Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی و سپتوم
سلام آیا با داشتن سرکلاژ شکمی میشه عمل براشتن سپتوم رو انجام داد؟
- بارداری خارج از رحم
سلام بنده خارج از رحم باردار شدم ماه اول سر خون ریزی افتادم عمل سالپنژکتومی انجام دادم به بنده چند وقت استعلاجی تعلق میگیرد
- ترشح زرد رنگ
سلام خسته نباشین من سه هفته سزارین شدم بچه داخل شکمم مرده بود سزارینم کردن و رحمم همونجا پاره کردن قبل عمل چون دوروز داخل زایشگاه بودم ک طبیعی کمکم کنن دفع بشه ولی نشد آخر شب سوم تبم رفت بالا فشارم زد گفتن عفونت داری چون بخاطر معاینه های زیادی ک کردن فشار آوردن و کیسه آب داخل شکمم پاره شده بود و متوجه نشدن و خونریزی داخلی پیدا کردم بخاطر پاره شدن رحمم و بعد منو بردن اتاق عمل سزارین کردن الان چند روز لک بینیم مثل ترشح زرد رنگ بوی بد داره خواستم ببینم آیا این نشانه عفونته یا طبیعی هست؟؟
- متخصص زنان
سلام خسته نباشید من 18سالم هست و مجرد هستم امروز در روز اول پریودیم تیکه های مثل گوشت دیدم ترسیدم خواستم بدونم که اینها چی هستند
- قاعدگی
سلام من ۱۸ سالمه و الان چهار روز از تاریخ پریودیم میگذره و هنوز پریود نشدم قبلا دکترم برام مدروکسی پروژسترون تجویز کرده بود الان رفتن داروخونه به جاش بهم جستیران دادن مشکلی نداره این قرص رو استفاده کنم برای اینکه پریود شم زودتر؟
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- آندومتر
ضخامت آندمترمن 13بوده توی روزدوم پریودی،آیامشکلی عست؟
- درد و خارش
سلام زیر پوست سمت راست تناسلیم خارش دارم. روی یکی از لبه های واژنم نزدیک کلیتوریس اندازه یه جوش کوچیکه زیر پوستش هست و خارش کلیتوریس دارم اونم از زیر پوست و شما چه دارویی برای درمان عفونت زیر پوست پیشنهاد میکنید؟ بعضی از قسمت ها با معاینه دیده نمیشه. با چه روشی میشه تمام قسمت های تناسلی رو معاینه کرد و اگه عفونتی هست دیده بشه؟
- سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز ببخشین من مادرم جراحی پانکراتکتومی دیستال شدن . جواب پاتولوژی رو جراح گفتن خوبه . ولی دوباره به متخصص انکولوژی معرفی کردن. من خاهش میکنم ازتون اگه امکان داره من صفحه پاتولوژی رو براتون بفرستم ببینین مشکلش چیه
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
.سلام
تجمع هتروژن به حجم تقریبی ۱۵cc در کاویته اندومتر همراه با پرخونی فوکال در همان ناحیه مشهود است. درسونوگرافیم و دکتر بهم داروی جستیران ۴۰ داده وگفته این را استفاده کن دو ماه بیا پیشم تا درست نشده کورتاژ کنم. حالا ببخشید من زود کورتاژ کنم یا بمونم؟
- ماستیت
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۵•۷ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه. سرطانه ؟
- تود
سلام بنده خانمم ناراحتی سینه داشتند گفتند سرطانه بد خیم است بعد از عمل وشیمی درمانی دکترش فرمودند داخل شکم یک توده بزرگ به اندازه ۲۴ سانتی متر باید عمل شود لطفا بفرماییند این توده بر اثر چیست که ایجاد شد از زحمات شما سپاسگزارم
- لخته های بزرگ
با سلام مدت 4 ماه پیش سزارین شدم که سه ماه خونریزی داشتم بعد از ان 15 روز قطع شد ولی دوباره 17 روزه باسلام من چهارماه پیش سزارین شدم سه ماه خونریزی داشتم. بع ا5 روز قطع ش ولی دوباره شروع شده و16 روزه که ادامه دارد شدید است ولخته های بزرگ داردکه شروع شده خیلی شدید است ولخته های زیادی دارد
- کیست تخمدان
سلام سونوگرافی داخلی دادم بهم گفتن دوتخمدانت پرازکیست ریزهس یک هفته قرص دوفاستون مصرف میکنم ولی احساس سنگینی شدیدی درزیرشکم دارم بعضی وقتهاهم کمردردشدیدی دارم علت چیه؟
- چیزی مث تیله داخل لب بزرگ
دختر ۲۰ ساله هستم مجردمم الان چند مااه میشه که احساس میکنم یه چیزی مث تیله داخل لب بزرگ سمت چپ دستگاه تناسلیم این هم هر ماه بعد از مرور ۴ یا ۵ یا ۶ یا ۷ روز از تموم شدن پریود در میاد ، وقتی بهش دست میزنم حرکت میکنه یه جا نمیمونه پایین وبالا میره ، میخوام بدونم این مال چی ؟ آیا نیاز داره دکتر برم آیا چیزی عادی یا قابل نگران ؟ ممنونم از اینکه سوالم خوندید وجواب دادید❤
- زنان وزایمان
باسلام.یه بنده دوزایمان سزارین داشتم.زایمان دومم شش سال پیش بوده.حدود یکس سال هست که بافت بالای بخیه هام طرف راست موقع نشستن طولانی روی زمین دچارسوزش میشه.اخیرا دچارسرماخوردگی شدید وسرفه های زیادشدم.که این سرفه ها باعث سوزش بیشتری دراین ناحیه شده.میخواستم بدونم دلیلش چی هست ممنون ومچکر🙏🙏
- سلام برای تنبلی تخمدان و تنظیم شدن پریودم قرص سیبل بهم دادن که ۲۱شب خوردم و قط کردم چن روز بعد پریود شدم،بعد از شب ۵ام شروع کردم ب خوردن امروز که میشه روز هشتمی که شب باید قرص میخوردم خون دیدم.. الان باید چکار کنم؟
- سلام خانم دکتر من 7س روزه سزارین شدم و هنوز آب ریزی زرد رنگ دارم و در حین رابطه درد و سوزش دارم مشکلم چیه؟
- سفت شدن زیر عمل سزارین
سلام من ۴ ماه سزارین شدم الان زیر عملم کمی سفت شده و درد میکنه میخواستم بدون علتش چیه و باید چه کار کنم
- اکوی هوموژن رحم
سلام خسته نباشید توی سونوگرافی من زده رحم اکوی پارانشیمال هوموژن است میخواستم بدونم یعنی چی ممکنه بارداری ۲ ۳ ماهه باشه اشتباه بگیرن چون ده روزه لکه بینی قهوه ای دارم


