطف میکنین اگ جواب بدین من بیست و شش روز ک پریود نشدم جواب ازمایش خونم منفی شد رفتم سنو گرافی نوشته یک کیست به ابعاد 45×31×17 و به حجم ۱۳_۱۴ در تخمدان راست رویت شد که دارای ۲ سپتوم نازک نیز میباشد میشه راهنماییم کنین??خیلی میترسم ک کارم ب عمل بکشه
- امنوره هایپوتالامیک
خانم ٢٦ ساله و مجرد با امنوره هايپوتالاميك كه فقط با داروهاي جلوگيري پريود ميشوم، در آزمايشات اوليه FSh: 2/06 LH: 2/01 AMh: 3/1 و در اخرين سونوگرافي: ابعاد رحم 31*26*60 ميلي متر. ضخامت اندومتر ٦ ميلي منر. تخمدان ها شكل و اكوي نرمال دارند. حداكثر سايز فوليكول 6/4 ميلي متر و در تخمدان راست. و در ازمايشات اخر Fsh: 2/4 Lh: 1/4 براي ازدواج و بارداري نگران هستم. لطفا در اين زمينه راهنمايي فرماييد؟ مشكل خود را چگونه به نامزدم مطرح نمايم؟
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید
بنده آزمایش اسپرم دادم
مشخص شده که اسپرم پیش روندگی نرمال نداره وکمتر از حد نرمال هست.
میخواستم ببینم چکار باید بکنم؟؟
آیا درمان داره ؟ برای بارداری و بچه دار شدن مشکل خاصی وارد میکنه ؟ - سلام من چند بار سوال پرسیدم جواب ندادین همسرم آزمایش اسپرم انجام داده و توش گذارش شده ۲میلیون اسپرم بعد عمل کرد عمل واریسم حالا میخوام بدونم خوب میشه بنظرتون وامیدی هست برای بچه دارشدنش تورو خدا جواب بدین خیلی نگرانم ونارحتم رونمایی کنید لطفا


