Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خودارضایی با سینه
سلام من به مدت دو سال خودارضایی با سینه میکنم و شرم دارم بخاطر گفتن این حرف همش وقتی سینه هامو مالش میدم ارضا میشم و مایع ازم بیرون میاد و تازه فهمیدم خودارضایی بده میخوام ترک کنم سوالم اینه که خودارضایی به سینه باعث سرطان میشه ؟ الان دو ماهی میشه که سینه سمت چپم بزرگ شده خیلی نگرانم باعث سرطان میشه ؟؟؟ من مجردم
- سلام خانم دکترخاستم بپرسم آیاپودر گین اپ و قرص گین آپ روی کیست تخمدان هم تاثیری دارن من مصرف میکنم کیست هم دارم
- سونوی واژینال
ایا با سونوی واژینال شلی رحم مشخص میشه؟
- سلام بعد خوردن قرص کلوفین چند روز بعد مصرفش باید نزدیکی داشته باشم وتا کیه ادامه بدم نزدیکی باید یک روز در میان باید باشه چطوری باشه برای بارداری ممنون میشم آخه من از دکتر نپرسیدم یه کم خجالتی هستم برای همین از شما پرسیدم میشه راهنمایی کنید
- چند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
جند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
- پرده بکارت
سلام من بادوستم تو مدرسه شوخی میکردم پاشو به زیر شکمم زد و وقتی اومدم خونه چند دقیقه بعد دیدم توی شرتم خون است آیا پرده بکارتم آسیب میبینه؟
- توده اکوژن
با سلام وخسته نباشید
بنده ۳ ماه پیش واسه درد پهلوی چپم به دکتر مراجعه کردم. بعد از انجام سونوی کامل گفتن در قسمت فوقانی کلیه چپ توده اکوژن وجود دارد. من از شما درمان این مشکل را میخوام. آیا درمان دارد یا نه؟ خطرناک هست؟ - سلام من دو ماه بارداری هستم قرص کنکور میشه استفاده کرد
سلام من دو ماه باردارم قرص کنکور میشه استفاده کرد
- قرص ضد بارداری یا
سلام وقتتون بخیر برای جلوگیری دکتر بهم قرص دروسبلین دادن الان4ماهه دارم مصرف میکنم 4قرص سفید رنگ رو که میخورم روزی که باید بسته بعدی رو شروع کنم همان روز پریود میشم وبا شروع کردن بسته جدید خونریزی تمام میشه باید همین روال رو ادامه بدم یعنی در کل من چند ساعت لکه بینی خونریزی دارم
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من 22 سالمه تنبلی تخمدان دارم وچند ماهی هست پریودی نامنظم دارم میخواستم بدونم برای بارداری مشکلی پیش میاد یا اینکه باید چکارکنم تا کاملا رفع شه
- سلام روز ۲۵ ای وی اف هست ازدیروز روز ۲۴ دارای لکه بینی شدهام خیلی نگرانم علتش چی میتواند باشو۳ه
- بارداری
سلام.خسته نباشید.راستش من یک آقا هستم.ی مشکلی برام پیش اومده. زندگیم ریخته بهم. معذرت میخام اگه سوال من بیادبی هست. ولی واقعاً دیگ نمیتونم فکر کنم.راستش من با یک خانومی ب طور صیغه موقت محرم شدیم.. و با هم رابطه داشتیم.دفعه آخر که با هم بودیم. دوبار پشت سر هم رابطه داشتیم.. بار اول ک من به انزال رسیدم نرفتم ادرار کنم و با استبراء باقیمانده مایع منی درون آلت خود را خارج کردم. دفعه دوم ک رابطه داشتیم.. من وسط های رابطه متوجه شدم که آلت من از کاندوم خارج شده. از نظر خودم بخاطر استفاده از اسپری تاخیری بود چون شاید از حالت نعوظ خارج شده بوده و این اتفاق افتاده.. و شاید هم دلیل دیگه ای داشته.. ولی قبل از انزال دوم این اتفاق افتاد و من قبل از انزال متوجه شدم و دوباره از کاندوم استفاده کردم. ادامه رابطه تا آخر با کاندوم بود. من مبتلا به بیماری ocd یا وسواس فکری هستم از بچگی.. و این فکر مدام در ذهنم هست ک نکنه چون من ادرار نکردم. در اون بازه زمانی ک کاندوم خارج شده نکنه مقداری اسپرم درون آلت باقیمانده باشه و با مایع مذی مخلوط شده باشه و هنگام رابطه خارج شده باشه و باعث بارداری اون خانم بشه.. راستش من اصن به اون خانم اعتماد ندارم.. و بخاطر مشکلات اقتصادی و فراهم نبودن امکان ازدواج دائم مجبور شدم را صیغه موقت نیاز خود را برطرف کنم.. من از خانواده باآبرویی هستم.. و حتی چون به اون خانم اعتماد ندارم میترسم به ایشون بگم و ایشون از این نقطهضعف من سوءاستفاده کنه.. از طرفی چون من ocd دارم.. دارم به مرز دیوانگی میرسم.. از شما خواهشمندم به عنوان متخصص در این زمینه به بنده کمک کنید.. آیا با این تفاسیر امکان بارداری وجود دارد؟
- عمونی
سلام خانم دکتر خسته نباشید خیلی استرس دارم ۲۳ سالمه ومتاسفانه دچار خودارضایی شدم و الان خیلی پشیمونم آیا کوباندن محکم واژن از جلو به زمین و تکان دادن محکم باسن به طوری که به واژن فشار بیاره باعث آسیب به بکارت میشه ؟ بعدش درد و خون ریزی نداشتم ممنون
- طولانی شدن پریودی
باسلام وخسته نباشید.من خانمی ۴۰ ساله هستم حدود دوماه پیش نزدیکی مشکوک داشتم و بعداز تقریبا ۱۲ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم به فاصله ۱۲ ساعت الان دوماه پریود نشدم چندباربی بی چک زدم منفی شده الان دوهفته پیش لکه بینی وافتادن لخته داشتم الان سمت چپ زیر شکمم حالت نبض و حباب میزنه به نظر شما باردار هستم یا مشکل دیگه دارم البته من هفته پیش دوتا امپول پروژسترون هم زدم
- سلام وقت بخیرب علت تنبلی تخمدان قرص سیبل استفاده میکنم حین خوردن قرص سفید پریود شدم مصرف این بسترو قطع کنم ؟؟و بسته جدید شروع کنم؟؟
- آوا بوست باعث قطع شدن پریودی میشه
آوا بوست را شب اول پریودی خورم و الان دوشبه میخورم پریودیم قطع شد اصلا خون ندارم چکارکنم
- سلام کیست پیچیده حاوی واکو داخلی و سپتوم نازک چیه
سلام و سمت راست یککیست پیچیده حاوی اکو داخلی و سپتوم نازک دارم ممکنه توضیح بدید چیه
- نازک شدن بخیه سزاررین
سلام ببخشید من بعد از نه سال قصد بارداری روداشتم که دکتر گفتند جای بخیه سزارینم نازک شده اندازه آن 6بود ایاخطرناکه بارداربشم یانه
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
رحم با ابعاد۱۰۵در۶۸میلیمتر
یک میوم اینترامورال، سابسروزال۴۶mmدر دیواره قدامی و همینطور ۳۲mmدر دیواره خلفی راست رحم، یک میوم اینترامورال ۲۹mmدر دیواره خلفی رحم و یک میوم ساب سروزال۲۱mmدر دیواره خلفی راست، ضخامت در روزیازدهم۸mm. کانون هیپراکوی۱۲mmدرون کاویته رحم(شاید پولیپ، هیپرپلازی فوکال). تخمدانها سایز حداکثر نرمال و نمای مولتی فولیکولار، ضایعه فضاگیر در آدونکسها نیست،مختصر مایع در حفره لگن.


