Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش در بارداری
سلام هفته بیست و پنجم بارداری هستم.دخارش واژن دارم. دکتر برام ان ان تجویز کردن ولی شنیدم خطر داره؟
- بقایای بارداری بعد از سقط
سلام خسته نباشید .بعد از گذشت ۲ ماه از سقطم هنوز لکه بینی مختصری دارم.سونو دادم و تشخیص بقایای عروق دار دادند.به جز عمل امبولیزیشن راه دیگه ای برای درماندارم؟چون تصمیم به بارداری دارم و ین عمل احتمال بارداری رو خیلی کاهش میده
- بارداری
باسلام،آیالاغربودن خانم میتواندباعث زایمان زودرس شود وزنم 50کیلو وقدم163 استاحتیاج است قبل ازبارداری وزن زیاد کنم؟
- رابطه جنسی
اگر کسی رابطه جنسی داشته باشه وآلت مرد به طور کامل در داخل نرفته باشه وقبل اینکه اب مرد بیاد مرد اون را خارج کنه وبعد ابش بیاد در خارج از واژن امکان حاملگی است
- بارداری
سلام وقت بخیر من تیرماه ۸ ام پریود شدم و مرداد ماه ۳ ام الان هنوز پریود نشدم و خیلی نگران هستم چون هر ماه چند ورز زودتر پریود میشم میخواستم بپرسم امکانش هست الان باردار باشم و یا باید تا ۳ شهریور صبر کنم و اینکه راهی هست که از تشکیل شدن نطفه جلوگیری بشه چون الان آمادگی بارداری ندارم
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر قرص اورژانسی که تاریخش ۲ سال و نیم گذشته اثر گذار هست؟؟ داروخانه قرص نمیده بهمون باید چکار کنیم؟؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- میوم و بارداری
سلام وقت شما بخیر. میخواهم باردار شوم و برای چکاپ سونوگرافی دادم. همه چیز از ضخامتهای رحم و تخمدان عادی بوده. فقط دو موضوع نوشته: تصویر ناحیه کلسیفیه به قطر 4 میلیمتر درمیوم خلفی رحم رویت شد. (میوم اینترامورال؟) همچنین یک تصویر ناحیه کلسیفیه به قطر 2میلیمتر در جدار خلفی رحم نزدیک به خط اندومتر رویت میشود که میتواند مربوط به میوم کلسیفیه ساب موکوزال یا کلسیفیکاسیون به دلیل عفونتهای قبلی اندومتر (اندومتریت) باشد.من یک پسر چهار ساله دارم و این ماه اقدام بارداری داشتم. ممکنه این میومها باعث جلوگیری از لانه گزینی شود و یا اینکه در بارداری مشکل زا است؟ باسپاس
- قرص اورژانسی
سلام من باکره هستم روز ۷ پریودم با نامزدم معاشقه داشتم و شلوار نازکی پام بود و ایشون برهنه بودن الت هارو مالش دادیم و ایشون ارضا شد و مقداری از منی ایشون روی شلوارم ریخت با دستمال از روی شلوار پاک کردم ولی چون خودمم تحریک بودم مقداری التم خیس بود نگرانم منی به خیسی التم برخورد داشته باشه ایا احتمال بارداری وجود داره؟ حدود ۳۵ ساعت بعد دوتا قرص اورژانسی خوردم از نگرانی الان باید تا ماه بعد صبر کنم ببینم مریود میشم یانه؟ یا قرص خوردم زودتر باید خونریزی کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من تا 20روز دیگه میخوام برای بارداری اقدام کنم ولی چون عفونت داشتم شیاف واژینال مترونیدازول استفاده کردم حالا میخوام بدونم این شیاف اثرش تا 20روز دیگه از بین میره یعنی مشکلی نداره که باردار شم؟
- سقط
سلام آقای دکترمن مادریه دختر۱۶ساله هستم دخترم موردتجاوزازعقب قرارگرفت بردمش دکترگفتن پرده سالمه چهارتاآمپول پرژسترون براش زدولی بعدش متوجه شدم بادجودپرده بارداره وکیسه تشکیل شده الان قرص سایتوتک میخوام بهش بدم باوجودامپول پرژسترون سقط انجام میشه؟چندروزم هست خونریزی ودردزیرشکم داره توروخداجوابم بدیددارم ازاسترس میمیرم.
- مراقبت دوران بارداری
سلام خانم دکتر...من تیروییدم کم کاره قرص ۵۰ مصرف میکنم قندم ۱۰۰ لب مرضه ازهمه مهمتر قرص اعصاب میخورم حالا باردارشدم قرصاروقطع کردم چیکارکنم باید برم زیرنظر متخصص زنان چون دکتری که میرم متخصص نیس توشهری هم ک هستم متخصص نداره ممنون راهنمایی کنید
- مشاهده it در سونوگرافی nt
سلام خانم دکتر عزیز، تو متن سونوگرافی nt من در سن بارداریه ۱۲/۵ هفته، مقدار nt =1.58 mm ذکر شده ، و همچنین ذکر شده که "it رویت شد.(مشاهده IT نرمال، رد کننده کامل NTD است)" بیزحمت میگین منظورش از ین جمله آخر چیه؟ من خیلی نگرانم، با توجه به اینکه بهبود یافته لنفوم هوچکین هستم، سنمم ۳۵ ساله و بارداری اولمه سپاسگذارم
- آسپرین در طول بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید من باردارم ۲۰هفته.دکترم بهم قرص آسپرین داده ماکزیمم فشار خونم بین ۱۰ تا ۱۲ متغیره .تو اینترنت سرچ کردم برای جنین خطرناکه .چیکار کنم؟
- خارش در بارداری
سلام خانوم دکتر . من تو هفته۳۵ هستم کف دستو پام کمی میخاره شدید نیس . بنظرتون برای چی هست؟ ۲۰ مهر نوبت دارم پیش شما
- بارداری
سلام روز بخیر من قرص ال دی مصرف میکنم ۶روزه هستش پریودم هر ماه ۵ام هست ولی من قرص و از ۲۸فرودین شروع کردم ۵فروردین پریود شدم از ۲۸ام قرص میخورم ولی در کنارش قرص تیروئید هم مصرف میکنم صبح ها ظهر ام ال دی بار اولم هم هست مصرف میکنم آیا امکان بارداری هست بازم ؟دیشب ناخواسته منی داخلم ریخته شده امروز هم قرص سرماخوردگی خوردم نگرانم بعدش یادم افتاد ممکنه اثر نکنه ممنون میشم جواب بدین
- سرکلاژ
سلام.دوتابارداری داشتم یکی هفته 21که سقط شد بارداری دومم با سرکلاژ مک دونالد که بازهم هفته 23سقط شد من 31سالمه خیلی نگرانم که دوباره بخوام باردار بشم میترسم دوباره سقط بشه چه راهی هست واسه من که دهانه رحمم کوتاه وهفته های 21و23بازمیشه.خواهش میکنم راهنمایی کنید
- قرص ضد بارداری
من یه ماه پیش سقط داشتم ۲۵ ماه قبل البته باکره بودم و نامزد این ماه ۲۵ قرار بود پریود بشم اما چون در ۲۴ ام رابطه داشتم قرص ال دی خوردم تا الان حدود یه هفته هست که ال دی میخوردم بعد از هر رابطه جهت جلوگیری از باردادی سوالن این بود خانم دکتر الان که رابطه ندارن قرص ررو ترک کتن تا پریود بشم یا نه ؟ امکان حاملگی هست خر چند استفاده از کاندوم بود
- بارداری
سلام من باردار هستم وپلاکت خون من پایین است روی عدد۱۰۲آیا راه حلی وجودداره واینکه موقع زایمان مشکلی برام پیش نمیاد؟الان هفته ۳۸هستم.
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن توهفته ۱۲بارداری رفتم ان تی گفت احتمالن پسره بعدتوانومالی ۱۸هفته بهم گفتن دختره احتمالن تو۲۳هفته رفتم پیش دکترم واون گفت که جنین حالت بریچه وپسره وهفته ۲۵رفتم یه جای دیگه سونوواون گفت بریچه ودختر حالا من موندم واقعن جنسیت جنینم چیه ؟میخاستم بدونم بریچ بودن تاثیری توی تشخیص جنسیت داره ؟
- سقط بدون خونریزی
سلام من قرص با امپول برای سقط انجام دادم اما الان لکه بینی دارم سونو هم انجام دادم گفتن حاملگی دفرمه هست من باید چیکار کنم


