سلام،مشکلی نیست.امااگربه طور پیشرونده حجم پریود درحال کم ترشدن باشد.انجام آزمایشات هورمونی توصیه می شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن چقدره؟مدت جراحی چقدره؟بیهوشی کامل داره؟
- سوال
سلام ببخشید یه سوال داشتم اگه شخصی لب های داخلی دستگاه تناسلی قسمت خروج ادرار یک قسمت و اطراف دهانه ی واژن قسمت دیگری ک ازهم جدا باشن و متصل نباشن توصیه ی شما دراین مورد چی هست آیا غیرطبیعیه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر . خواهش میکنم کمکم کنید نه هفته و شش روز باردارم. تو آزمایش خونم . Ketone را مثبت زده . یعنی چه .
- اکوژن روده جنین چه مشکلاتی برای اینده نوزاد دارد
سلام خسته نباشید من باردارم الان ۲۴هفته هستم دیروز یه سونو انومالی دادم تو سونو قبلی دوتا کیست تو سر جنین بود خدارو شکر رفع شد ولی باز تو سونو در خلف مثانه تصویر یک لوپ روده ای با قطر قدانی خلفی حداکثر ۷میلی متر دیده شده ایا از بین میره چه کار انجام بدم ایا برای جنین خطرناک است ایا درمان دارد خیلی نگرانم
- قرص تنسی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من اشتباها دوبار 1.5 میلیگیرم قرص تنسی خوردم مجموعا 3 میلیگرم در 2 روز میخواستم بپرسم خطری داره امروز هم پریود شدم ولی مثل ماه قبل خونریزی ندارم
- قرص اورژانسی
سلام من قرص اورژانسی خوردم بعد متوجه شدم تاریخش تموم شده فرداش دوباره خریدم و خوردم اما پریود نشدم بی بی چک هم امتحان کردم negativeنشون داد اما فکرم تو ریودیم هست که نشدم.
- سلام
زمان پریودی میشه استفاده کنم
- قاعدگی
سلام من ۱۸ سالمه و الان چهار روز از تاریخ پریودیم میگذره و هنوز پریود نشدم قبلا دکترم برام مدروکسی پروژسترون تجویز کرده بود الان رفتن داروخونه به جاش بهم جستیران دادن مشکلی نداره این قرص رو استفاده کنم برای اینکه پریود شم زودتر؟
- نازایی
باسلام و خسته نباشید من بیست و شش سالمه و نازا هستم چهار سال است پچه میخوام اما نمیشه عکس رنگی رحم انجام دادم لوله هام باز هستند و تنبلی تخمدان دارم و کلسترول خونم هم بالاست قرص اتواستاتین بیست هم میخورم تازه فهمیدم تیروئیدم هم کم کاره و قرص میخورم شما بگید من چی کار کنم وزنم هم زیاد بالا نیس مرسی
- سلام وقت بخیر دکتر من متاسفانهدچار ناباروری ثانویه هستم ود سونو گرافی روز دوازده پریودی که انجام دادم نوشته یک میوم ساب سروزال به ابعاد ۶/۵در دیواره قدامی سگمان تحتانی و یکی در به اندازه۶ در ۱۱ میلیمتر در دیواره خلفی سگمان تحتانی رحم دیده میشود ویک ساختار کیستیک توبولار sشکل حاوی incomplete وinternalبه ابعاد ۴۴×۲۸در محل آندکس سمت چپ در مجاورت تخمدان سمت چپ مشاهده شدکه مطرح کننده پیوسالگیس میباشد اندرومتر۹ وتخمدانها اندازه نرمال ررحم هم نمای طبیعی داره میشه راهنماییم کنید یعنی چه و چکار کنم
- مایع اکوفری در کاوینه آندومتر
سلام من ۷ هفته از حاملگی هستم و در سونوگرافی مایع اکوفری در ابعاد ۳۰*۱۵ اعلام شده .آیا برای جنین خطرناک هست ؟ چه باید انجام دهم؟ تشکر
- زنان
سلام خسته نباشید من 12 روزه سزارین شدم سوزش ادراری دارم چیکار میتونم بکنم
- خون ریزی
سلام من 50ساله هستم عمل افتادگی مثانه کردم الان7ماهه وازاون موقه خون ریزی یالکه بینی دارم چکارکنم
- انجام آی یو آی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من چند وقته در اقدام هستم اما نتیجه ای نداده می تونم از دکترم بخوام که آی یو آی انجام بدم که سریع تر بچه دا شم؟
- بارداری
18روزه قرص اورژانسی خوردم ولی هنوز پریود نشدم
- سلام وقت بخیر، دکتر متخصص برای بنده ۶ آمپول پروژسترون تجویز کرده
بعد از تزریق و دو روز بهد از تمام دچار خون ریزی شدم علت چیست ؟
- بارداری
سلام .من با همسرم رابطه داشتم بعد ارضا شدن ادرار کردم و بعد ۱ ساعت مجدد رابطه داشتم ممکن هست اسپرم از رابطه قبلی مونده باشه باعث بارداری باشه
- سلام.چند سال است که در ماه سه بار پریود میشوم حالا دکتر برام آمپول دکاپپتیل ۳.۷۵ برام نوشته برای تزریق چند روز از پریودم بگزرد تا بتوانم تزریق را انجام دهم
آمپول دکاپپتیل ۳.۷۵ را برای یائسگی چند روز از پریودم بگزرد تا بتوانم تزرق را انجام دهم؟
- پریود نشدن درشیردهی
سلام درشیردهی احتمال بارداری است وتاچه موقع پریود نامنظم درشیردهی وجوددارد
- صاییه هاپیکو
به ابعاد۱۲میلیلیتر درجدال لترال رحم یک میلیلیتر ویا یک میوم اتی پیک هست درمانش چی هست


