Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی طلانی
سلام وقت بخیر من ۳۳ روز پیش سقط داشتم واز همون وقت تا الان خونریزی دارم .یه سونو انجام دادم گفت چیزی تو رحم نمونده فقط ضخامت رحمم ۱۲ بود .قرص ترنسید ۲۵۰ را۴ روز هست هر ۱۲ ساعت می خورم ناقص مدروکسی پروژسترون هم هر شب ۲ عدد ولی همچنان خونریزی دارم .نظر شما چیه ؟
- باردارشدن
سلام خانم دکتر من 28سالمه دوتا پسر دارم پسر دوم 4سالشه و 9ماه پیش فهمیدم تنبلی تخمدان دارم و برای مرتب شدن ماهیانم قرص ال دی استفاده کردم و الان میخوام باردار شم رفتم دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت از 14پریودی به مدت 10شب بخور اگه من شب های که قرص رو مصرف میکنم و جلوگیری نکنم همراه قرص خوردن باردارمیشم؟؟؟
- سوال
سلام خانم دکتر گلی یکم ترشح داشتم به حرف دکتر یکمی البته چون میخوام کلا اقدام به بارداری کنم برای اطمینانر دکتر۷تا دونه شیاف واژن داد آلان که دو روز استفاده کردم کلا اصلا اصلا ترشح ندارم بنظر شما باید دوره ۷تایی رو تمام کنم یا میتونم دیگه استفاده نکنم متشکرم
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- تنبلی تخمدان
تاثیر متفورمین بر تنبلی تحمدان
- پریود
سلام خانم دکتر من ۱۸ سالمه و پریودام نامنظم بود دکتر زنان برام قرص سیبل تجویز کردن بسته اولشو که خوردم هم زمان با اخرین قرص سفید بدون هورمون پریود شدم. الان بلافاصله باید بسته دوم رو شروع کنم؟
- پریودی
سلام من همیشه سر وقت پریود میشوم الان هم سره وقت میشم ولی دو ماهه اول هشت روزه شدم بعد رفتم دکتر قرص الدی داد گفت از روز اول پریودی بخور منم خوردم الان روز یازدهم شده ولی هنوز مریضم و زیر دلم یهو درد میگیره چکار کنم ممنون
- دفع بقایای سقط جنین
۶هفته سقط کردم بقایای ۶سی سی دارم الان چکار کنم ۲۰روزه سقط کردم وانتی بیوتیک مصرف میکنم
- نامنظم بودن پریود
سلام و خسته نباشید من پریودم منظم بود ولی این دوره سه روز به تاخیر افتاد و من شروع کردم قرص دوفاستون رو مصرف کردم روزی دو عدد،میخوام بدونم ۳روز کافیه که قرص رو قطع کنم یا ادامه بدم، فقط میخوام پریود بشم، چون ۶ ماه پیش هم همینطور شدم و با دوفاستون پریود شدم
- بارداری
سلام خانم دکتر دلیل خوردن آب رحم در جنین در هفته های آخر یعنی ۳۹هفته بارداری چی میتونه باشه؟ تغذیه هست ورزش نکردن یا عامل دیگه ای میتونه باشه که بشه پیش گیری کرد؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سینه
سلام من سینه هام کوچیکه و ۱۶ سالمه باید چیکار کنم رشد نداره
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- توده هایپواکو
سلام یک سال پیش دو سونو گرافی انجام دادم به فاصله ۳_۴ ماه که توده هایپواکو ابعاد ۱۱.۸ در ۶ دیده شد در سینه چپ و توصیه شد هر ۶ ماه سونو بدم آیا خطرناک هست؟ باید برم سونو ؟
- پریود
سلام خانم دکتر . چند ماه که برای بارداری اقدام می کنم به دلایلی می خواستم زمان تخمک گذاری یه مدتی عقب بیفته مثلا یه هفته ؛ می خواستم بدونم راهی وجود داره که این کارو انجام بدم که عوارضی نداشته باشه. ممنون از راهنماییتون
- پریود نشدن بعداز دوره درمان ناباروری کلومیفن و hmg و hcg
سلام.وقتتون بخیر.من ۳۹ سالمه که ذخیره تخمدانم کمه .اخرین تارخ پریودی من ۲دی ماه بود از ۳ کلومیفن روزی ۳عدد و ۸و۹ و۱۰ تزریق hmg و ۱۱ پریودی 2 عدد hcg تجویز شد.سیکل من ۲۵ روزه است.که طبق سیکلم باید ۲۶ دی ماه پریود میشدم که الان که ۲ بهمن ماه هنوز پریود نشده البته ۱بهمن تست بتا دادم و ۲.۴۹ بود .گفتن منفیه.ولی پریودم نشدم .آیا امکان داره باردار باشم؟
- فتق نافی
سلام. من دوسال پیش دربارداری فتق ناف داشتم که یک سال بعدعمل کردم ودکترمش گذاشت. ایامیشه یباردیگه بارداربشم
- دارو
سلام من سه ماهه پریود نشدم باردار نیستم دکتر دوتا آمپول پروژسترون نوشتند که بزنم داروخانه گفتن که آمپول ها۲۵ دوزش که دکتر نوشته تو نسخه ولی گفتن مافقط۵۰داریم حالا من چکار کنم یکیشون رو بزنم کافیه یا نه هردوتاش رو بزنم؟؟باتشکراز شما
- نبض زیر شکم
سلام 15سالمه و پایین نافم چن وقته احساس نبض میکنم و گاهی اوقات احساس منقبض شدن و پهلوهامم درد میگیره دلیلش چیه
- یائسگی
خانمی ۵۰ ساله هستم به علت مقدار کمی بالا بودن پرولاکتین برام قرص کابرلین تجویز شده در هفته نصف یکشنبه و نصف چهارشنبه ها باید مصرف کنم ایا خطرناک هست ؟ یا ضرری دارد؟
- هزینه عمل تنگ کردن واژن چند میشه والان باوجود کدونا عمل انجام میدید


