Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اکوژن
سلام من در سونوگرافی دیروزم یک ماه پس از جراحی اپاندیسم نوشته بود اکوژن با ابعاد ۳۴ در ۱۰ خطرناکه ؟ خیلی نگرانم به جراح نشون دادم گفت احتمالن التهاب پس از جراحیه ولی گفت به ی جراح دیگم نشون بده خیلی نگرانم
- سلام من ۴۲ سالمه دوتادختردارم دوباره قصددارم باردارشم الان سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوزباردارنشدم میشه بگیدمشکل ازچیه. ممنون
سلام من ۴۲ سالمه دوتابچه دارم می خوام دوباره باردارشم سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوز باردارنشدم میشه بگیدمشکل چیه.ممنون
- تاخیر پریود
سلام خوبین من افسانه هستم گفته بودم که ۹ روز بود پریودیم عقب افتاده بود و شما گفتید احتمال بارداری هست تست بارداری انجام دادم منفی بود که دیدم پریود شدم آیا مشگلی دارم لطفا راهنماییم کنید برای باردار شدن چون سونوگرافی رحم و تخمدان هم دادم گفت مشگلی نداری
- چند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
جند روز بعد از خوردن مجسترول پریود میشویم
- کیست رحم چراتشکیل میشه چه کار کنیم دوباره برنگرده
چه کار کنیم کیست بر نگرده
- باسلام خانمم شکم دردشدیدداشت بردم سونو نوشته کانون اکوژن ۴/۳میلی مطرح کننده پولیپ درفوندوس کیسه صفرا رویت میشود لطفاراهنمایی کنید که چکارکنم؟
- بارداری
سلام من دو هفته پیش نزدیکی بدون دخول با نامزدم داشتم متاسفانه کاندوم پاره شد مایع منی قسمت استخونی بالای واژنم ریخت سریع شستم خودمو ولی از اون روز استرس دارم با اینکه پریودی نامنظم داشتم ولی با تاخیر دو روز در پریودیم به خاطر این موضوع خیلی استرس دارم هیچ علائم شبیه بارداری هم ندارم اما باز ترس دارم چند روزی هست که شاهد عفونت واژن هم بودم لطفا راهنماییم کنید
- سلام یه سؤال داشتم من ۲ عدد قرص استرادیول ۳ روز مونده به انتقال جنین باید نمیخوردم ولی به اشتباه خوردم حالا ممکن تو انتقالم تاثیر منفی بزاره ممنون میشم پاسخ بدین
- سونوگرافی نسج نرم
ببخشید سونوگرافی انجام دادم اینجور نوشته : درمحل لمس توده درخلف گوش راست دو لنف نود با هیلوم اکوژن و نمای benign به سایز۳*۱۰میلیمتر و ۲*۶رویت گردیده .میخواستم ببینم ایا خطرناک و نگران کننده و نیاز به بررسی دارد!؟
- طول دوره بارداری
سلام.روزتون بخیر طول بارداری براساس آخرین پریود 40 هفته می باشد یا نهایتأ 42 هفته.. البته این مطلب در منابع علمی نوشته بود. حالا اگر کسی تاریخ آخرین پریود را فراموش کرده بود و از طریق سونوگرافی خواست بفهمد که چند وقته است. در روش سونوگرافی بارداری چقد طول میکشد؟
- التهاب
با سلام کنار دهانه واژنم یه دانه نرم زده که به دکتر مراجعه کردم گفت غدد التهاب پیدا کردم و داروی مترونید ازول ۵۰۰ ازیترو ۵۰۰سفیسکیم ۴۰۰ و قرص فلو کونازل ۱۵۰ آیا با خودم این دارو ها خوب میشم و التهاب ازبین میره؟ همه دارو ها نیازه استفاده کنم؟ دیگه عود مجدد نداره؟ ممنونم
- آمپول دیفرلین
سلام من بعد کورتاژ تشخیصی خونریزی قطع نمیشد اول قرص مجسترول تجویز شده بعداز ۵روز آمپول دیفرلین قرص مجسترول رو هم بخورم یاقطع کنم خونریزی زیاد بوده ۳روز قطع شده الان دوباره شروع شده ممنون میشم پاسخ بدید
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام ۲۰ سالمه 16شهریور پریود شدم ۱۵ مهر پریود شدم آبان پریود نشدم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون نوشت ۳ آذر مدروکسی پروژسترن مصرف کردم ۹ آذر پریود شدم الان ۲۲ آذر باز پریود شدم علتش چیه؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- تاثیر پودر رویال
- آتروفی کلیتورال و عدم تمایل برای رابطه جنسی
سلام و وقت بخیر من حدودا یک سال هست و دقیقا بعد ازدواجم هیچ تمایلی برای رابطه جنسی نداشتم ازش فراری بودم الان این وضعیت بهتر شده کی ، اما هنوز از رابطه لذت نمیبرم و تحریک نمیشم کلیتوریسم قبلا تحریک میشد اما تو این مدت هیچ حسی نداره چن بار پیش دکتر زنان رفتم متاسفانه هیچ راه حلی نداشت و حتی برای مشکلم دلیل خاصی هم نیاورد و من با مطالب نت ب این مسئله رسیدم و اینم اضافه کنم مشکل تنبلی و کیست تخمدان دارم
- آندومتر ضخیم
سلام وقت بخیر
۲۰مهر نوبت پریودم بود ۱۰ روز عقب افتاد و بعد ۱۷ روز طول کشید
سال ۱۴۰۱ ضخامت آندومتر ۱۴ بود و سونو امسال آندومتر۳۴ میلی بود با کیست تخمدان و فیبروم
مجرد و ۴۰ ساله ام ما امکان سونو واژینال یا نمونه برداری نداریم چکار باید کرد؟
آیا میشه با دارو برطرفش کرد؟ ۲۰تا مجسترول مصرف کردم و این ماه یه تکه دفع داشتم
الانم پریودم و خونریزی خیلی کمی دارم - حدود ۴۰ روزه قرص گین اپ مصرف میکنم
الان ۲۰ روزه از مریضیم میگذره میشه از قرص باشه
- Nt بالا
- تعداد قرص سیپروترون
سلام، من برای کیست تخمدان سیپروتروند کامپاند میخورم. امشب اشتباهی ۲ تا قرص خوردم بجای یکدونه، چکار باید بکنم؟ قبلا هم این اشتباه رو کرده بودم حالم خیلی بد شده بود و سر درد شدیدی گرفته بودم. لطفا بهم بگید چکار کنم.


