Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تزریق آمپول سینال اف
بعد از تزریق آمپول سینال اف درد در دو سمت شقیقه هام دارم،علتش ار آمپول سینال اف هست؟
- انتقال جنین
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز بنده انتقال جنین 5 روزه دارم ولی پرژسترون را 4روز استفاده کردم مشکلی ایجاد نمیشود
- لکه بینی حین مصرف دوزسپتیو
سلام من از سیکل بعدی دارو های پانکچر رو شروع خواهم کرد پزشکم دوماه است که داروهای مکمل رو با قرص دوزسپتیو تجویز کرده که در روز 20 پریودم لکه بینی شدیدسیاه رنگ دارم آیا مصرف قرص را قطع کنم یا ادامه بدهم؟
- اکوژن شدن رحم
اکوژن شدن چیه؟ و آیا باوجود اکوژن میتوان باردارشد؟
- لکه بینی همزمان بامصرف ال دی
سلام خسته نباشید من کاندید ای وی اف هستم دکترم یه بسته قرص ال دی دادند چون سابقه ضخامت اندومتر با سلول غیرطبیعی داشتم استرادیول ندادم الان بعد یک هفته از ال دی خوردن لک های قهوهای میبینم آیا طبیعیه ؟ چون من هرماه با پروژشترون پریود میشدم آیا باید پریود بشم بعد مراجعه کنم یا احتیاج قبل پریود سوپرفکت تجویز شود؟ لطفا به هر دو سوالم پاسخ دهید بسیار ممنون میشم دکترم واقعا بد اخلاقن اصلا توضیح نمیدن ولی چون تو شهرستان تنها متخصص نازایی ایشونند چاره ندارم
- ای وی اف
با سلام. خانم دکتر من 8 ماه برای بارداری اقدام کردم. پریودهای منظم و بدون درد دارم. یک کیست اندومتریوما 28 mmدر تخمدان راست هست. آزمایش هورمونی خودم و اسپرم همسرم نرمال است. نتیجه عکس رنگی نیز نرمال هست.دو دوره کلومیفن مصرف کرده و در یک دوره iuiنیز انجام داده ام.برای بارداری عجله دارم. میخواستم بدونم با آی وی اف میتونم نتیجه بگیرم یا قبلش حتما باید لاپارسکوپی کنم.و احتمال موفقیت چقدر است؟ باسپاس
- عوارض Ivf
سلام وقت بخیر میخواستم در مورد عوارض داروهای ای وی اف برای کسی که تا کنون هیچگونه داروی محرک بارداری استفاده نکرده باشه سوال کنم من ی بارداری طبیعی بدون مشکل داشتم اما بخاطر مشکل شوهر باید برای بچه دوم ای وی اف انجام بدم ولی از عوارض داروهاش خیلی میترسم لطفا برام توضیح بدید
- ماموپلاستی
سلام وقت بخیر ببخشید من عمل ماموپلاستی سه سال پیش انجام دادم و غدد شیری رو برداشتم ایا ایندموضوع در ازمایش قبل ای وی اف و انجام ابن روش موردی به وجود می اورد ؟
- عوارض استرادیول
با سلام من ای وی اف کردم روز 13 انتقالم هست قبل انتقال پروپرانول مصرف میکردم بعد انتقال قطعش کردم و قبل انتقال قرص استرادیول هم دادن از همون زمان درد در تمام دست چپم شرو شده و تا امروز ادامه داره گاهی شدید میشود و گاهی کم خواهش میکنم کمکم کنید این درد مال استرادیول هست یا ما قط کردن قرص پروپرانول؟ ؟ در ضمن پروپرانول و بخاطر میگرن و سردردم بمدت یکسال استفاده میکردم ک الان خدارو شکر سردردم خوب شده ولی دست چپم درد میکنه سپاسگذارم
- ivf
باسلام و عرض ادب لطف میکنید بگید هزینه کامل ivf بهمراه تخمک اهدایی چقدر میشه درحال حاضر واگر بدلبل سن بالا مجبور به استفاده از رحم اجارهای چطور ممنونتون میشم جواب بدین یکدنیا سپاس
- سلام هزینه آی وی اف چند هست اگه کسی مشکلی در بچه دارشدنش داشته باشه آی وی اف انجام بده خوبه براش
- لک بینی
من امروز عصر پی ار پی شدم اومدم خونه لک بینی دارم کمر دردم دارم علتش چیه؟
- آی وی اف
سلام من دوبار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم جنین اصلا لانه گزینی نکرد رحم هم نرمال بود کیست هم نداشتم ازمایشات ایمنی و انعقادی هم مشکل نداشت فقط کم خونی مینور دارم میخواستم بدونم علت سقط ها چی میتونه باشه
- زنان ونازایی
با سلام چندین دوره دیفرلین ایرانی تزریق کردم وپریود نشدم تزریق بعدی رو با یک هفته تاخیر دیفرلین خارجی تزریق کردم متاسفانه پریود شدم الان طبق روال 28روزتزریق بعدی رو ادامه بدم ودرکنار دیفرلین چ دارویی استفاده کنم که پریود قطع بشه...
- امپول لوپرومر
سلام خسته نباشیدمن قبل انتقال ازروزسوم پریودقرص دزولست خوردم تا۱۶روز بعداونم امپول رو تزریق کردم گفتن یائسگی موقت داره ولی من ۸روز بعدتزریق پریود شدم این مشکلی داره یا نه ؟؟
- کپسول اووبوست
سلام.
من ۲۵ سالمه، ذخیره تخمدان ۰/۶ و ۶ سال ناباروری دارم. همسرم سالم
امشب اخرین ال دی رو میخورم و از روز دوم پریود داروهای ای وی اف شروع میکنم.
خواستم ببینم از الان شروع کنم تا تخمک کشی کپسول اووبوست بخورم تاثیری روی کیفیت تخمک ها داره؟ - بارداری
سلام ۱۳روزانتقالمه آزمایش بتا۱۴۸ بودایی خوبه
- سلام من ۲۶ روز هست که انتقال جنین دادم سونو واژینال شدم ساک بارداری و مایع زرد تشکیل شده از روز ۲۳ انتقال خونریزی داشتم مشاوره دکترم گفتن تا دوهفته دیگه یعنی تا تشکیل قلب جنین روزی ۳تا آمپول پروژسترون بزن دوتا روز یکی شب میخاستم بدونم ضرر نداره؟؟؟ قبلا بجای امپول شیاف روزی ۳تا میزدم و امپول دورنافی از بعد خونریزی گفتن فقط روزی ۳تا آمپول پروژسترون بزن خیلی نگرانم خطر نداشته باشه
- صرع و آی وی اف
سلام. من ۲۵ سالمه. ۵ ساله ناباروری دارم بخاطر ذخیره کم تخمدان. ذخیره تخمدانم ۰/۶ هست پریودی هام مثل سابق سرساعت نیست اما هرماه پریود میشم و خونریزی هم ۶ روزه هست. از ماه بعد وارد سیکل میکرو میشم. ولی مشکلی که هست اینه که من صرع دارم. یکبار تشنج کردم ۳ سال پیش اما بعدش دیگه نوار مغزیم نرمال نشده. روزی ۲ تا لوبل ۵۰۰ میخورم. حالا با این مشکل من میتونم میکرو کنم اصلا؟
- یکتاسوری
سلام من روز پانزدهم انتقال جنین ازمایش دادم منفی بود خونریزی ولکه بینی ندارم فقط سمت چپم درد دارد چرا


