Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من اصلا شرایط بارداری رو ندارم چون مریضم چکار کنم که بچه رو سقط کنم
- پرده بکارت
سلام من الان وقتی بچه بودم بدون اینکه خبر داشته باشم خود ارضایی می کردم و وقتی بزرگتر شدم از کردهی خودم پشیمان شدم وحالا وجدانم ناراحت است من یک بار آن موقع ها انگشت وسطم را وارد کردم اما درد یا حتی خونریزی نداشتم و فکر کنم کامل نکردم و حتی چیزی حس نکردم. وبه خانواده نگفته و مدام احساس گناه میکنم من این کار را ترک کرده ام اما بخاطر پرده ام ذهن مشغول است آیا سالم است یا نه؟ خواهش میکنم کمکم کنید من خيلی کوچیک بودم وحتی به دکتر هم نرفته ام
- خودم
سلام خانم دکتر من سه سال ازدواج کردم هنوز باردار نشدم پریودم نامنظم دکتر رفتم گفت کم خونی شدید داری مشکل دیگه ای نداری
- پماد زخم رحم
سلام من فاویسم دارم برای درمان زخم دهانه رحم من پماد تریپل سولفا تجویز شده که در بروشور برای فاویسم منع مصرف و احتیاط ذکر شده، من به پمادهای کلوتریمازول و مترونیدازول وبتامتازون هم حساسیت دارم. پماد جایگزین هست مصرف کنم؟
- ——
سوال برای معاینه دخل لگنی(مقعد)به چه کسی باید مراجعه کرد؟ جهت تشخیص
- بی بی چک
سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم من حدودا یک ماه و نیمه که پریودم تاخیر انداخته سه بار تو روزهای متفاوت بی بی چک زدم بارداریم منفی شده هم اول صبح ناشتا هم وسط روز احتمال اشتباه وجود داره یا جواب بی بی چک ها دقیقه؟خیلی استرس دارم آخه عقدم اصلا دوست ندارم حامله بشم ضمن اینکه ماه های قبلم نامنظم بودم ولی این قطع شدنه منو ترسونده از بس استرس داشتم نامزدمم ریخته بهم هی میگه نهایت حامله ای ولی شهرستان کوچیکم خانوادم حاملگی تو عقد رو خیلی بد میدونن ممنون از شما...
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- سوال
سلام ،آیا لاغرشدن صورت درسنین ۴۸سالگی ثابت می ماند،وبه دلیل نزدیک شدن به یائسگی گودی زیرچشم و لاغری صورت پیش آمده
- گشادی واژن
من بعدزایمان سزارین واژنم گشادترشده وهنگام نزدیکی اصلاچیزی حس نمیکنم
- درموردبقایاوآمپول دیفرلین۳۷۵
من بعدسزارین بخاطربقایادوباره کورتاژشدم امپول دیفرلین زددکتربهم وقرص ال دی دادالان فقط صبح لکه بینی دارم چکارکنم راهنمایم کنید
- هماتوم ساب کورنیونیک
باسلام هماتوم ساب کورنیونیک با اندازه 6mm×24 در هفته 13 بارداری خطرناک است؟ الان امپول پروژسترون استفاده میکنم و خونریزی ندارم داروی دیگری نیاز است؟؟؟ و یا تغذیه چی باشه؟ ممنونم
- قرص روکین
- سونوگرافی فولیکول
سلام وقتتون بخیر من سونو فولیکول دادم نوشته در ابتدای سرویکس یک کانون اکوژن ب قطر ۱.۲ میلی متر مشاهده میشود توی پرانتز نوشته پلیپ این یعنی چی؟
- مهم ازدواج و بارداری
سلام خانوم دکتر یک پسر 35ساله وگر با یک دختر40ساله ازدواج کند ایا میتوانند بچه دار بشوند یا خیر ؟ ایا مشکلی در بچه دار شدنشان ایجاد نمیشود ؟
- ضخیم شدن دیواره رحم
سلام خانم دکتر مادر من ۵۲ سالشونه و تقریبا یه سال بود که پریوداش نامنظم شده بود مثلا دو ماه یه بار میشد یا کم میشد و از ماه پیش که پریود شد و پریودش تموم شد هر روز لک های قهوه ای روی لباس زیرش میدید تا اینکه دو هفته پیش دوباره پریود شد و پریود ده روز طول کشید و تو این ده روز لخته هم دفع میکرد از دیروز پریودش تموم شده و قطع شده سونوگرافی انجام داد و همه چیز نرمال بود فقط زیر این سه مورد خط کشیده بود اکوی میومتریال coarseاست آندومتر به ضخامت۱۲/۶م.م با تغییرات کیستیک ظریف اینترنتی دیده شد(افزایش یافته علیرغم ۱۰ روز خونریزی مداوم) سایز و فعالیت فولیکولار تخمدان ها کاهش یافته است ایا برای این مشکل درمان دارویی وجود داره؟ خواهش میکنم راهنمایی کنین
- سینه
سلام من سینه هام خیلی کوچیکه چیکار کنم بزرگ شه فک کنم مادر زادیه که الان ۲۰ سالمه ولی رشد نکرده! چیکار کنم؟؟؟
- Nb
سلام آیا nb3/8در هفته ۱۹بارداری نرمال است؟؟؟
- مصرف دمنوش در شیردهی
سلام خاتم دکتر خسته نباشید من کبد چرب گرید یک دارم.پنج ماهه زایمان کردم و شیرمیدم.میتونم دمنوش چای سبز و عرق کاسنی و یا هر دمنوش دیگه ای بخورم؟
- عقب انداختن پریودی
سلامخانم دکتر من مریض خودتون هستم الان ۶روزه که پریودم عقب افتاده ماه پیش اومدمپیشتون سونوواژینال انجام دادین پلیپ فکرکنم اندازه ۶داشتم بهم پماد واژینال دادین اونسری پریودم دوهفته زودترشروع شده بود...الانم که۶ روزه عقب افتاده درد پریودی دارم ولی خب شروع نمیشه...بنظرتون باردارم یانه واس همون پلیپه؟تست بزنم یابیام پیشتون؟
- راجب بارداری
سلام من 5هفته و4روزه باردارم یک هفته میشه که کلا تو رختخواب افتادم و نمیتونم از رختخواب بلند شوم همش زیر دل و خود دل و کمرم درد میکنه و میپیچه بهم و تیر میکشه و درد دارم دائما اسهال هم هستم بعضی مواقع دکتر هم دو بار رفتم هر کس یه چیز میکه ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا نگرانم بچم چیزیش نشه یه وقت


