Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آنتی مولرین پایین
سلام خانم دکتر عزیز در آزمایش هورمونی من fsh 10.91 - lh 4.51- amh 0.33 هستش .. من 41 سالمه و یک دختر 3 ساله دارم ... تازه برای بارداری مجدد می خوام اقدام کنم ...دکترم برام اینوفولیک برای یک ماه تجویز کرده تا دوباره آزمایش بدم .. سوالم اینه اگر این دارو روی تخمدان من تاثیری نداشت و AMH رو بالا نبرد تنها راه من استفاده از VIF هستش یا نه ... ؟
- زنان
سلام خانم دکتر من میوم و کیست آندومتیوز دارم و قصد بارداری دارم خونریزی بسیار شدید دارم در پریودی که با ترنسیداسید کنترل میکردم آیا الان که برای بارداری اقدام می کنم هم می تونم در پریودی مفنامیک و تدنسیداسید بخورم
- اسپرولاکتون و قرص ال دی
سلام خسته نباشید من دختر ۱۹ ساله هستم مدتی هست که قرص اسپرولاکتون میخوردم برای جوش هام انگار ک قعط کنی دوباره جوش ها برمیگرده و من مجبورم برای جوش صورتم هر ۳ ماه قعط کنم و بعد از دوباره در اوردن جوش دوباره همین قرص ها رو ادامه بدم ؟تا اخر عمرم خاستم بپرسم زیاد مصرفش باعث در اوردن موی زاعد نمیشه؟ و نازایی نمی اره؟
- برای نوجوانان
سلام من یه دو هفته پودر گیناپ خوردم یه هفته هست نخوردم کل صورتم جوش زده حتی گردنم پریودیم ۱۰ روزه عقب افتاده زیر چونم یعدفع دوتا مو در آوردم الان تنبلی تخمدان دارم یا از مصرف گیناپه
- موجودیت کیست به ابعاد ۷ سانتی در ۷ سانتی در تخمدان چپ
با سلام خدمت جناب دکتور من تقریبا ۲۸ سالمه و هنوز ازدواج نکردم ولی تخمدان چپ من کیست داره به ابعاد ۷ در ۷ و تقریبا سه دوره دارو و تابلیت ضد بارداری استفاده کردم ولی در یک سنوگرافی خورد میشه بعد در سنوگرافی بعدی پس بزرگ میشه. دکتور دیروز رفتم میگه باید جراحی بشه و کیستو برداریم . نمیدونم چه کنم چون مجرد هستم میترسم به مشکل بی اولادی مواجه نشم. نظرتون خیلی برام با ارزش و حیاتی هست. ممنون میشم یه جواب برام بدین
- Pcom
سلام خسته نباشید من پنج ساله ازدواج کردم عادت هم نمیشم دکترا بهم میکن که تخمکات ریزن هر چی قرص میخورم جواب نمیده خیلی دوست دارم بار داربشم ایا این مشگل حل میشه
- سلام میشه آزمایش اسپرم همسرم ببینید مشکلی چیه ممنون از لطفتون volume 3.9ml. color milky Liquifaction 38.min. viscosity Normal 0-100ph Alk 7.2-8.0wBc. 2-4occasional sperm count *2.mill/ml Normal morphology 50%Abnormal forms 50%Epithlial 1-2 RBc 0-1 occasional Active 20>32% slughish 5>40% Non motile 75>20%ایا با این آزمایش میشه ای وی ای کرد کیفیت اسپرم خوب بنظرتون لطفا راهنمایی کنید
- آیا همه رحم های دیدلفیس همیشه همراه با سپتوم واژن و آژنزی واژن هستند؟
سلام خانم دکتر عزیز من سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم و آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام. و چندروز پیش با کمک شما متوجه شدم که رحم دیدلفیس هست. و شنیدم که رحم های دیدلفیس با سپتوم واژن همراه میشن . سوال من این هست که آیا همیشه همه ی رحم های دیدلفیس سپتوم واژن وآژنزی واژن دارند یا نه این چنین مواردی کم هست و رحم دیدلفیس سالم که هیچ مشکلی نداشته باشه و بدون سپتوم واژن و آژنزی واژن هم وجود دارد .؟ با تشکر .ممنون از شما
- ناباروری
به من گفتن داری یائسگی زودتر از سن میگیری آیا با سلول های بنیادی خون قائدگی درمان دهره یاخیر
- مصرف قرص فروس سولفات
سلام ، آیامصرف قرص فروس سولفات یافولیک اسیدویاقرص ویتامین D برای بیماران مبتلابه اندومتریوزمشکلی بوجودمیاره؟
- نازایی
سلام من ۱۹ سالمه ۱سال اقدام کردم باردار نشدم قرص پروژسترون خودم از داروخانه بگیرم بخورم اشکال داره
- عوارض آمپول دکاپپتیل
با سلام.بعد از اتمام دوره مصرف دکاپپتیل چقدر طول می کشه تا دیواره رحم ضخیم بشه و پریود شروع بشه؟ و ضخامت اتدومتر باید چقدر بشه تا پریود شروع بشه؟
- تزریق
سلام خانم دکتر . آمپول لوپرومر۷٫۵ رو جایی که برای تزریق رفتم با توجه به بروشور داخل دارو دور ناف زد اومدم خونه دیدم تو نسخه نوشته عضلانی چیکار کنم ؟
- مصرف قرص نورم اسکین
باعث نازایی میشه قرص نورم اسکین
- پریود
سلام من زمان مجردی پریود های نامنظم داشتم ولی پس از ازدواج پریودام کاملا منظم و ۲۸ روزه شدن ولی از وقتی که اقدام به بارداری کردم باز نامنظمیا شروع شد. من ۶ ماهه اقدامم و تو این مدت دو بار پریودام جلو افتادن. مشکل از چی میتونه باشه؟
- کیست
سلام خسته نباشین من ۲۱ سالمه سمت چپم یک کسیت یونی لوکولار به ابعاد ۴۱×۳۲ در تخمدان چپ دارم آیا وجود این کیست مانع بارداری من میشود؟
- آیا به صورت طبیعی باردار میشوم
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم
- زخم دهانه رحم
سلام خسته نباشید
ببخشید من ۲۶ دی ماه پیش دکتر زنان رفتم به خاطر عفونت و زخم دهانه رحم چون دو دوره دارو مصرف گرده بودم و بهبود نیافته بود فریز کردن
من ۲۴ سال سن دارم الان شنیدم میگن برای کسایی که بچه ندارن فریز باعث نازایی میشه درست این حرف لطفا راهنمایی کنید😔 - نازایی
سلام خانم دکتر من دوماه پیش لاپاراسکوپی و وهیستروسکوپی کردم این ماه قرص کلومیفن از شب پنجم خوردم سنوشدم یه فولیکول سایز۱۴ دارم کی آمپول hcgبزنم
- بالا بردن سطح amh
سلام خانم دکتر عزیز... من 41 سال دارم ... و آزمایش amh من 0.33 بوده ... دکتر بهم اینوفولیک و مولتی ویتامین داده تا یکماه بخورم و دوباره برم برای آزمایش amh ... سوال من اینه آیا با دارو amhبالا میره...؟


