Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز روز هفت پریودی نزدیکی از پشت داشتم و یه مقدار مایع در آن قسمت ریخته شد احتمال بارداری وجود دارد؟
- لابیاپلاستی
سلام خانمدکتر من ۳۲ سالمه و مجرد هستم.یه مدت به نوار بهداشتی حساسیت داشتم برای همین دچار حساسیت در واژنم شده بود که باعث متورم شدن شده بود اما الان خوب شده اما شکل ظاهری بیرون واژنم تغییر کرده و شل و چروک شده. میخواستم بدونم با لابیاپلاستی ظاهرش تغییر میکنه. و هزینش چقد میشه؟
- عمومی
سلام ببخشید از عوارض قرص مد رو کسی ریزش موها میباشد
- بخیه
سلام خانوم دکتر جای سزارین سفت و ی مقدار ورم کرده ایا مشکلی داره؟
- خودارضایی
سلام خانم دکتر عزیز وقت شما بخیر. من دختری ۲۰ ساله هستم ۱_آیا خودارضایی در روز سوم پریود برای یه بار و روز آخر پریود برای دوبار فقط با مالش کلیتوریس و بدون وارد کردن چیزی به داخل واژن به پرده بکارت آسیب میزند؟ و سوال دوم اینکه ۲-خانم دکتر من در روز آخر بعد از خودارضایی اول و دومم دقیقا بعدش خون ریزی لزج مانندی داشتم در هر دو خودارضایی در حالی که روز آخر تقریبا پریودم تموم شده بود آیا پرده بکارت من سالم هست ؟ خانم دکتر خودارضایی من در تمام گفته هام بهصورت مالش کلیتوریس و فشار دادن پاها بهم بود و ورود هیچ چیزی به واژن نبود . ممنون خانم دکتر اگر میشه این دوسوال من رو لطفا جواب بدین . ❤
- سلام من روز ۱۱انتقال هستم تست زدم منفی بوده آیادرسته
- استفاده از قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید،،من امروز پروییدم تموم شد،وشب رابطه داشتم،حین رابطه کاندوم پاره شد منی ب داخل واژن ریخت،،بلافاصله رفتم دستشویی وشستم،،میخواستم ببینم اشکال داره قرص اورژانسی مصرف کنم با توجه به اینکه یک روز از زمان پاکیم میگذره،وقرص اووسیزو چجوری مصرف کنم
- چکاپ اچ پی وی
سلام برای اچ پی وی اگر دهانه رحم نشانه ظاهری نداشته باشه و پاپ اسمیر هم منفی باشه بازم نیاز به کلپوسکوپی هست؟
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید، همسر من امروز نوبت ازمایش اسپرم داشت ایشون توخواب ارضا شدن ایا نمونه دادن توهمچین مواقعی اشتباه؟یاتاثیری توکیفیت نداره
- پرده بکارت
سلام ممنونم اگه جواب بدینمنچند هفته پیش اخرای پریودم بود و رابطه جنسی از پشت داشتم چون بد مدل بود پوزیشن خطا رفت و یکم از یکمهم کمتر اصلا درد زیادی حس نکردم خیلی کم فشار امد به واژنم اما داخل نرفت اخرشب رفتم سرویس بهداشتی دیدم یه لکه ازم امده خیلی کمرنگ همون مثل لکه های اخر پریودی بود حالا خیلی نگرانم پردمو از دست دادم یا واسه پریودیم بوده
- جای بخیه سزارین
بخیه سزارینم میسوزه شش ساله عمل کردم.دوسال تحت نظر دکتر بودم خوب نشد.طب سنتی رفتم هیچ دردی نداشتم.دیگه جایی نرفتم الان باز جای بخیه میسوزه شدید.
- دردمقعددرزمان پریودی
دردمقعدوشکم درزمان پریودی واینکه من چهار سال است دستگاه آیودی هم دارم
- انتقال جنین
سلام من هغت روزه انتقال دادم علایمی شبیه پریودی دارم،تخمدانهام و استخوان شرمگاهی درد داره ،امروز دیدم یکمی حوشهای زیرپوستی تو صورتم دارم که معمولا پریود میشم اینطوری میشم دارم پریود میشم😔؟
- اثر قرص ال دی
سلام خسته نباشیدمن ۲۰سالمه مجردم ودکتربهم قرص ال دی روتجویزکرده بهم گفته سرساعت بخورم همیشه ساعت ۱۰شب می خوردم ولی امشب حواسم نبودبه جای اینکه ساعت ۱۰بخورم ساعت ۱۰:۶دقیقه خوردم یعنی ۶دقیقه دیرترخوردم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد
- بیماری زنان
حدودا دو ماه است که وضعیت پریودم بهم خورده کلا تو این دو ماه پاکی نداشتم مقدارش خونریزی فقط کم یا زیاد شده.خیلی اذیت دارم میشم دکتر برام قرص اهن،مفامیک اسید،ترنسید داده.ولی هیچ اثری نداشته 48سالم هست در ضمن فیبرم هم دارم.ولی تا حالا این طوری نشده بودم
- عفونت زنانه
باسلام خانمی چهل ویک ساله هستم چن ماهی دچار سوزش واژن کمر درد ودرد زیر دل همراه باخونریزی بین دوره پرویدی هستم.
- بارداری
سلام.. بعضی از منابع گفتند که در پیشاب یا آب مذی میتواند مقداری اسپرم وجود داشته باشد که باعث بارداری شود.. ولی بعضی منابع این باور را رد کردند.. منم خودم هیچ مقاله ای پیدا نکردم در مورد درستی این باور... آیا واقعاً واقیعت داره یا نه؟
- کیست مواتی لوکوله
سلام من در تخمدان چپ کیست مولتی کوتوله به ابعاد۳۲×۸۹ من با حجم تقریبی ۷۰ سی سی و تخمدان راست ۴۰×۷۴مم با حج ۶۳ سی سی دارای سپتاهای ظریف و اسکولاریته دارم درمان داره یا نه میتونه سرطان باشه؟
- جواب پاتولوژی
MACROSCOPIC: Material received for consultation consists of two H&E stained slides and two paraffin blocks No: 02-62 accompanied by a copy of corresponding pathology report from “Hajar Hospital pathology laboratory, Tehran” with diagnosis of: -Endometrial curettage: Atypical endometrial hyperplasia MICROSCOPIC: Please see the diagnosis DIAGNOSIS: Outside H&E stained slides and prepared slides from outside paraffin blocks No: 02-62 designated as: A) Endocervical curettage: -One tiny portion of crowded atypical glands consistent with atypical hyperplasia /EIN -Other fragments: Chronic endocervicitis and shedding endometrium, B) Endometrial curettage: -Endometrial polyp -Late secretory shedding endometrium -No hyperplasia or malignancy is seen in this specimen NOTE AND COMMENT: -Please check for the contaminant in specimen No: A. -Slides and blocks returned to the patient. با سلام . جواب پاتولوژی اولم هیپرپلازی آندومتر و سرویکس هر دو بود اما در بازخوانی مجدد فقط هیپر پلازی سرویکس دیده شده آیا باز هم باید هیستروکتومی کنم؟ممنون
- قرصهورمونی
قرصدوفاستونبهمدتبرایدرمان اندومتریوپزشکم.تجویزکردندبامصرف 10تاقرصپریودشدمایابرایماهبعد میتونمازادامهورقهقرصاستفادهبکنم یابستهجدیداستفادهبکنم


