Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری بدون تشکیل قلب جنین و توده اکوژن در رحم و
سلام من باردارم هفته ششم رفتم قلب تشکیل نشده بود دو هفته بعد هم دوباره همون شش هفته بود و قلب نداشت دوبارم توده اکوژن در تخمدان چپ رویت شد دکتر گفت تا ۱۰ روز بچه سقط میشه الان ۱۵ روزه بچه سقط نشده و خونریزی هم ۴ روزه قطع شده آیا امکان داره قلب بچه تشکیل شده باشه یا اینکه مشکل داره باید کورتاژ بشم
- شک دارم ک باردارم ولی خارش و ترشحات واژنی زیاد دارم چی استفاده کنم؟
- ۸ روز سقط جنین ۴ ماهه
سلام
۸ روز سقط جنین ۴ ماهه دارم. سونگرافی نشان داده ۱۵میلی لیتر هتروژن دارم.
چیکارکنم؟ لطفا راهنماییم کنید. - بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم،تشکر که جواب سوالات رو با صبر وحوصله میدین،میخواستم بدونم من الان ۲۵ روز که پریود نشدم،و اینکه هرروز حالت تهوع دارم،و نسبت به غذا کاملا بی اشتها شدم،آیا برای اطلاع از بارداری باید آزمایش خون بدم یا بیام خدمت شما که سونوگرافی بشم.
- پاسخ به سونوگرافی
رحم با ابعاد 85ضربدر32میلیمتر با اکوی میومتر نرمال آندومتر13میلیمتر علی رغم AUBدر مقطع طولی مشاهده شده تخمدان راست ابعاد و اکوی نرمال داشته و حاوی چند فولیکول ریز باحداکثر متر ۸ میلیمتر می باشد تخمدان چپ ابعاد واکوی نرمال داشته با حاوی چندفولیکول ریز با حداکثر دیامتر ۶ میلیمتر میباشد میخواستم بپرسم این مریضیش چیه خیلی ضرر دارد؟ و به نازایی ربط دارد یا نه؟
- باداری+
سلام. خانم دکتر من باردار هستم. ۴ روز از پرپودم گذشته تست دادم مثبت بود. خانم دکتر من یه چند روز قبل موعد پریودم یه کم وسایل سنگین برداشتم و جابه جا کردم، با توجه به اینکه سابقه ۲ تا سقط دارم، ممکنه اینکارم باعث سقط بشه؟؟؟ خیلی خیلی نگرانم. ممنون
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان از روز ۱۷ قاعدگی روزی یه عدد دوفاستون و یک ساشه پودر اینوفولیک استفاده کردم دوفاستون رو تا ده روز خوردم قطع کردم ... پودر اینو فولیک رو باید تا چند روز ادامه بدم ؟؟تو دوران پریودم باید خورد؟؟
- ایا باخوردن قرص لویتود وریختن مایع منی احتمال بارداری وجود دارد
ایا باخوردن قرص لویتود وریختن مایع منی احتمال بارداری وجود دارد
- بارداری
سلام وقت بخیر من سمت چپ پایین شکمم فتق دارم که دوجا پارگی ایجاد شده و قصد بارداری دارم سوالم اينه که ميتونم باردار شوم یا باید قبل بارداری عمل فتق رو انجام بدم؟
- تب خال
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا اگر مادر باردار تب خال بزند برای جنین خطر دارد؟
- عایا باردار هستم؟؟
سلام ببخشید من. ماه پیش 19 شهریور اولین نزدیکیم از مقعد داشتم ومنی داخل مقعدم تخلیع شد بعد مجبور شدم برم جاییی و منی از مقعدم ریخت بیرون رو شرت وواژنم تا 1ساعت. فردا صبحش 20شهریور پریود شدم و علائم حاملگیی سینم بزرگشد نوک سینم تیره شد و 19این ماه پریود شدم ولی غیر عادی بود صبحش پریود شدم چند قطره قطره بود وشب شدید شد تاا3روز و دوبار کم شدوقتی دسشویی میرفتم. میریخت ایا حاملم یا ن
- بارداری
با سلام من تخمدان پلی کیستیک داشتم و رفتم دکتر بهم قرص متفورمین و اهن و ضد بارداری داد تا ۳ ماه خوردم دوباره رفتم دکتر دیگه من رو معاینه کرد و گفت پرده پاره نشده و تا یک هفته قرص اسید فولیک بخور و بعد برو ازمایش هورمون بده وقتی من ازمایش رو دادم فقط اون یک ماه بعد پریودم در ۳۰ روزه شدم دکتر در تو جواب ازمایش گفت خوبه میتونی باردار بشی ولی از ماه های بعدش پریودم نا منظم شد و تا ۲ ماه پریود نشدم فکر کردم باردارم ولی ازمایش دادم نبودم ایا به نظر شما من خوب شدم ؟؟؟
- عمومی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانومم یه ۹ روزمیشه سرگیجه داره و بیحاله بعضی اوقات هممیگه زیر شکمش یخورده درد میکنه بعدش عادت ماهیانش عقب افتاده ۵ روز از وقتش گذشته میشه راهنمایی کنینن خیلی ممنون میشم
- سقط مکرر
سلام من 25ساله دوتاسقط 19 هفته داشتم ویکیم رشدش تو8هففته متوقف شده بود .... بارداری دومم باوجور سرکلاژ واژنی ب علت پارگی کیسه اب سقط شد .. اگه بخوام دوباره اقدام کنم سرکلاژ شکمی راه حل خوبیه یانه؟
- هماتوم و شیاف پروژسترون
سلام من هفته هشتم بارداری هستم خونریزی کردم دکترم گفت هماتوم داری فمولایف تجویز کرد شیاف هم دو بار در روز افزایش داد تعدادش رو و امپول انوکساپارین میزنم از اول بارداریم منتها دوباره خونریزی کردم نگرانم دلیل مجدد خونریزیم چیه؟
- اسپرم
آیا ممکنه اسپرم شسته شده با آب یخ یا داغ از بین نرود زیر دوش و باردار کنه بره داخل واژن زیر اب
- طول بارداری و لقاح
سلام..روز بخیر.. و عرض ادب آیا امکان دارد بارداری بیشتر از 42 هفته طول بکشد؟ یا این که از لحاظ علمی وجود ندارد یا خطر ساز است؟واین که میگن از تاریخ لقاح باید 266 روز بگذره تا بچه بدنیا بیاد درسته؟ و میشود از تاریخ زایمان و تولد تاریخ لقاح را بدست آورد؟
- درد معده
مشکل معده دارم ولی الان نمیتونم داروهاش استفاده کنم دومپریدون امی تریپلیپین و رابزول ،،،حالا درد در معده امونم بریده انقد رفتم زیر سرم خسته شدم از امروز صبح معده درد داشتم تا غروب بزور اروم شده ولی زده سمت چپ پشت وزیردنده ها توروخدا کمکم کنید خسته شدم هفته ی ۲۷ بارداری و بارداری دومم هستش ممنون از راهنماییتون
- لکه بینی
سلام خسته نباشیدمن۱۲روزه جنین انتقال دادم ودیشب ۴ساعت لک قهواه ای وصورتی دیدم وامروزک روز۱۲هست بازم لک قهوه ای روشن دیدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام آیا میشه قرص ویتامین ای وامگا ۳باهم بخورم فرق این دو دارو چیه مشکلی نداره هردو بخورم


