Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واژن….
سلام من امروز وقتی داشتم واژنم رو میشستم حس کردم چیزی داخله واژنمه با انگشت که لمسش کردم یک چیز نرم و یک جورایی انگار استوانه ای یا هم دایره ماننده که قسمت اولیه اش انگار پرز پرز و لایه لایه است (من دچار زگیل تناسلی هم هستم آیا به این موضوع مربوطه یا نه ) این چیه؟ آیا خطرناکه ؟
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام.۵ سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان حدود ۱ماهه جای عمل دست چپ کنار استخوان لگن احساس درد میکنم،علتش چی میتونه باشه؟
- رشد سینه
سلام آیا قرص و آمپولی برای افزایش سایز سینه وجود داره؟ برای کسی که سینه های کوچکی داره درمان وجود داره یا خیر؟
- کم شدن پریود
سلام خانم دکتر چه زمانی کم شدن پریود برای دختران مجرد خطرناک محسوب میشه؟یعنی اگه پریود چجوری و چند روز باشه خطرناکه؟ وقتی قبلا نجم خونریزی بیشتر بوده ممنون
- بی نظمی پریود
سلام وقت بخیرخانم دکتر، آیاخودارضایی مکرر وطولانی مدت باعث اختلال درپریودوتاثیربرباروری می شود؟
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر هفته بیست و چهارم بارداری هستم. تقریبا از واسط بارداریم ترشحات زرد رنگ دارم. روزی چندبار پد روزانه را عوض میکنم بخاطر این ترشحات. گاهی هم خارش دارم. برای درمان باید چکار کنم. از چه پمادی استفاده کنم؟ لطفا اسم پماد را بفرمایید.
- بارداری با وجود کیست درمویید تخمدان
سلام من سی سالمه و باردارم هفته هشت . ولی در تخمدان چپم یک کیست درمویید ۳۴ میلی دارم بدون علایم .آیا ممکنه در طول بارداری همزمان با رشد جنین کیست هم بزرگ بشه . خیلی نگرانم .
- خانم دکتر خواهش
سلام من بعلت ورم بالای سینه و نزدیک زیر بغل بعد از اتمام شیردهی به چندین ماکت مراجعه کردم و همه تشخیص دادند که هیچگونه مشکلی نیست در سنو هم مشکلی نبوده برای برطرف شدن این بادی و ورم چکار کنم
- قرص دزوسپتیو
سلام من کیست تخمدان چپ داشتم دکترزنان قرص دزو سپتیودادن که سه ماه مصرف کنم از روز ۳وم پریودی شروع میکنم یه چنددونه روکه میخورم لک میبنم خون میبنم اماکم کلا مثل دردپریوی درد دارم میخواستم بببنم مال قرصه یا خطری داره ممنون میشم راهنمایی کنید
- کیست در سونوگرافی
سلام خسته نباشید
برا من تو سونو نوشته کیست به قطر ۹ م دارای دبری درونی
- غده بارتولن
سلام خانوم دکتر من توی اینترنت ک سرچ کردم نوشته غده بارتولن فقط نزدیک دهانه واژن و روی لابیا به وجود میاد درحالی ک من توده ای دارم علائم بارتولن رو داره که هر یکی دوماه عود میکنه و قسمت زیرین نزدیک اندام تناسلی هست نه خودش. میخواستم نظر شما رو بدونم ک این جایی ک گفتم هم بارتولن تشکیل میشه؟
- یائسگی زودرس
با سلام و سپاس از شما شاید بهتر باشه سوالمو اینطور بپرسم آیا یایسگی زودتر از موعد در یک خانم مجرد را میشود به تعویق انداخت؟ که چهل و دوسالشونه
- برای قطع خونریزی
سلام آقا دکتر من خون ریزی داشتم ۱۰روز بعد از پریود رفتم دکتر سند انجام دادم گفتن ک همچی نرماله و خون ریزی هورمونی هست قرص داد بهم ضد بارداری چند روز خوردم ازش بعد ک خون قطع شد منم قرص ها رو قطع کردم ۳ الی ۴ روز گذشت دوباره خون ریزی گرفتم و. دوباره برگشتم قرص ضد بارداری خوردم ولی قطع نشد نمیدونمچکار کنم؟؟؟؟؟ راه حل بدید طبیعی ابن خون ریزی
- درد سزارین
دوسال پیش سزارین کردم الان جای عمل بی حس شده درد دداره وسفت شده
- بارداری
سلام خداقوت . کشیدن دندان عقل در بارداری ضرر داره یا نه .
- قرص ترنسیدباعث میشه تخمک گذاری کنیم
خونریزی شدید داشتم دکتر بهم کپسول ترنسید دادآیاباوجود این کپسول امکان تخمک گذاری است یاخیر
- سلام وقتتون بخیر من دریکماه دوبار پریود شدم میخام بدونم زمان بعدی پریودم کی میشه
- چسبندگی جفت اکرتا
سلام خانم دکتر پیشاپیش عید شما مبارک من هفته 35 بارداری هستم در سونو نوشته احتمال وجود چسبندگی و اکرتا بطول36میلی متر در کناره تحتانی راسیت آن مطرح است. من سابقه یکبار سزارین5سال پیش دارم آیا این پدیده خطرناکه؟ و آیا رحمم را کامل برمیدارند؟
- تصویر چند ناحیه اکوژن در نسج نرم زیر جلدی ساق پای دو طرف مشهود است
سلام وقت بخیر تصویر چند ناحیه اکوژن با حدود ill defined در نسج نرم زیر جلدی ساق پای دو طرف soft tissue panniculitis مشهود است
- بارداری
سلام جفت سرراهی در هفته چندم بالا میره؟


