Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد پهلو سوزش پهلو نشانه عفونت در زنان
- ساک بارداری دو قلو و یک ساک در مجاوراسکار سزارین
با سلام بعد از عقب افتادن پریود سه بار با فاصله یک هفته سونو انجام دادم که سونو اول اندازه رحم علائم بارداری را داشت ولی سال بارداری دیده نشد در سونو 7روز بعد ساک بارداری دیده شد ولی بدون yolk بود ودر هفته بعد سونو واژینال انجام دادم که دو ساک بارداری دیده شد یکی حاوی آمبریو و. Yolk در کاویته رحم با سن بر اساس CRL 3mm و 6هفته و ساک دیگربدون yolk در محل اسکار سزارین قبلی .Fetal pole واضحی دیده نشد سن حاملگی براساس msd 13mm و 6هفته و یک روز هماتوم پری ساک دیده نشده لطفا راهنمایی کنید چه اقداری باید انجام بدم
- نازایی
سلام آیا قرص گین آپ باعث نازایی میشه؟
- زگیل تناسلی
سلام لطفا آدرس و شماره تماس مطب رو بفرمایید
- سلام من ۲۱ روزه انتقال انجام دادم ازمایشم هم مثبت بوده ولی از دیشب خونریزی میبینم دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت دهانه رحم بستس میشه کمکم کنید خییییلی استرس دارم احتمال سقط جنین هست ممنون
- سردمزاجی
سلام و عرض ادب من مدتیه که میل جنسی خیلی کم شده. موقع رابطه واژن خشکه میشه راهنمایی کنین
- کیست
کیست کلابه یعنی چی دکتر
- زخم ناحیه فورشیت
خانم دکتر بنده تقریبا یه سالی میشه که رابطه دخول رو تجربه کردم
و مشکلی هم ندارم و حتی ارگاسم واژینال هم دارم ولی همیشه اخراش سوزش میگیریم و ناحیه فورشیتم التهاب پیدا میکنه و زخم میشه یه بارم که از نزدیک معاینه شدم کفتن که آلت همسرتون به قسمت مقعد منحرف میشه و برا همین این اتفاق میوفته
یکم دیگه این قضیه داره اذیتم میکنه و اینکه خواستم بپرسم راه چاره چیه و چه پمادی بزنم که اون ناحیه ترمیم و خوب بشه و ایا باید دیگه رابطه نداشته باشم کلا؟ - ایا قاعدگی من نامنظمه؟
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من ٥فروردين پريود شدم ١١فروردين پاك شدم و ٣١فروردين دوباره پريود شدم ٦ارديبهشت پاك شدم و ٢٥ارديبهشت پريود شدم ايا پريود من نامنظمه خواهش ميكنم پاسخ بديد
- نامنظمی قاعدگی
سلام ۳۴ سالمه مجردم دوتا سه روز قبل از شروع قاعدگی لکه بینی دارم ده روزه تمام میشه سونو و آزمایش نرمال است .نیاز به دارو هست؟
- ای وی اف
سلام وقت بخیر ببخشید من روز 7انتقال جنین بی بی چک زدم و مثبت بود ممکنه باردارباشم ؟؟؟
- زعفران پاک کردک
سلام ۲۴هفته باردارم زعفران پاک کنم واسه بچه ضرر داره???
- پاپ اسمیر
سلام وقتتون بخیر من به دکتر گفتم لکه بینی قهوه ای دارم کاملا پاک نشدم ازم تست پاپ اسمیر گرفت امروز روز 8 پریودی بود چقدر میتونه جواب تست درست باشه ممنون از پاسخگویی شما
- سلام
سلام من یه سقط یک ماهه داشتم زمان خونریزی سقطم که از ۳۱ /1شروع شد رفتم پیش متخصص گفت لتروزول از شب سوم دوتا و دموکسی پروژسترون از شب ۱۵ دوتا و متروفین هرروز داد همزمان باید اقدام هم بکنم یا بعد دوماه اقدام کنم و داروها رو استفاده کنم اقدام نداشته باشم اشکال نداره ممنون میشم توضیح بفرمایید
- قرص ال دی
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من برای عقب انداختن پریود ۸ روز مانده به پریودم ال دی مصرف کردم و ۱۹ عدد خوردم میخواستم ببینم سیکلهای بعدی هم عقب میوفتن؟
- خراش بکارت
سلام خسته نباشید خانم دکتر خوبین من دو بار معاینه بکارت پیش یه ماما انجام دادم بار اول گفت سالم و حلقویه بار دوم رفتم پیششون گف بکارتت سالمه اما یه خراش بسیار ریز کوچولو داره که دور از چشمه و با دقت معاینه کردن میشه اونو دید که گفت گواهی داده میشه آیا با وجود این خراش گواهی بهم میدن؟ آیا این خراش بیشتر میشه؟ باید برای این خراش مراقب بود؟
- زگیل تناسلی
سلام من مدتی هست متوجه شدم زگیل تناسلی دارم الان بعد از گذشت چند ماه احساس میکنم خیلی بهتر شده وضعیتشان احتما دارع که خود به خود خوب بشن؟
- نامنظم بودن پریودی
سلام ببخشید من20سالمه مجردم یک ماه پریود نشدم رفتم سونو کردم مشکلی هم نداشتم تیروئیدم هم کنترل شده بود و رفتم متخصص زنان یه قرص پروژسترون داد خوردم طبق دستور پریود شدم این ماه هم پریود شدم ولی الان 13روزه که پاک نشدم چه کار کنم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانوم دکتر من نزدیکی برای بارداری کردم ولی هنوز نمیدونم حامله هستم یا ن میخاستم بدونم که تو اب نمک بشینم مشکلی نیس ؟ و اینکه چن دوزی بود ترشح نداشتم امروز بازم ترشح دارم شیری غلیظ در بارداری مشکلی اینجا نمیکنه ترشح؟؟؟
- سیاهی پوست واژن
سلام اگه میشه سوال منو جواب بدید سیاهی واژن و پوست اطرافش با لیزر خوب میشه حداقل چند جلسه لیزر لازمه؟


