Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ذخیره تخمدان پایین و آیو آی
سلام وقتتون بخیر من ذخیره تخمدانم پایینه دکتر گفته آی یو آی کنم میخواستم ببینم جواب میده یانه؟
- Chronic servisitچیست
توجواب آخرین نمونه برداریم که دکترگفتن همه چی خوبه جوابم chronic servisit بود گفت دارونیازنیست ولی بعدازرابطه لکه بینی قهوه ای دارم احساس سوزش کمی هم دارم.چکاربایدبکنم
- Pco و رحم دوشاخه
سلام دوستان من از روز سوم پریودیم قرص لتروزول هرشب دوتا تا پنج شب خوردم و روز ۸و۹ امپول hmg زدم که روز ۹ دوساعت بعد امپول دچار لک بینی تیره و کمی خون ریزی شدم و امروز باید باز امپول hmg بزنم الان نمیدونم این لکه بینی و خون ریزی کم مال چیه
فردا هم باید برم سونوگرافی لطفا کمکم کنید ؟؟؟ - هایمن
خسته نباشید
میشه راجب هایمن زبانه دار، یا منگوله هایمن ی توضیحی بدین؟
میدونم این مشکل نیازمند معاینه هست..ولی خوب گفتم بپرسم ازتون..
من از وقتی که یادمه
ی مخاط قرمز رنگ همرنگ واژن ( به شکل ی زبون) خیلی خیلی کوچیک از واژنم میژد بیرون...خیلییی کوچیک (بچگی هام)
در حال حاضر بیرون زدگی نداره و کاملت رفته داخل..ولی تو حالت لیتوتومی هنوز این حالت دیده میشه..
ی مدتیه فهمیدم همه ی خانوما اینو ندارن(بعنی چون از بچگی باهام بود..فکرشم نمیکردم غیر طبیعی باشه)
این حالت طبیعیه؟
میشه یکم توضیح بدین؟ (ویرجین هستم..و به هایمن اسیبی وارد نشده) - زدن سوزن واریو پیتیل
سلام و خداقوت. من برای اینکه میوم داشتم پیش دکتر رفتم آمپول واریو پیتیل بهم داد گفتند روز اول پریودی بزنم حالا ۵ روز پریودم عقب افتاده درد خیلی زیادی در ناحیه زیر شکم و لگن دارم. اگر این سوزن را زودتر بزنم اشکالی دارد یا باید حتما پربود بشم و روز اول بزنم.( البته من مجردم)
- کلیتوریس
سلام من به طور ناگهانی سمت راست کلوترسیم تیر کشیو درد بدی گرفت و این درد به پای راستمم منتقل شد و درد گرفت علتش چیه
- پارگی پرده بکارت
سلام دخترم ۱۵سالمه من دو سه روزیه خودارض.ایی میکنم و فقط مالش با دسته،گاهی هم یه جسم بزرگ رو فقط مالش میدم به خودم(هیچ گونه دخول نداشتم) اما امروز دیدم دستمال خونیه خونش خیلی کم و کمرنگ بود و بیشتر سمت کلیتوریس بود یعنی طرف پایین و سوراخ نبود خواهش میکنم بگید که پردم پاره نشده من واقعا نگرانم
- سردمزاجی
سلام. قبلا پرسیدم درمورد کاهش شدید میل جنسی. واینکه واژن خشکه لازمه که بدونید سنم ۲۹. پس یائسگی نیست . شرایط روحی هم که خدارو شکر خوبه حتما باید پزشک مراجعه کنم نمیشه غیرحضوری کمکم کنید؟ دارویی کمکی ممنون از اینکه پاسخگوی سوالاتمون هستین. خداحفظتون کنه
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا ،بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- متخصص زنان و زایمان
سلام من ۲سال پیش امپول پیشگیری ۳ ماهه زدم هنوز خونریزیم قطع نشده اگرم میشه بعداز ۱۰ روز از دوباره پریود میشم کپسول تگزامیک اسید و مفنامیک اسید و پروژسترون و امپول استرادیول و ویتامین k هم استفادع کردم
- پرده بکارت
سلام من حدود 42 روز پیش عروسی کردم و شب عروسی خونریزی نداشتم پردم حلقوی بوده و قبل رابطه بکارتم کاملا سالم بوده ؛ بعد رابطه از جهات 3-9-6 پارگی دارم ولی به دو پزشک زنان ک مراجعه کردم گفتن بکارت ارتجاعی دارم و بکارتم آسیب دیده و زیاد قابل تشخیص نیست گفتن الان با وجود پارگی چیزی که مشاهده میکنن ارتجاعی هس و نداشتن خونریزی طبیعیع حس مبکنم این حرفو بهم زدن ک فقط آروم بشم چون از لحاظ روحی به شدت بهم ریختم و اینو میدونم ک بکارت ارتجاعی پارگی نداره و فقط ساییدگی داره ،،،، الان میخام برم پزشکی قاتونی میخاستم بدونم بعد از گذشتن 42 روز و داشتن چند دفعه رابطه آیا دلیل نیومدن خونریزی تشخیص داده میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟و جنس پرده که ایا ارتجاعی هس یا نه؟؟؟
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- Get More Info
Learn More Here https://superhealthresources.com/deu/3/urolex/
- پیش از بارداری
سلام من تو اقدام ب بارداری ام اگر قرص گین اپ مصرف کنم برا چاقی ضرر ندارد ب اقدامم ؟
- سلام .ببخشید از کرم دالاواگ چجوری استفاده کنم .قبل از رابط یا بعد از رابط اصلا میشه انجام داد ممنونم پاسخ بدبد
- عمومی
سلام من ۳۱ سالمه ۴سال ازدواج کردم ۲ سال از قرص پیشگیری استفاده کردم پریودم همیشه منظم بوده ولی دوروز پریود شدم درد شدیدی دارم و تکه های خیلی بزرگ وحش ناک با لخته خون میاد دلیل میتونید بگید
- بی بی چک منفی
سلام وقت بخیر ۱۶ روز بعد از رابطه با جوگیری طبیعی بی بی چک زدم منفی بود.درهمان روز که بی بی چک زدم لکه قهوه ای خیلی کم داشتم.موعد پریودمم هست.ممکنه باردار باشم؟بعد از لک دیگه لکه جدید ندیدم .
- اگ یشب پودر اکتی اید بانوان فراموش بشه چیکار کنیم
- ضخامت اندومتر
سلام وقت بخیر خانم دکتر دخترم ۱۲ سالشه و از ۳بهمن پریود هست تا به امروز که ۱۲ اسفند هست بردم دکتر و آزمایش خون و ادرار و سونوگرافی از رحم و تخمدان نوشتند..آزمایش خون و ادرار بردم انجام داد سونو هم انجام داد تا جواب آزمایشش بیاد خیلی استرس دارم میشه سونوگرافی و بفرمایید مشکل داره یا نه؟ رحم با ابعاد ۳۳*۴۴*۶۴حدود و شکل طبیعی رویت شد اکوژنیسته میومتر یکنواخت و فاقد ضایعه فضا گیر است.. ضخامت دولایه آندومتر 8 mm است ابعاد تخمدان راست ۲۳*۴۷و تخمدان چپ۲۴*۴۶میباشد ابعاد و اکوی هردوتخمدان نرمال میباشند هر دو تخمدان نمای pco دارند تطابق با یافته های بالینی و آزمایشگاهی توصیه میشود توده فضا گیر solidیاcysticمشاهده نشد خانم دکتر ضخامت رحم ۸ میلی متر خطرناک نیست برای دختر ۱۲ساله که البته یک ماه و نیم هم هست پریوده ؟؟؟
- پیش از بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید من تحت نطر دکتر متخصص هستم برام امپول سینال اف نوشتند ولی ب دلایلی نتونستم تزریق کنم الان امپول بخاطر جابجایی منزل ۶۰۷ساعت بیرون بوده بنطرتون امپول فاسد شده


