Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پارگی پرده بکارت؟
سلام خانم دکتر من ۳۹ ساله مجرد هستم میشه با مالش و خارش پرده بکارت پاره شه بدون اینکه چیزی داخل بشه؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام .خسته نباشید .من قبلا پریودی منظمی داشتم و سنم 37 ساله و 1 بار سابقه سقط داشتم و یکسال و نیم از زمان سقطم گذشته والان 2 ماه هست برای بار داری اقدام کردم پریودی دقیقا برای همین 2 ماه هر کدام به مدت 7 روز زودتر اتفاق افتاد و 3 روز اول لکه بینی و بعدش خونریزی دارم آیا این مورد طبیعی هست آیا نیاز هست برم پیش دکتر زنان و زایمان
- باردارشدن
سلام وخسته نباشید دکتر بهم قرص لتروزل داد گفتن روز سوم پریودی بخورم وروز سوم خوردم ولی روز چهارم پریودم تموم شد حالا نمیدونم قرص ادامه بدم یا نه
- میخوام بدونم حامله هستم یا نه؟
نتیجه سونوگرافی من رحم با ابعاد 35*75 است و اکومیومتر طبیعی است،اندومتر لاین با ضخامت 7 میلیمتر است،الان 25 روزه پریود نشدم...نتیجه چیست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خداقوت بزرگ شدن شکم بعد از سرکلاژ شکمی امری طبیعی است یا مشکلی هست؟
- تخمدان
سلام روز بخیر من امروز رفتم سونا نوشته تو تخمدان راست کورپوس لوتئوم ۱۴*۱۳رویت شده میخواستم بدونم چیه مشکلی نداره باید چیکار کنم؟ممنون از پاسخ شما
- Anti tpo
سلام خانم دکتر،anti too 50 خطرناکه?? 27سالمه 3ساله ازدواج کردم، تا 6ماه دیگه فعلا قصد بارداری ندارم. چه اقداماتی باید انجام بدم.??? ممنونم.
- سلام . در سینه راست ساعت 10 به فاصله تقریبی 4 سانتی متر از نیبل ناحیه ابرو تا هایپواکو به ابعاد 10*5 حاوی نواحی سیستیک ریز که مطرح کننده fcc patch می باشد . هیچ لنفوپاتی پاتولوژیک دیده نشده در هر دو سینه . چه اقدام لازم است ؟
- fl 57 mm
سلام، fl 57mm خوب هست یا بد؟
- کیست سینه
کیست اینترنال اکو در سینه چه درمانی داره سایز 8میلیمتر
- بارداری
سلام.من ای یوای کردم ،چندروزبعد ای یوای تست بزنم مشخص شه؟
- درد معقد در پریودی
باسلام خدمت شما خواستم بپرسم چرا درهنگام پریودی مقعدم تیرمیکشه ب طوری ک قابل تحمل نیست برام ناگفته نماند ک ی سال ک جراحی کیست فیبروم انجام دادم ودرجواب پاتولوزیم اومده ک کیستم اندومتریوز نبوده ولی همچنان درزمان پریودی خیلی درددارم ؟؟
- باران
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من قرص شیردهی مصرف میکنم چهل روز بعد زایمانم پریود شدم.میخاستم بدونم با خوردن قرص شیردهی ماه به ماه باید پریود بشم ؟
- دیابت بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته بیست و پنج بارداری هستم ازمایش قند خون دادم که سه مرحله ازم خونگیری کردن و بعد از مرحله اول خونگیری یک پودر دادند ۷۵ گرمی دادند بخورم . نتایج : مرحله ی اول ۱۰۰، مرحله دوم ۱۸۴، مرحله سوم ۱۰۷. که رنج مرحله اول ۷۰ الی ۱۱۰ . رنج مرحله دوم کمتر از ۱۸۰. رنج مرحله سوم کمتر از ۱۵۵ هست. که با توجه به نتایج در مرحله دوم چهارتا از ماکزیممش بیشتر هست. ایا نیاز به تزریق انسولین دارم؟سابقه دیابت هم ندارم. وزنم شصت هست و 37 سال دارم. سابقه دیابت خانوادگی هم نداریم
- درمان اختلال هورمونی
من با شکایت پریود نامنظم طی یک سال اخیر و اخیرا خونریزی طولانی رحم به دکتر مراجعه کردم. دکتر عمل هیستروسکوپی را تجویز کردند و نتیجه پاتولوژی بنده : پولیپ اندومتر و Disordered proliferative endometrium بوده. سوالم این است که جهت این اختلال آیا نیاز به پروژسترون درمانی دارم یا عمل هیستروسکوپی و لایه برداری رحم برایم کافی بوده؟ (با توجه به اینکه پریودم دچار بی نظمی بسیار شده) سن46 وزن 55
- مصرف قرص نورم اسکین
سلام من ۳ عدد قرص نورم اسکین و یک و نصفی قرص اسپیداکتون مصرف کردم که متوجه شدم باردار هستم میخاستم بدونم روی جنینم اثر گذاشته
- سقط جنین با قرص سایتوتک
من ۵ هفتم بوده با قرص میزوپروستول سقط کردم ولی دفع نشده سونو دادم گفتن چسبیده به رحم .ساک حاملگی هم خورده خونریزی هم کمی داشتم .الان دوهفته درگیرم . چیکار کنم .حتما باید کورتاژ بشم .میتونم دوباره قرص بزارم .مشکلی نیست
- آیا زود پریود شدن با ضربه به شکم اتفاقی میافتاد
نزدیکای پریودم ناحیه پایین شکمم خیلی زیاد درد میکرد رفتم حموم ماساژ دادم آروم نشد ک بدترم شد ی مشت زدم بعد حموم پریود شدم مشکلی هست؟
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید خانوم دکتر همسر بنده برای پریود نشدن از نشاسته استفاده کرده و الان دو هفته ای میشه ک پریود نشده خواستم ببینم آیا حامله اس؟ اگه نیس میخوام بدونم چه مدت عقب میندازه پریود رو نشاسته
- دختر ۱۵ ساله
سلام من ۱۵ سالمه و روز پنجمه پریودیمه با افکارات جنسی خوابم میبرد تو این دوران چن بار کردم تو چن روز ولی دچار نبض نشدم ولی امروز یا شاید یکی دو روز ثبل با فک کردن بهشون دچار نبض شدم دست ب کلورتیس نزدم هیچیی دس نزدم فقط با فک بود چ عوارضی داره و درمان چیه


