Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی
سونای واژینال
- عادت ماهانه
باسلام و عرض ادب من دختری ۴۰ساله هستم اخرین پریودم ۳اردیبهشت بوده است با اینکه درمانهای گیاهی چون دم کرده رازیانه و زعفران استفاده کردم ولی بازهمپریودم شروع نشده است ناگفته نماند که همیشه تاخیر رو داشتم و سالهای اخیر حدود ۳۵روز اتفاق میفتاد الان نگرانی من اینه که دچار یائسگی زود هنگامبشم میشه کمکم کنید چیکار بیاید انجام بدهم
- سلام وقت بخیر ببخشید من حدود ۳۷ روز قرص سیپروترون کامپاندخوردم برای لینکه پریود نشم اما افتادم رو لکه بینی میخوام سفر زیارتی برم ترانسید اسید خوردم و استرادیول ۲ اما جمع نشدم چکار کنم قطع بشه که بتونم سفر زیارتی برم چی بخورم
- ز گیل تناسلی
ز گیل مقعد ی دار م و از ما یشا ت پا پ اسمیر و اچ پی منفی هستش و لی اطر ا ف مقعد ز گیل هست و دا ر ه زیا د میشه با و جو د اینکه د کتر یه کر م دست ساز داد ه و مصر ف کر د م ر امنا ی میکنین
- سلام وقت بخیر ۳۲ سالم چند ماهی قرص پرنیدزلون میخورم پریودیم کم شده درحد ی روز دو روز شده میشه بگین علتش چی هست
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست
- رابطه
سلام خانوم دکتر اگر موقع نزدیکی از روغن زیتون استفاده کنیم ضرر دارد ؟
- زایمان چهارم
- فشارخون
سلام ایافشارخون بالاباعث ایجادضخامت دررحم میشود؟
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام.من سه روز پیش سونو دادم.جوابش ب این صورت بود ک ضخامت اندومتر ۷mm. کیست ب ابعاد ۴۸×۳۱ و داخل ان ضایعه اکوژن ۳۱×۲۱ رویت شد. میخوام بدونم این اکوژن چیه؟عایا خطرناکه؟ عایا دلیل بر سرطانه؟ در برگه سونوم نوشته ۴ هفته بعد از لحاظ solid بودن صایعه بررسی شود. ممنون میشم کمکم کنید راهنمایی کنید
- نازایی
سلام،تنبلی تخمدان دارم و با مصرف دارو هر ماه فولیکول غالب دارم ولی باردار نمیشم ،۳ سال قبل عمل سپتوم رحم هم انجام دادم گفتن رحمم الان نرماله،شوهرم هم سالمه،پس چرا باردار نمیشم؟؟؟ممکنه به خاطر عمل سپتوم باشه؟؟
- ترشحات
سلام ، ببخشید من یه مدتی هست که از باسن یه ترشحاتی خارج میشه ، بعد ها شد به رنگ قهوهای تا حدی که فکر میکردم خونه ، ولی حالت جوش هم بود پشتم ، گفتیم شاید برا اونه ، در حال حاضر دیگه اون که گفتم شبیه خون بود و اینا نیست ولی حالت یه مایعی و همچنین انگار یه چسبندگی وجود داره . برای چیه ؟ ممنون و
- سلام من امروز متوجه شدم دوتا کیست دارم خیییییییییلی ناراحتم وضعیت روحیم سفره اندازه کیست هام خیلی بزرگه یکی ۵۳ در سمت راست یکی ۵۶در سمت چپ شرایط جراحی ندارم امکانش هست بدون جراحی درمان بشه تورو خدا راهنمایی کنید
- چرا بعد از سقط بتا بالا میرود؟
سلام من باردار بودم خارج رحم که با سزارین سقط کردم الان بتام روز به روز بالاتر میره شده ۱۱۰۰ باید چیکار کنم وقتی بتام ۶۷۸ بود سونوگرافی انجام دادم چیزی معلوم نبود بنظرتون چیکار کنم
- پریود نشدن
من ماه قبل سقط داشتم و این ماه لکه بینی دارم وباز نمیشم چی کار کنم
- قرص سیبل
سلام دکتر برای پریود های نا منظم و تنبلی تخمدان سیبل تجویز کردند ۵ روزه دارم مصرف میکنم اما درد های خیلی زیادی رو در ناحیه زیر شکم تحمل میکنم میتونم این قرص رو قطع کنم ؟
- پرده بکارت
من شوهر دارم ولی شوهرم بادستش بم دس میزنه بعد ب من تهمت زد ک دختر نیستم و منو بردن پیش دکتر مامایی و اون تشخیص داد ک هنوز دخترم و فقط زخمی شدم ایا امکان داره اشتباه کند؟؟
- تداخلات دارویی اسپیرولاکتون وال دی
سلام من قرص اسپیرولاکتون برا جوش صورت میخورم وقرص ال دی برا کیست تخمدان میخورم آیا با هم تداخل ندارن مشکلی ایجاد نمیکنه
- کیست
باسلام با مصرف قرصهای ال دی_داستانیکس_اچ دی_و.... هنوز لکه بینی و کیست وجود دارد راه درمان بعدی چیست؟
- بیماری زنان
سلام من ۱۶ سالمه،۱۳ سالم هم ک بود ب طور ناگهانی انگشتم در مهبل فرو رفت،و امسال از روی کنجکاوی دوباره انگشتم را ب اندازه یک سانت درون مهبل فرو کردم،آیا ممکن است بیماری خاصی برای من پیش بیاید؟؟


