Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- احتمال بارداری در پریود
سلام ، اگر بعد رابطه پریود بشیم ، احتمال حاملگی هست؟؟ از کجا بفهمیم خونریزی برای لانه گزینی هست یا پریود؟؟؟
- کیست اکوفری
سلام من 27 سالمه امروز رفتم سونو کیست اکوفری با جدار نازک به ابعاد 65*87در میدلاین لگن ومتمایل به ادنکس راست مشاهده شد خیلی نگرانم کیست خطرناکه؟؟ روز سوم پریود این سونو رو انجام دادم میشه راهنمایی کنید
- سلام من امروز متوجه شدم دوتا کیست دارم خیییییییییلی ناراحتم وضعیت روحیم سفره اندازه کیست هام خیلی بزرگه یکی ۵۳ در سمت راست یکی ۵۶در سمت چپ شرایط جراحی ندارم امکانش هست بدون جراحی درمان بشه تورو خدا راهنمایی کنید
سلام من دوماهه که خونریزی دارم دو دفعه رفتم دکتر رویا فرجی سونو انجام داد گفت کیست داری اول قرص ال.دی داد دو هفته مصرف کردم تاثیری ندیدم بعد مجدد ویزیت شدم قرص اچ.دی داد الان دیگه یه برگه داره تموم میشه هنوزم تغییری حاصل نشده به نظر شما راه دیگه هم هست؟ و اینکه چند مدت باید این داروها مصرف بشه تا تاثیرگذار بشه چون دقیقا من یکماه دارم مصرف میکنم
- غدد بارتولین
سلام خسته نباشید یه برامدگی قسمت پایین بیکینیم دارم و روی پوست نیس داخله اندازه ی یه تیله یا یکم کوچیک تره و درد نداره قسمت چپ بیکینیمه توی گوگل زدم غدد بارتولین یا خیلی نزدیک به اونه برای چی به وجود میاد؟ اگه با خانوادم برم متخصص مشخص میشه بخاطر داشتن رابطست ( دخول از واژن نداشتم ولی از مقعد داشتم)؟ میشه بدون مراجع به پزشک مشکل رو حل کرد؟ و اینکه امروز دوتا حالت جوش بدون سر روی قسمت خارجی بیکنیم دیدم که اونا هم سفتن این موارد به هم ربط دارن؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم اما وقتی فهمیدم پرده بکارت چیه کنجکاو شدم و خودمو با عکس های اینترنتی مقایسه کردم ولی هیچ گونه شباهتی به این عکس ها ندارم پرده من شبیه بیضی بزرگه به صورت عمودی که بالاش شبیه ۸ شده و پایینش گرده و دوطرفش انگاره خط وجود داره خیلی نگرانم ۶ماه دیگه عروسیمه توروخداااااا جواب بدین چطور ثابت کنم من کاری نکردم خانوادم من و زنده نمیزارن کاش راهی برای اثبات باشه یا من اشتباه کنم سالم باشه😔😔
- عادت ماهانه
سلام من ماه قبل20پریودشدم والان 27است که هنوزپریودنشدم آیا به دکتربرم چون روزه میگرفتم احتمال داره بخاطره روزه گرفتن باشه؟؟
- آیا مصرف قرص ال دی طولانی مدت کیست سینه میاره
- سقط
سلام بعد از سقط هکاتوم به پهنای۱۱میلی متر دیده شد آیا خودش دف می شود
- خون واژن
باسلام.من دوسال هست که بعدزایمانم اگه درماه6بارنزدیکی انجام بدم حتما3یا4بارلبه واژنم بعدنزدیکی خون میادبااینکه ازژل نرم کننده استفاده میکنم ولی بازم خون میاددلیلش چیه؟
- پرده بکارت
سلام من چند وقت پیش با نامزدم رابطه داشتم با اینگه دخول کامل انجام نشد اما فردا صبحش که از خواب بیدار شدم توی لباس زیرم چند قطره خون دیدم من حتی سوزش و درد خیلی شدید هم نداشتم امکان داره که پردم پاره شده باشه یا نه فقط آسیب دیده
- رحم
سلام من ۱۷ ساله بعد از رابطه لکه خون های قرمز رنگ در دهانه رحم میبینم نشانه چی هستش خیلی ناراحتم لطفا راهنماییم کنید
- ضربه ب تخمدان
از روی دوچرخه افتادم ب تخمدانم ضربه وارد شد الان بعد چهار ساعت هنوز درد میکنه
- سلام من حالا سرماخوردم میتونم واکسن کرونا بزنه یا نه صبر کنم که خوب بشم باید چند روز دیگه بزنم
- عقب افتادن پرید
سلام خانم دکتر من ۳۸ سالمه دوتا دختر دارم که بامصرف hmgوhcgباردار شدم ماه پیش ۵ پرید شدم ازشب پنج پریدی شبی دوتا کلومفین خوردم تا پنج شب امروز ۱۸ تیر هست ۱۳ روز گذشته امامن پرید نشدم بی بی زدم منفی بود خیلی ممنون میشم راهنمای کنید
- لکه بینى
با سلام و احترام سوال من در مورد لكه هاى قهوه اي و گاه سياه رنگ چند روز قبل از شروع پريود است. متاهل و ٣٦ ساله هستم . اخيرا تست اسمير نرمال داشتم . درد و ترشحات غير معمول ندارم . پريود نامنظم و معمولا هر دوره با يك هفته تاخير دارم . آيا نياز به پيگيرى دارم ؟ با تشكر فراوان
- سلام وقت بخیر من تقریبا یک ماه پیش موعد پریودیم بود و ۱۱ پریودیم لکه بینی داشتم و از ۲۰ بدج تا ۲۷ برج دردم شدید شد و درد کمر ران و یاق پا بیشترین درد در ناحیه پاین سمت چپ شکمم بود و هم چنان در طی این یک ماه همینجوری درد داشتم و درد واژن هم داشتم تقریبا دو سه روز پیش در خواب خون دماغم شدم میشه لطفا راهنمایی کنین
- واژن
سلام من دچار زگیل تناسلی هستم و الان یک مدتی شده در قسمت لبه های بزرگ واژنم در قسمت خارجی یک برجستگی های ریز ، زیر پوستی و خب سفت حس میکنم اینا چیه و آیا خطرداره؟
- سقط جنین
من با قرص سایتوتک سقط کردم ولی زیاد خونریزی نداشتم لخته خونی خیلی کمی هم داشتم آیا بچه سقط شده
- آمپول واریو پیتل کودکان
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید من برای دخترم به دکتر غدد مراجعه کردیم و ایشون برای قطع پریود آمپول واریو پیتل ۳/۷۵را داد اولین بار رو که زده امروز باز هم پریود شده علتش چیست اگر آمپول بعدی رو بزنه قطع میشه؟ من شنیده بودم وقتی اولین بار بزنی قطع نمیشه از بار دوم قطع میشه واقعا از بار دوم قطع میشه ؟ ویک سوال دیگه داشتم الان می تونه آمپول رو بزنه وقتی قاعدگی است یا باید تمام شود ؟ چون دختر من واقعا عذاب میکشه اگر براتون مقدور است راهنمایی بفرمایید ممنون
- بارداری بعد ازسقط
من ۴۵روزپیش سقط جنین دارم وبقایاازش مونده تحت نظردکتردارومتوژن خوردم امادفع نمیشه،یه کیست تخمدان ۴۷میلی هم دارم ،پریودهم نمیشم،چکارکنم بقایادفع بشه


