Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام این ماه من از روز سوم تا هفتم شبی دوتا لتروزول خوردم و روز نهم و یازدهم هم قرص سینال اف زدم و همزمان قرص اووبوست و اوزیل هم خوردم و روز پونزدهم هم hcg زدم و روز دهم ک سونو رفتم فولیکول ۱۴ داشتم الان روز ۲۹ هستم و بی بیچک زدم منفی شد یعنی قراره پریود بشم؟
- بارداری بدون تشکیل قلب جنین و توده اکوژن در رحم و
سلام من باردارم هفته ششم رفتم قلب تشکیل نشده بود دو هفته بعد هم دوباره همون شش هفته بود و قلب نداشت دوبارم توده اکوژن در تخمدان چپ رویت شد دکتر گفت تا ۱۰ روز بچه سقط میشه الان ۱۵ روزه بچه سقط نشده و خونریزی هم ۴ روزه قطع شده آیا امکان داره قلب بچه تشکیل شده باشه یا اینکه مشکل داره باید کورتاژ بشم
- سزارین
سلام خانم دکتر وقت بخیر میخواستم بدونم یه خانم چندبار میتونه سزارین بشه؟ در صورتی که سزارین اول برش افقی بوده. ممنون
- زنان وزایمان
آیاخوردن ترنسیدباواکسن کروناتداخل دارد
- بارداری@@@
دو ضایعه کیستیک به دیامتر ۳۱*22mm و 26*26mm محتوای سپتای متعدد نازک داخلی و اینترنال اکو در تخمدان چپ مشاهده میشوند که مطرح کنند احتمالی کیست هموراژیک میباشند. سلام من چند روزه خونریزی دارم ولی زیاد نیست درد هم تقریبا مثل درد پریودی دارم آیا با این خونریزی کیست هموراژیک از بین میره یا نشان دهنده خطری هستش ؟ یا میترکه ؟ اگه بترکه خطری داره واسم و موجب این میشه باردار نشم ؟ رفتم دکتر متخصص بهم قرص Duphaston داد ...با این قرص کیستم از بین میره ؟این قرص چیکار میکنه؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشیدببخشیدخانوم دکترمن چندتاکیست تخمدان دارم شماچه دارویی تجویزمی کنین ؟
- پارگی پرده بکارت
سلام من دختری16 ساله هستم در هنگام رابطه از پشت وارد واژنم شد و مقدار کمی خون اومد و من الان شک دارم که پرده بکارتم سالم هست یا نه به پزشک نمیتونم مراجعه کنم چطور باید بفهمم پرده بکارتم آسیب دیده یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
- بارداری
طول سرویکس حدود۳۳میلیمترمی باشد funnelingمش اهده نشد یعنی چی
- فیبرو رحم
فیبروم رحمی ساب سیروزال به اندازه ۴۷*۵۳ دارم ایا با دارو درمان میشود یا نیاز به عمل دلرد
- سلام من قرص مدرفوم۵مصرف میکنم ۲مرداداخرین روزمصرفم بودالان۷روزه لکه بینی دارم پریودنشدم تنبلی تخمدان دارم وتحت نظرم امکان باداری هست آیااندازیه فولیکولم۹بودباتشکر
- خونریزی
باسلام من حدودا سه ماهه خونریزی شدیدم دارم که باعث شده به کم خونی شدید وفقر آهن مبتلا بشم ۴۲ سالمه دوتا دکتر رفتم سونوگرافی وآزمایش دادم همه چیم نرمال دکتر امیگن باید رحممو بردارم اماآیا بدون علت میشه رحم ودر آورد تواین سه ماه فقط یه هفته خونریزینداشتم تورو خدا راهنماییم کنید
- سوال
سلام وقت بخیر علت درد روی ران پا بخصوص در زمان پریودی یا نزدیک به موقه ی پریودی چیست؟
- نزدیکی دربارداری
باعرض سلام و خسته نباشید..1..ایا نزدیکی در دوران بارداری و ریختن اب مرد در داخل واژن مشکلی بوجود می اورد؟ 2..اگر به اندازه یک انگشت الت مرد دخول شود و پس از نزدیکی هم لکه بینی مشاهده نشود ایا میتوان نزدیکی را در بارداری ادامه داد؟
- درد زیر شکم
سلام دکتر من رزمی کار هستم موقع مبارزه ضربه پا محکمی زیر شکمم خورد و دل درد و لکه بینی دارم 🥺ولی نزدیک به قاعدگیم هستش الان شک دارم چیکار باید بکنم
- ناباروری
با عرض سلام وخسته نباشی من یه پسر ۴ ساله دارم هرچی اقدام میکنم باردار نمیشم دکتر هم رفتم گفت تخمدان سالم پریود تنظیم نیست این ماه باید ۱۸ پریود میشدم که نشد الان ۲۷ پریود شدم همیشه ۱۰ روز میگذره پریود میشم باید چه داروی بخورم
- کیست اینترنال اکو تخمدان
با سلام من سه ساله اقدامم برای بچه دارشدن کیست درمویید دارم تو سونو نوشته کیست اینترنال اکو دارو هورمونی و محرک میخورم اونا کیست ها بزرگتر میشن راه حل و درمان این کیست ها چیه؟
- زخم دهانه رحم
برای درمان زخم رحم چیکار کنم؟؟ من بچه شیر میدم چه پماد میتونه درمانم کنه
- دراقدام به بارداری هستم
قبل اقدام رفتم سونوگرافی خاستم بدونم این مورد تو سونوگرافی برام زده به چه معنیه؟ درتخمدان راست ناحیه کیستیک با جدارنازک حاوی اینترنال اکو پراکنده به ابعاد 18×26 mm دیده میشود ممنون میشم راهنماییم کنید، تشکر
- درخواست زایمان سزارین
باسلام خدمت شما خانم دکتر،عرض خسته نباشید بنده خانمی هستم ۳۱ساله و در هفته هفته بارداری میباشم و خداروشکر بدون مشکل،،،درخواست من اینه که میخوام بچه رو هنگام زایمان (سزارین) کنم آیا شما این وار را برایم انجام میدهید؟؟؟باتشکر
- ضایعه اکوژن
سلام من ۳۳ سالمه ازدواج نکردم تا حالا۳۰ بهمن پریود شدم و ۱۲ اسفند سونوگرافی دادم در تخمدان راستم یک فولیکول با جدار اکوژن به دیامتر ۱۵ میلیمتر در تخمدان راست مشاهده شده. آیا این یعنی وجود کیست؟


