Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص جلوگیری
باسلام من قرص روکین دوماه دارم میخورم ماه اول که قطع کردم پریودم خوب نبود درحد خیلی کم واین ماه که پریود شدم فقط یه لکه دیدم وپاک شدم ممکن باشه حامله باشم بامصرف قرص ضد بارداری روکین
- آمپول واریوپپتیل
آمپول واریوپپتیل و ویتامین k تداخل ندارن باهم؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۲۲ سالمه دوتا بچه دارم و از کوچیکی سینه هام خیلی ناراحتم میتونین قرصی پشنهاد کنید لطفآ ممنون میشم جواب بدین
- تأثیر صدای بلند بر جنین
سلام ببخشید صدای باند تو مراسم برای جنین تو هشت هفتگی ، خطرناک است؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام آیا چند دوره باید قرص کلوفین میخورم خوبه اگه باردار نشدم باید چی کار کنم واز چی داروی استفاده کنم
- زایمان چهارم
- دارو
سلام خانم دکتر عزیز. خسته نباشید. میشه لطف کنید یه دارویی برای افزایش کیفیت اسپرم بهم معرفی کنید؟ و اینگه طریقه مصرفشم برام توضیح بدبد. ممنون از لطف شما.
- مصرف سالیسلیک اسید در بارداری
سلام وقت بخیر من ۸ هفته باردارم و تازه متوجه شدم در شوینده های صورتم ،سالیسلیک اسید و AHA وجود داره حداقل روزی یکبار استفاده کردم خیلی خیلییی ناراحت و نگرانم آیا خیلی خطرناکه و صد در صد مشکلی به وجود میاد؟؟؟
- زنان
سلام خانوم دکتر من تقریبا ۸ روز پیش سقط انجام دادم ولی خونریزیم تقریبا ۱ روز طول کشید کاملش ولی الان از همون روز ولی میرم دسشویی در حالت نشسته خون میاد ولی بعدا دیگ اصلا خونی دیده نمیشه این اتفاق هردفع میوفته مشکل چی میتونه باشه
- زخم رحم
ایا زخم جسم رحم خطرناک است؟ چگونه درمان میشود؟ چگونه میتوان تشخیص داد؟ ایا برای بارداری مشکل ساز است یا خیر؟
- آنومالی ۱۹ هفته
سلام درسونو سلامت جنین بقول دکتر سوگرافی یه ناودون درسر جنین در۱۹ هفتگی هست نگرانم تمام سونوها نرماله فقط HC۱۴۳ هست آیا جای نگرانی هس
- بارداری
سلام من ۴ ماه بارداری هستم و یک هفته میشه درد دست راست از انگشت میانی شروع شده وتا مچ دست و ارنج هم درد دارم واز امروز شدید تر شده مخصوصا انگشتم تا مچ قرص کلسیم هم میخورم ایا از بارداری میتونه باشه یا نه ومیتونم پماد یا قرص برای تسکین درد مصرف کنم لطفا راهنماییم کنید
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است روز چندم سیکل اقدام به بارداری کنم .ممنون از شما
- قرص دروسبلا
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم.خانم دکتر سه دوره برام دوفامد تجویز کردن که از روز ۱۶ پریودی گفتن بخورم... مجددا مراجعه کردم و قرصم عوض کردن و قرص دروسبلا تجویز کردن و گفتن از روز پنجم پریودت بخور. من ۲۶ بهمن پریودم شروع شد و از روز پنجم سیکلم خوردم.و حالا روز سی ام سیکلم هستم و هنوز دو تا قرص دارونما(سفید رنگ) باقیمونده. سوالم اینه بعد از اتمام این ورق،آیا باید صبر کنم پریود بشم تا ورق بعدی رو دوباره از روز پنجم سیکل جدید مصرف کنم؟ یا اینکه بدون توجه به پریود شدن یا نشدن،مصرف ورق جدید رو شروع کنم؟؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام برای بارداری تلاش کردم و نتیجه نگرفتم دارو هم استفاده کردم ولی دریغ از یک خبر خوب
- عقب انداختن پریودی
سلام من دخترم و۲۰ سالمه و پریودی دقیق داشتم ۲۷ الی ۲۸ روزه اینبار ۳۷ روزه که پریود نشدم باید چیکار کنم؟ آزمایش هورمون و تیروئید هم دادم و مشکلی نداشتم
- ورم در بارداری
با سلام هفته ۳۱ بارداری هستم و از اول بارداری به دلیل سقط های قبلی و سرکلاژی که در هفته ۲۰ داشتم استراحت مطلق هستم و به جز مکمل های بارداری قرص آ اس آ ، ایزوپرین و آمپول انوکساپارین و شیاف پروژسترون استفاده میکنم . پا درد زیادی در ناحیه مچ پا احساس میکنم و امروز متوجه ورم پای چپم شدم . خواستم بپرسم آیا خطرناکه ؟؟ و اینکه با عرض معذرت گاهی احساس دلپیچه و دفع مدفوع به همراه مخاط دارم نگرانم
- قرص
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم قرص متفورمین و ویتامین ای قبل بارداری رو روزی چندتا بخورم ؟
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید در یک سونوگرافی لگنی یک کیست اکو فری به ابعاد 32 دیده شد برامن خطر داره
- ایا پلی کیست باعث ادنوم هیپوفیز میشه؟


