Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم که من قرص اورژانسی خوردم میخواستم بدون وقتی قرص اورژانسی استفاده میشود قرص های دیگه ی میشه استفاده کرد آخه من ساییدگی زانو دارم میتونم قرص مسکن یا قرص fastran,vitamin b1,امگا3استفاده کنم ممنون
- بیماری زنان
سلام خانم دکتر من حین رابطه ک خم میشم درد در کنار زیر شکمم احساس میکنم و درد اوره شدید و حس میکنم ژ چیزی داره تکون میخوره اونجا
- تست غربالگری
سلام خانم دکتر،خسته نباشید،خانم بنده38ساله وبچه دومم هست،نتیجه آزمایشات nt=3 و آزمایش خون جزو وضعیت پرریسک بود(1/21)، دوبارسونودرهفته های11و13توسط دکتر آزادبخش ودکترمیلانی شدوnt ثابت موند ،خانم دکترفکورهم گفت اگه بچه من بودبااین آزمایش پرریسک من بچه روهمین الان سقط می کردم،اما خانم دکترمیلانی گفت بعدازآمینوسنتز نتیجه مشخص میشه،خواستم ببینم حتی اگه آمینوسنتز هم خوب دربیاد،این نتیجه آزمایش پرریسک فقط برای اختلال ژنتیکی هست یاممکنه تاثیرات منفی دیگه ای داشته باشه،ودرچنین شرایطی سقط انجام بدیم بهتره، ممنون
- مصرف هم زمان ال دی و کلسیم
سلام خانم دکتر دکتر برای کمبود کلسیم قرص کلسیم-د رو برای 2 ماه هر شب 1 عدد تجویز تجویز کردن الان می خواستم بدونم با توجه به اینکه کلسیم رو باید 1.5 تا 2 ساعت بعد از شام بخورم و قرص ال دی هم شب می خورم ، مصرف هم زمان این رو قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- درد ناحیه کلیترولیس
مدتیه هنگام رابطه جنسی و لمس ناحیه چوچوله درد شدید حس میکنم و واقعا اذیت میشم و این باعث شده تمایل جنسی هم نداشته باشم ...لطفا راهنماییم کنید
- سلام درد ناحیه سزارین دارم بعد از پنج سال در ضمن در سونوگرافی واژینال هم نشان داده شد که نیش اسکارز سزارینم نازک شده
سلام من حدود ده سال پیش سزارین کردم ولی حالا چند روزه درد شدید دارم جای سزارینم جوری که با تکون خوردن هم درد دارم علتش چیه م
- عقب افتادن پریودی
سلام من 12فروردین پریود شدم 17فروردین تموم شد بعد 20فروردین باهمسرم نزدیکی داشتم اما مایع منی تو واژنم نریختش 27فروردین سینه هام میترکید از درد که مجدد 31فروردین پریود شدم تا 4اردیبهشت لخته خونم داشتم اما هنوز پریود نشدم 19اردیبهشتم آزمایش خون دادم منفی بود چیکار کنم دوباره آزمایش بدم خیلی مضطربم دیوونه شدم راهنماییم کنید ممنونم
- آمدن تکه گوشت همراه خون در قاعدگی
مجردم ۱۸ سالمه وقتی پریود میشم درد زیاد دارم و روز اخر پریودم تکه گوشتی همراه خون میاد
- سلام من۳تا سزارین داشتم اخرینش ۷سال پیش بود به دلایلی میخواهم بازهم باردار شوم ایا امکانش هست
- پریود شدن
باسلام من یک ماه و نیم هست روزی نصف قرص مجسترول مصرف میکنم الان یک هفته اس که پریود شدم خونریزیم کمه ولی کاملا قرمزه ایا طبیعیه؟
- پریود نشدن بعداز قرص تنسی
سلام وقت بخیر ماه قبل روز اخر پریودی، رابطه محافظت نشده داشتم و منی داخل منی ریخته شده بعد نیم ساعت دو قرص تنسی 75%نولژیل بطور همزمان خورده شده. 5روز بعد سه روز خونریزی زیاد بود و تمام. الان بعداز مصرف قرص 38 گذشته ولی پریود نشدم علت چیه؟ تست ببیبی زدم منفی بود
- گارداسیل
سلام خانم دکتر . من تست پاپ اسمیر دادم که کمی عفونت نشون داد و دکتر معالج برای سه ماه دیگه تست مجدد تست پاپ اسمیر خواستن و hpv هم negative بود .من به درخواست خودم گفتم برام واکسن گارداسیل بزنند که دوز اولش را زدم و دو دوز دیگه باقی مونده ۳۳ سال دارم و یه فرزند. آیا این واکسن خوبه و مشکلی که برای بارداری و چیزای دیگه که ایجاد نمیکنه؟ ممنون از شما
- قطع قرص سیبل بعد از ۵ روز
سلام
من برای به تاخیر انداختن پریودم به پزشک مراجعه کردم ، من به طور طبیعی دهم یا یازدهم یا دوازدهم هر ماه پریود میشم که البته 5 ، 6 روز قبلش لکه بینی دارم
فیبروم هم دارم
به خاطر سفر عید میخواستم تا بیستم فروردین پریود نشم
دکتر قرص سیبل بهم داد و گفت از روز سوم پریود اسفند بخور تا از سفر برگردی (دو بسته)
من 5 تا از قرص هارو مصرف کردم و حالمو خیلی بد کرد
الان میخوام قطعش کنم آیا باید قرص های سفید بی اثر هم بخورم ؟ یکی از دلایل دیگه که میخوام قرص رو قطع کنم اینه که میکن همراه با قرص سیبل نباید سیگار کشید و من سیگار مصرف میکنم - آبله مرغان و پریودی
سلام من دخترم 13ساله شه بعد10 روز آبله مرغون گرفته الان هنوز برای پرویدش زوده ولی از بدنش ترشحات قهوه ای رنگ میاد آیا طبیعیه؟؟
- سلام من ماه پیش پریود نمیشدم دوتا آمپول پروژسترون زدم حالا دوباره پریود نمیشم یک ماه میشه باید چیکار کنم تا پریود بشم میشه راهنمایی کنید لطفا
- …
سلام من یه ماه دوبار پریود شدم رفتم دکتر بهم امپول زد و قرص فولیک اسید و پروژسترون داد گفت تا یه ماه بخورم تا پریود بعدیم شروع شه.. ولی الان ۱۳ روز گذشته از اون یه ماه ک مصرف کردم اما پریود نشدم، چیکار باید کنم؟
- سوال مهم
سلام پریود شدم درد دارم شکم درد و کمر درد چیکا کنم تورو خدا بگید
- زگیل تناسلی
سلام خسته نباشیدلطفادرباره شکل زگیل تناسلی توضیح میدن من اینماه کاندیدای وی افم ولی نزدیک واژنم یه دونه است خیلی نگرانم ایانمیتونم ای وی اف شم زگیل پاپ اسمیر۵ ماه پیشم سالم بودخیلی استرس دارم کمکم کنیدلطفا
- کمردرد و لکه بینی وپریودی کم غیرعادی
سلام ببخشید من لکه بینی دارم ووقتی به شکم خوابیدم یه بار زیر دلم یه چیزی حس کردم پریودیم خیلی کم شده یه زره شده وکمردرد دارم میشه کمکم کنین بفهمم از چسه؟
- کبد چرب بارداری
با سلام . خانم دکتر 6 ماه بار دارم .بدنم خیلی خارش داشت بعد دیدم دونه قرمز روی ران پام زده ازمایش کبد دادم .آنزیم sgpt بالا بود مثلا تا 30 رنج بوده از من 70 زده . چکار کنم دکتر ؟ میترسم . البته همش شیاف پروژسترون استفاده میکردم


