Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست رحم
من دوکیست که حاوی ذرات اکوژن دارم که به ابعاد ۳۵ و۴۰ایاخطر وجود داره به چه چیزی اقدام کنم
- پریود و ابله مرغان
سلام من 3 روزه پریودی عقب افتاده و الان متوجه شدم ابله گرفتم آیا بخاطر ابله هفت ازدواجم کردم الان تست زدم منفی بود
- کیست و رسوب کلسیم در سینه
با سلام من ماموگرافی دادم اعلام کردند که من در یک سینه کیست و در سینه دیگر رسوب کلیسیم دیده شده که برای اقدامات تکمیلی بزرگ نمایی نیز انجام دادم . حالا من بدلیل سابقه پولیپ در رحم که جراحی شدم قرص مدرکسی پروژسترون را استفاده کنم یا استفاده نکنم
- سلام قوزک پا م ورم کرده وزرداب زیرپوست است مشکل چیست باتشکر
- ویتاگنوس
سلام خسته نباشید من دختری هستم ۱۹ ساله ۳ ماه برای جوش های صورتم ویتاگنوس مصرف کردم حتی در زمان پری العان چند روزه ک قطعکردم و پریود شدم درحالی به پری من ۱۰ روز مونده؟ میتونه چی باشه ؟؟ با ویتاگنوس مشگلی گرفتم درضمن من کیست تخمدان ندارم و قبل ویتاگنوس هم نداشتم برای جوش مصرف کردم ک خوب هم نبود
- سلام خانم دکتر من برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون مصرف میکنم از روز ۱۶ قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب حالا من برای دوره اول که از روز ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم یکیش مونده بود پریود شدم حالا برای دوره دوم باید چه طوری مصرف کنم تو سوال قبلی گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخرم چیکار کنم مشکلی نداره اگه از روز ۱۴قاعدگی بخرم دکتر بهم گفته از روز ۱۶قاعدگی بخرم حالا شما میگین از روز ۱۴قاعدگی بخرم بعد دکتر چیزی نمیگه بهم به نظرتون
- بکارت
سلام خانم دکترمن تلاش کردم که پرده بکارتمومشاهده کنم
اما اصلاسوراخ واژن دیده نشدویکسری زائده های گوشتی دندانه ای شکل روی سوراخ واژن مشاهده کردم
واقعانگران هستم که این زوائدچی هستن
ایابکارت من سالم هست یاخیر؟ قبلاازروی کنجکاوی یکبار۲تا۳سانت انگشتموواردواژن کردم - درد مقعد درهنگام پریودی
سلام خسته نباشید سوالم این بود ک هنگام پریود درد خیلی شدید،و یهویی توی مقعدم ایجاد میشه ک نمیتونم تکون بخورم بعد چن دقبقه کم میشه خفیف درد میکنه بعد یا راه میرم این درد،هست علت چی هست.
- پیش گیزی از زگیل تناسلی
سلام واکسن زگیل تناسلی کجا باید تهیه کنم و قیمت اون چقدر
- پیشگیری از بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر من قرص ال دی مصرف می کنم ولی آخرین روز متوجه شدم به جای 21 روز 20 روز قرص مصرف میکنم.دقیق نمیدونم کدوم روزو فراموش کردم و نخوردم.الان چیکار کنم؟مشکلی پیش نیاد ممنون
- آدنومیوزیس
*اکوی میومتر به صورت هتروژن ،حاوی فوکوس های اکوژن وحاشیه اندومتریال ناواضحبوده که مطرح کننده درجاتی از ادنومیوزیس میباشد *تخمدانها دارای اندازه (راست۳۹mm وچپ۴۲mm) وبدون توده هستند .یک فولیکول ب دیامتر۱۶mm درتخمدان چپ مشهود است
- رابطه جنسی
سلام.. خانم دکتر این باور ک میکن اگه در طی 48 ساعت چندبار رابطه جنسی پشت سر هم داشته باشید.. احتمال بارداری در آخرین نزدیکی بسیار کم است.. تا چه حد درست است
- عفونت و خشکی واژن
سلام وقتتون بخیر ۲۰ سالمه متأهل هستم برای پیشگیری از عفونت واژن و درمان خشکی واژن چی کار کنم؟ممنون
- سلام من باردارم ۶هفتهوسهروز رفتم سونو گفتن که فقط ساک هست و جنین و کیسه زرده رویت نشده چقدر احتمالش هست که پوچ باشه
- عفونت واژن
سلام من چندماهه پشت هم مبتلا به عفونت قارچی میشم اینجوری که خوب میشم و بعد دوباره میگیرم علتش چی میتونه باشه؟ و اینکه واسه درمان چه راهکاری پیشنهاد میکنین
- پستان
باسلام خانم دکتر من ۶ماهه پسرم را ازشیر گرفتم ۲ سال و ۴ ماه شیر دادم.الان نزدیکه یه ماه میشه که از هر دو پستان و مخصوصا پستان چپ با کمی فشار ترشح کم مثل شیر دارم که بعصی اوقات بدون فشار هم کمی پیراهنم از سمت نوک پستان خیس میشه.در پستان چپ هم یکی دو تا کیست دارم.ایا بعد قطع شیردهی چنین چیزی ممکنه من چه اقدامی باید بکنم؟ ازمایش تیرویید و پرولاکتین هم طبیعی هست.آیا نیاز هم پیش شما مطب بیام یا برای مدتی هست و برطرف میشه؟
- جوش های چرکی
سلام من در قسمت بالایی واژنم جوش های چرکی میزنم چه علتی میتواند داشته باشد؟ جوش ها اول زایعات قرمز خوارش دار هستند که بطور پراکنده میزند و بعد سر سفید میشوند و بعد از چند روز خشک میشوند
- پریودی
سلام خانم دکتر دختری ۲۰ ساله هستم هر ماه پریود می شم فقط فاصله ی بین پریو هام ثابت نیست هر ماه دو الی سه روز و بعضا ۴ روز عقب یا جلو می فته مثلا سیکلم بعضی اوقات ۲۷ روزه هستش بعضی اوقات ۲۸ روزه یا ۳۰ روزه آیا طبیعی هست این سیکل و پریود هایم طبیعی هستش آیا تخمک گزاری انجام میشه ؟ خیلی نگرانم ممنون
- نزدیکی
سلام.
من دیر ارضا میشم. مشکلی دارم؟ یا طبیعی هستش؟
- وجود مایع کلدوساک در بارداری
سلام و عرض ادب خانم دکتر. باردارم و برای سونو تشکیل قلب جنین مراجعه کردم. که مایع آزاد در کلدوساک دیده شد. خیلی نگرانم کرده خطرناکه یا نه. با توجه به اینکه سقط مکرر داشتم...


