Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومتریوز
سلام وقت بخير آندومتريوز ممكن باعث سرطان بشه؟
- مو زائد و مصرف دارو
با سلام و احترام- خانم دکتر عزیز من 35 سال سن دارم و چندین ساله که مشکل موهای زائد مخصوصا در صورت و پاها دارم طبق تجویز دکتر پوست از قرص سیپروترون و اسپیرونولاکتون 25 روزی 2 عدد , به مدت 4 ماه است که استفاده می کنم و 6 جلسه هم لیزر رفتم ولی متاسفانه موهای زائد دوباره رشد کرده اند می خواستم راهنمایی فرمایید آیا مشکل هورمونی است ؟ دارو لازم دارم؟ آیا همچنان داروها را ادامه دهم؟ با سپاس از شما
- کورتاز
مصرف قرص ال دی برای چیست؟
- ضربه ب تخمدان
سلام خسته نباشید.خواهرم ناخواسته با پا محکم ضربه زد ب تخمدان سمت چپم الان دردش تا تو کمرم هست آیا آسیبی ب تخمدانم رسیده؟مشکلی برای باردار شدنم پیش نمیاد؟ خیلی میترسم😥🥺
- درد پا بعد از پریودی
سلام خانم دکتر ۲۳ساله و مجرد هستم خانم دکتر من دو دوره هست که بعد از تموم شدن پریودم دچار پادرد میشم یعنی از فردای روزی که پریودم تموم میشه تا چند روز پادرد میگیرم علتش چیه؟ ممنون
- سلام خدود یکماهه هر دو سینم درد داره سونو انجام دادم نتیجه نوشته در هر دو سینه هتروژن مشاهده شده خطرناکه؟
- دختر36 هستم فیبروم دارم دکترم گفته آمپول دکوپپت تزریق کنم خیلی استرس کنم لطفاراهنمایی کنید
- بارداری
با عرض سلام دکتر گرامی من نهال هستم و ۴۸ سالمه و با مصرف قرص کلومیف به علت نداشتن تخمک شروع کردم و الان چهار روز هست که پریود نشدم و گرفتگی رحم و سفت شدن شکم و تیر کشیدن واژن و حالت تهوع و کمر درد دارم خواهشمن است من را راهنمایی کنید البته تست بی بی چک گذاشتم و منفی بود و چهار روز پیش سونوگرافی واژینال دادم و گفتند رحم سالمه فقط یک خون در رحم من دیدند و گفتند یا پریوده یا جنین هست
- سونوگرافی آنومالی ۱۸هفته
سلام خسته نباشید.در سونوگرافی من نوشته حجم مایع آمنیوتیک طبیعی و مایع حاوی ذرات اکوژن(دبری.ورنیکس و ....) است یعنی چی؟
- قرص مدرکسی پروژسترون
سلام خانم دکتر عزیز. راستش از نزدیکان من داشتند. پیش خانم دکتر علیزاده صفت رفتم ایشان فرمودند مصرف نکنم . و روغن گل مغربی را تجویز نمودند و ویتامین d برای کیست پستان . از شما بسیار ممنونم که پاسخگویم هستید با تشکر
- بیماری زنان
سلام میخواستم بدانم علت ترشح سبز بدون بو چیست و چه دارویی نیاز هست
- لوپرومر و قاعدگی
سلام خانم دکتر ۱۶ آبان امپول لوپرومر زدم برای اندومترم توی آذر ماه پریود نشدم این ماه پریود میشم یا نه؟ از کی پریود میشم پس نگرانم ممنونم میشم جوابمو بدین
- عقب افتادن پریودی
سلام خانم دکتر من دوماه هست ک پریود نشدم، باردار هم نیستم ، ورزش میکنم و چاق نیستم ، تخمدان چپم تنبل هست دکتر بهم قرص دروسبلین داده روزی یکی بخورم الان این قرص رو زدم گوگل دیدم نوشته برای کاهش خونریزی و .... آیا به من قرص اشتباه دادن؟
- عفونت زنانه
سلام. خانم دکتر من یه مدتیه ترشح سفید دارم همراه سوزش. نه بو دارم نه خارش. درضمن خشکی واژن هم گرفتم به خاطرعفونت. خانم دکتر عزیز میشه یه پماد واژینال یا دارویی چیزی بهم معرفی کنید استفاده کنم. به خاطر تعطیلات هیچ دکتری نیست برم. ممنون میشم طرز استفاده و مدت استفادشم بهم بگید.
- آزمایش خون در بارداری
سلام خسته نباشید مریض شما هستم ۹هفته باردارم آزمایش خون انجام دادم چند تاش بد در اومده خیلی استرس دارم میخواستم این ازمایش و برام تفسیر کنین در ضمن ۲۴ساله هستم W.B.C: H11040 S.G.O.T(AST:22 S.G.P.T(ALT:47 Anti VZV(lgG:23
- خارش
سلام خانم دکتر من مجردم و۲۰سالمه خانم دکترمن چندروز بعداز تموم شدن پریودم لبه های داخلی واژنم خارش داره خارش داخلی ندارما ولی از بیرون لب ها میخاره و بعداز یکی دو روز خوب میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- قرص تنسی
سلام خسته نباشد چند روز پس از قرص تنسی باید پریود شد واینکه من دهم هر ماه عادت میشدم بعد از مصرف تنسی هم باید دهم عادت شوم
- سرکلاژ
- واریوپپتیل و پریود شدن
سلام. درسیکل ای وی اف هستم. قبل انتقال باید ۳تاواریوپپتیل بزنم پریود نشم. اما روز ۱۶ دوره ام و ۱۴روز بعداز تزریق اولین آمپول پریود شدم.ایا این پریودی طبیعی؟مشکلی برای انتقال جنین نداره؟باتشکر
- لیزر در دوره شیردهی
سلام خانم دکتر،خسته نباشید من قبل بارداری لیزر صورت انجام میدادم تو بارداری قطع کردم میخواستم بدونم بعد زایمان میتونم زود لیزرمو شروع کنم؟مشکلی نداره تو دوره شیردهی؟


