Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش
سلام خانم دکتر من خیلی واژنم خشکه و در حین نزدیکی خیلی سوزش دارم اینقد سوزش دارم که نم توانم نزدیکی داشته باشم ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار کنم
- سلام خانم دکتر من بنجاه سالمه باردار. بودم دوقلو چهار ماه ه سقط شدن بعد ازسقط بخاطر بقایای حاملگی سه بار کورتاژ شدم که آخریش هیسترسکوپی بود الان دکتر سونوگرافی من میگه احتمال از بقایای حاملگی یا پولیپ اکوژن باشه ولی خیلی کمه . نمونه هم آزمایش دادیم الحمدالله خوبم بود . بنظر شما من دوباره میرم اتاق عمل
- پریودنامنظم
من هرماه دوبارپریودمی شم
- سرماخوردگی
سلام خانم دکتر عزیزم انشا ا.. که همیشه سلامت باشید من 2 روز پیش در مورد واکسن آنفلونزا پرسیدم هنوز نزدمش اما سرمام هنوز خوب نشده و گلوم میسوزه لطفا راهنماییم می کنید که باید واسه سرما خوردگیم دکتر برم یا نه؟ و آنتی بیوتیک میشه صرف کرد یا نه؟ چه دارویی رو نمی تونم مصرف کنم؟ هفته 10 بارداری هستم. دنیا دنیا ممنونم
- احتمال بارداری با امپول دیفرلین
من به دلیل خونریزی شدید ۳ دوره ۲۸ روزه امپول واریوپپتیل زدم ایا امکان بارداری وجود داره در این مدت؟
- پریودنشدن
سلام خسته نباشید من38سالمه بعداززایمان دومم پریودن کم شد الان نزدیک دوماهه پریودنمیشم تست بارداری4.8نشوندااه آزمایشم خوب بود آمپول پروژسترون هم زدم الان نمیدونم باید چه کارکنم تا پریودبشم یا امکان یائسگی زودترهست ...چه جوری عکس سونو براتون بفرستم
- علت لکه بینی قهوه ای حین مصرف مدروکسی چیه؟
سلام؛ مجردم، بدلیل لکه بینی، ازمایش سونو و تیرویید دادم جواب کم کاری تیرویید و کوچکی تخمدان بود.لووتیروکسین و 3 دوره مدروکسی تجویز کردند، مدروکسی را یکبار ۴ روز بعد از پریود و یک بار از روز بعد پریود روزی 2تا مصرف کردم تا 10 روز. ولی بعد از 8 روز باز لکه بینی داشتم در هر 2 دوره . (نحوه مصرف رو متوجه نشده بودم) بفرمایید الان چی کار کنم؟
- کیست تخمدان
ممنون خانم دکتر راستش من هیچ دردی ندارم خواستم بدون توده اکوژن در چه صورت اتفاق میفته و در چه حالت مهم هست؟ و اینکه توده اکوژن با ناحیه اکوژن متفاوت هست یا در سونوگرافی یک معنا دارن؟ خیلی لطف میکنین که پاسخ میدین
- تخمک
کاهش دخیره تخمدان درمانی داره؟آیا میتوان تخمک فریز کرد؟یا تخمک اهدایی میشه گرفت؟یا کلا بچه دار نمیشه
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید چتا سوال داشتم اون اینه من بعد از زایمان اولم قرص ال دی میخوردم که تو قرصا باردارشدم الان زایمان کردم طبیعی هر دو بارولی سخت میخواستم راهنمایی کنید در مورد آیدی عوارض ندار چطوری استفاده میشه چه مدلیش بهتر هزینش چنده ؟ پوستمم لک زده منافظ شده چه کرمی استفاده کنم احساس ضعف خستگی میکنم شدید شرمنه طولانی شد ممنونم میشم جواب بدین چه کرمی
- مشکلات زنانه
سلام من مدتی متوجه سفیدی روی کلاهک کلیتوریس و درد روی اون ناحیه شدم لطفا علت و درمان اون رو بگید
- سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
- خارش واژن دربارداری
سلام من هفته ۱۴بارداریمه والان بدجور خارش واژن دارم آیا میتونم ازپماد تریامسینولون روزی سه بار استفاده کنم؟
- بارداری
سلام من ۳۵ سالمه باردارم الان ۱۷ هفته هستم در ۱۲ هفتگی رفتم سونو وهم آزمایشNT1.70بودوDSمنAge1:322وFinalRisk1:373بود1:250نوشته بودوT18/13منprior1:2410وFinalRisk1:14300بود1:100نوشته بوددکترم گفت آزمایش وسونوت خوبه ولی باید آزمایش آنومالی بدی هفته۱۶ رفتم آزمایش دادمScreeningresult: screen negativeنوشته بود وپایینش Risk of NTD:1in5,400نوشته بود رفتم نشون دکتر دادم گفت باید سو نو آن و مالی بدی وهم اکوی قلب جنین هفته ۱۸ باید برم سونو خیلی نگرانم تورا خدا اگه مشکلی دارم بهم بگیدکارم شده گریه خدای نکرده بچه ام مشکلی داره؟
- کیست تخمدان
سلام من هم تنبلی تخمدان دارم و هم کیست و دکتر بهم قرص سیبل پیشنهاد کرد استفاده کردم و الان پروید شدم و به مدت ۲۰ روز که طول کشیده این طبیعی ؟
- بدن درد
سلام خسته نباشی ببخشید پریودی نامنظم هست او برجی بعد۲۳روز پریود شدم برج قبلیش ۲۸روز شدم چند ماهی هم دارم برای بارداری اقدام میکنم الان ۲۸روز گذشته خبری از پریود نیست پهلو و پاهام درد گرفتن چند روزی هست به نظر شما کی پریود میشم از انتظار کشیدن خسته شدم خانمی ۳۶ساله هستم
- تعویق پریود
سلام خسته نباشید من ۱۷فروردین عمل بینی دارم .۱۶فروردین زمان پریود هستش میخوام دوسه روز به تعویق بیفته باید چه قرصی مصرف کنم ؟
- سلام ببخشید من واسه بزرگی کیستم دارم قرص سیبل میخورم ولی صورتم پر جوش شده چیکار کنم؟
- سقط فراموش شده
سلام.من 3بار بارداری داشتم.بارداری اول سونو انجام شد گفتن که قلب تشکیل نشده کورتاژ کردم بارداری دومم بدون هیچ مشکلی بود و الان دخترم7ساله س.بارداری سومم قلب تشکیل شد ولی برا سونو غربالگری که رفتم گفتن که جنین 8هفته و6روز رشدش متوقف شده.الان دوتاسوال دارم علت چی میتونه باشه؟ اینکه من الان میخوام برا بارداری اقدام کنم چه کاری و مشاوره ایی قبل از بارداری انجام بدم؟؟
- سونوگرافی
سلام سونوگرافی tvsانجام دادم برای ضخامت اندومترزده triple lineمیخاستم بدونم چی هست اندازه فولیکول تخمدان راست 13و10mmوتخمدان چپم 10mm


