باتشكر
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکلات زنانه
سلام Intucبه چه معناست ؟اینو درگواهی سلامت بکارت که گرفته بودم نوشته بود
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید اگر تو ابله مرغان پریود بشیم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- قرص جلوگیری
سلام ۳۶سالمه ۲فرزند دارم پریودهام منظمه میخوام برا یک ماه فقط ماه رمضان از قرص جلوگیری استفاده کنم اگر میشه یه قرصی رو معرفی کنید که کم عارضه تر باشه و تو صورتم لک نندازه تشکر
- عفونت
سلام خانم دکتر وقتی میرم حموم عفونت لای واژنم بصورت پنیری جمع میشه کرم واژن استفاده میکنم قرص مترونیدازل هم استفاده میکنم ولی جواب نمیگیرم لطفا راهنماییم کنین راستش توان رفتن به دکتر را ندارم
- معاینه مقعد
خانم دکتر من توی مقعد ام حس درد میکنم بعضی اوقات سوزش شدیدی دارم برم دکترزنان و این علائم رو بگم معاینه مقعد انجام میشه؟ اگه بله چجوری انجام میده؟
- اندومتریوز
۳۲ ساله هستم و ازدواج کردم اما بچه ندارم آندومتریوز دارم و یکبار اردیبهشت ماه لاپارسکوپی انجام دادم اما کیست و خارج نکردن و ۳۰ عدد قرص دانازول مصزف کردم و دوباره سونو دادم و کیست کوچیکتر شد، بعد از اون دکتر به من قرص وروژست داد و تا الان داشتم مصرف میکردم و الان گفتن قطع کن و دوباره سونو بده چون لکه بینی دارم خیلی استرس دارم میشه راهنمایی کنید منو؟
- بزرگ شدن سینه
سلام دختری 20 هستم سینه هام کوچک و رشد نکرده هستن تا الان فقط ماساژ با روغن خراطین امتحان جواب نگرفتم میخاستم بدونم شما چه راهی پیشنهاد میدن میدین و اینکه با قرص این مشکل حل میشه وبا چه قرصی که عوارض نداشته باشه
- درد مقعد
باسلام ،من الان یه هفته میشه که درد مقعد احساس میکنم یه چیزی قلمبه هست شیاف آنتی هموریید استفاده کردم خیلی بهتر شدم ولی بعداز چند روز س من س داشتم که خیلی درد داشتم دوباره درد مقعد شروع شد
- زنان
سلام وخسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز برای سرد مزاجیم چه دارویی میتونم استفاده کنم ؟؟
- زایمان
سلام خانوم دکتر من زایمان زودرس در هفته ۲۸ داشتم بدون دارو و سرکلاژ به نظرتون سرکلاژ شکمی کنم ؟
- درد محل سزارین
سلام خانم دکتر من الان 4ساله سزارین کردم ولی وقتی میخام بلندبشم جای بخیه هام درد میکنه ..الانم پریودم عقب افتاده وسینه هام درد میکنه .،علائم مریود دارم ولی نمیشم ممنون میشم راهنمایی کنین
- خپنریری زمان مصرف قرص سیپروترون
سلام قرص سیپروترون برام برای درمان کیست تخمدان نوشتن بهم گفتن از روز اول پریدی بخور از روز اول خوردم تا حالا که ده روزه پریدیم قطع نمیشه باید چکار کنم قطع کنم یا اینکه ادامه بدم من معمولا زمان پریدیم سه روز اول لکه بینی دارم بعدش شروع میشه خونریزی ولی حالا از روز اول پرید هستم
- سلام من برای عفونت رحم از کدوم قرص استفاده کنم بهتر زیر شکمم خیلی در داره از قرص مترونیدازول هر ۸ساعت بخورم بهتره یا کوتریموکسازول هر ۱۲ ساعت بخورم خوبه لطفا راهنمایی کنید
- بارداری طول سرویکس
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من در 12 هفته سرویکسم بود 33-34 .اما الان در 15 هفته شده 31-32 . کمی کمردرد دارم . ایا خطر دارد . و نیاز ب سرکلاز دارم ؟ ممنون
- حجم تخمدان
سلام خانم دکتر خسته نباشید توی برگه ی سونو گرافیم نوشته بود ( تخمدان ها با ابعاد حدودی ۲۲*۲۸ م م و اکوی نرمال و حجم تخمدان ها ۶ سی سی )میخواستم بدونم این حجم تخمدان و ابعادش نرمال هست و برای بارداری مشکلی نداره؟
- جای بخیه سزارین
بخیه سزارینم میسوزه شش ساله عمل کردم.دوسال تحت نظر دکتر بودم خوب نشد.طب سنتی رفتم هیچ دردی نداشتم.دیگه جایی نرفتم الان باز جای بخیه میسوزه شدید.
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر..میخواستم بپرسم شما جراحی لابیا انجام میدید؟میشه این عمل و داخل مطب هم انجام داد؟
- کج ادراری
سلام. من هر چند ماه یکبار اینجور میشم؛ ادرارم بسمت چپ میاد و به بدنم میگیره و از پشت و باسنم ریزش میکنه و اعصاب و ارامش واسم نگذاشته؛ ولی سوزش ندارع؛ فقط کج بیرون میاد؛ خواهش میکنم منو راهنمایی کنید دادو چی باید بخورم
- داروی لوپرمر
سلام من حدود یک سال یا دو سال از امپول لوپرمر میگذره که مصرف کردم مرتب داخل بهت میرم خسته میشم زودی عصبی میشم و تا الان عادیه پریود نشوم؟
- تعداد قرص سیپروترون
سلام، من برای کیست تخمدان سیپروتروند کامپاند میخورم. امشب اشتباهی ۲ تا قرص خوردم بجای یکدونه، چکار باید بکنم؟ قبلا هم این اشتباه رو کرده بودم حالم خیلی بد شده بود و سر درد شدیدی گرفته بودم. لطفا بهم بگید چکار کنم.


