Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من ۱۶ اردیبهشت اولین روز پریودم بعد گذشت ۴روز از موعدم بی بی چک زدم مثبت شد دوروز بعدش آمایش خونم با بتا ۱۰۰ مثبت شد یک روز بعدش به خون ریزی افتادم البته خفیف وقهوه ای تیره الان ۷ روزه خون ریزیم هست وبند نمیاد دوروز بعد خون ریزی ازمایش دادم بتا ۲۶۷ شد چند روز بعدش سونو واژینال دادم هیچی نشون نداد چرا ممکنه سقط شده باشه من خونریزیه شدید یالخته ندیدم شمارو خدا کمکم کنید چیکار کنم
- تکرر ادرار
سلام من بعد از نزدیکی تکرر ادرارو کمر درد اومده سراغم هر ده دقیقه باید دستشویی برم ماه پیشم چون تکرر ادرار داشتم البته نه به این شدت از دادم عفونت نداشتم البته استرسی هستم بعدش قصد بارداریم دارم
- مصرف دارو
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن درهفته سوم بارداری هستم دکتربرام کپسول اوتروژستان ۲۰۰ راتحویز کرده خونریزی ولکه بینی هم ندارم ۴۲ سالمه اولین بارداریم هم هست چطوربایداین قرص رامصرف کنم ضررنداره عوارضی برای بچه نیست
- زایمان طبیعی بعد از سزارین
سلام فروردین ۹۹ سزارین شدم. الان ۶هفته باردارم..امکان زایمان طبیعی برای من وجود داره؟؟
- بارداری
سلام.خانم دکتر عزیز من پس از 8 روز تاخیر در قاعدگی آزمایش بتا دادم و بتا 1000 بود.اما از فردای اون روز خونریزی دارم مثل روز اول پریود و احساس گرفتی خفیف در زیر شکمم. 1 بار سابقه بارداری خارج رحم داشتم که در 5 هفتگی سزارین شدم.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- زنان
سلام ببخشید خانم دکتر من بعد از استفاده از قرص اورژانسی حدود ۴۰روز پریود شدم وقتی رفتم دکتر قرص مدروکسی به مدت یک ماه برام تجویز کردن الانم خوب شدم دیگه لکه بینی و پریود ندارم ومدت هفت روز از قرصهام مونده میخام باردار شم این قرصها احتمال داره که از بارداریم جلوگیری کنه!!!
- وجود دو کانون اکوژن در بطن چپ جنین
با عرض سلام و ادب . من ۳۷ سالمه که از طریق آی وی اف و با تخمک اهدایی که اهدا کننده ۲۴ سال دارد باردار شدم . من دوقلو باردار بودم که سونو NT و آزمایشات غربالگری مرحله اول هر دو نرمال و خوب بود . اما در هفته ۱۸ که سونو آنومالی رفتم گفتن یکی از قل ها در ۱۵ هفته مرده و قل دیگر در سونو آنومالی همه چیش نرمال هست ولی دو اکوژن به ابعاد ۱/۵ و ۱/۶ م م در بطن چپ مشاهده میشود . میخواستم بدونم این ارتباطی با سندروم داون داره و اینکه من باید آمنیوسنتز انجام بدم یا آزمایش سل فری ؟
- خونریزی در بارداری
سلام من ازمایش دادم باردارم و پریودهام نامنظم بود و سابقه سقط دارم و سونو رفتم گفتن ۵هفته و دو روز الان خونریزی دارم قهوه ای و یکم رگه دار احتمال داره ادم تو بارداری پریود بشه من اسپرین میخورم نمیدونم بمونم بند بیاد برم سونو یا الان برم دکتر جلو خونریزی را بگیرم قبلا بخاطر تشکیل نشدن قلب کورتاژ داشتم
- سلام من کیست ریز دارم و زود به زود پریود میشم و دکتر برام چند ماه قرص پرژسترون داد بعد آخرین بار که خوردم تموم شد یه هفته دیگش دو سه روز لکه بینی داشتم اونم قهویی رنگ وحالا سی روز میشه که پریود نشدم ایا من باردارم یا برای قرص هاست که پریود نمیشم زیر شکمم درد دارم وکمرم هم بعضی موقع درد داره میشه رهنمایی کنید ممنون میشه
- بارداری
سلام وقت ب خیرروز 13خرداد پریود شدم روز 17خرداد لکه بینی داشتم اون روز با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم طوری ک فقط آلت ها ب هم مالید شده بود بعد از اون بار افتادم روی خون ریزی حتی از روز اول پریودی رقیق تر و تمیز تر،دکتر رفتم گفت پرده سالمه ،سیکل پریودی من منظم و30روزه س،بعد یکم از پیش اب نانزدم روی وازن من ریخته شد الان میترسم باردار شده باشم چون حالت تهوع دارم،24ساعت بعد از این موضوع من قرص ال دی خوردم4تا 12ساعت بعد 4تا الان من چیکار کنم
- بارداری
سلام من رفتم دکتر برای بارداری بعد سونگرافی فهمیدم کمی تنبلی تخمدان دارم و سیکل قاعدگی نامنظم بود دکتر برام اووبست ولتروفم و مدروکسی پروژسترون وقرص تقویتی نوشت ایا نتیجه میگیرم
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام من ۱۸سالمه و باکرم ۱۶روز بعد از اتمام پریدم رابطه بدون دخول داشتم.برخوردی با منی نداشتم و حدود ۲یا۳ دیقه قبل از ارضا شدن نامزدم دیگ ادامه ندادیم.نمیدونم برخورد با پیشاب داشتم یا ن.ولی بخاطر استرسم تقریبا۶۵ساعت بعد دوتا قرص۰/۷۵استفاده کردم.چقدر احتمال بارداری برای من وجود داره؟
- درمورد بخیه سزارین
با سلام . من زایمان دوقلو داشتم حدود ۴سال و نیم پیش .بعد زایمان همه چی خوب بود و مشکلی نداشتم الان شروع کردم به ورزش trx حرکات کششی انجام میدم فوق العاده درد شدید در قسمت بخیه دارم که نمیتونم ادامه بدم .چیکار میتونم بکنم برای ادامه تمرینات که دردم خوب بشه؟
- بارداری با وجود مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر، من ۳ مهر رابطه محافظت نشده داشتم و دو روز بعد یک عدد لوونژسترول یک و نیم استفاده کردم و تاریخ ۱۰ مهر و ۵ آبان پریود شدم. پس از اون تا به الان پریود نشدم اما چند روز است که درد سینه و نفخ و تهوع و معده درد و درد خفیف زیر شکمی دارم، بیبی چک استفاده کردم منفی بود… آیا احتمال بارداری یا بارداری خارج از رحمی وجود داره؟ بیشتر نگران بارداری خارجی از رحمی هستم
- پریناتال
با عرض سلام و خسته نباشید آیا ویتامین آ موجود در پریناتال که 4000lu می باشد در سه ماه اول بارداری برای جنین مضر نیست؟
- قرص پردنیزولون
سلام خانم دکتر من هفته ی سی و دوم بارداری هستم و قرص پردنیزولون5میخورم .هفته ی پیش سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه خوردم این هفته سه شنبه خوردم و چهارشنبه یادم رفت ولی امروز که پنج شنبه است هم خوردم حالا باید چیکار کنم ؟آیا به جاش جمعه بخورم ؟
- باردارم
سلام سونو اکوژینیسته غیر یکنواخت یعنی باردارم
- بارداری
سلام من سه ماه هست که باردارم میخوام سبتش باید چیکار کنم میشه یه راهنمایی کنید
- ورم پا
سلام و خسته نباشید، من در هفته 18 بارداری هستم و در محل کارم اکثر اوقات نشسته کار می کنم و از قوزک پا تا انگشتام خیلی ورم می کنه. در منزل پاهام رو بالا قرار می دم و ورم پام خیلی می خوابه. آیا این طبیعیه یا دلیل دیگری داره که خطرناکه؟ فشارم خوبه و مرتب چک می کنم. با تشکر.
- بارداری
خسته نباشید، من چند روز بعد از اتمام پریودیم با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم که دو روز گذشته البته با کاندوم که نامزدم ارضا نشدن فقط پیشاب داشتن میخواستم بپرسم احتمال بارداری چند درصد وجود داره؟ از بیبی چک چه زمانی میتونم استفاده کنم، ممنون اگه پاسخ بدید


