Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قاعدگی نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم ..
- درموردقرصسیبلیاالدی
سلامخستهنباشید منالان۴ماهاستکه۱۰روزبه۱۰روزپریودمیشممیشهازامشبکهخونریزمقطعبشهسیبلمصرفکنمیاالدیمصرفکنم
- پولیپ
- سلام خانم دکتر خانمرقیه سهیدی خون ریزی شدید دارد در بیمار ستان الزاه رشت بص
- واژینال
طی دوماه پشت سرهم سه بارخونریزی شدیدداشتم
- عقب افتادن پریودی
چند ماه پریود عقب میفته۰بچه شیر میدم۰این ماه بعد۲۱روز پریود شدم الان ۱۲ روز گذشته پریود تموم نمیشه۰از روز اول پر بودم ال دی میخورم چون دکتر ما مای بهداشت گفت ۴ماه بخوری پریود منظم میشه.دلیل قطع نشدن پریود چی میتونه باشه؟
- سلام عزیزم چی برای تنبلی تخمدان خوبه تنبلی تخمدان پلی کیست
- نازایی
سلام ببخشید تو سنو گرافی نوشته،مایع مختصر در لگن دیده شد،این یعنی چی؟؟؟روز ۱۲ سیکل
- لک پریود
باسلام وخسته نباشیدبنده به علت آمنوره ثانویه شش ماهی میشه قرص مدروکسی پروژسترون مصرف میکنم پریودام باخوردنش ۲۸ روزه شده ولی اینماه فقط سه روز درموعودپریودلک قهوه ای دیدم که فقط ازپداستفاده کردم نه نواربهداشتی جلوگیریم ندارم البته بخاطرمشکل دندونام انتی بیوتیک زیادخوردم وسه بارم رادیوگرافی دندان انجام دادم این پریودنشدن دلیلش چه میتونه باشه خیلی نگرانم همیشه باداروپریودمیشدم ممنون میشم زودترجوابموبدین
- درموردقرص اورژانسی
سلام وقت بخیر قرص اورژانسی در ماه چندبارمیشه استفاده کرد وایا قرص کلداستاپ با قرص اورژانسی مصرف بشه اثرقرص اورژانسی کم میشه ممنونم بخاطرجوابتون
- التهاب ودردوسوزش واژن
سلام وقت بخیر خسته نباشید من ۹بهمن سقط داشتم جنین قلب نداشتن که دکترمراجعه کردم میترانیدازول واژینال دادن بعدازاستفاده ازاون ازمن ترشحات پنیری شکل اومد دوسه روز بعدش پریود شدم وروزچهارم پاک شدم ونزدیکی داشتم فرداش من درد شدید واژن گرفتم ودکترمراجعه کردم گفتن قارچ داری دارو تجویز کردن که تاثیرنداشت دردوداغی شدید واژن باالتهاب داشتم که بازچندین باردکترمراجعه کردم که هیچ تاثیری نداشت باز دوروز پیش دکترمراجعه کردم گفتن عفونت نداری ولی التهاب شدیدورودی واژن دادی برام کرم واژینال بیوجرموسید پماددیپروکل قرص مترونیدازول ۵۰۰ وداکسی سایکلین۱۰۰ دادن
- لابیا پلاستی
هزینه لابیا پلاستی چقدره
- پریود
با سلام راه کاری واسه زودتر تمام شدن پریود قصد زیارت دارم
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من همونی هستم که گفتم یه دوستی دارم که در روستا زندگی میکنه و خودش رو معاینه کرده و حین معاینه و بعد از معاینه در محلی که بازش میکرد برای دیدن پرده درد و گرفتگی احساس کرده و این کار را ۵ بار تکرار کرده و بعد از ۱ روز از معاینه پریودش۷ روز جلو افتاده و بعد از پریود که خواسته خودش رو معاینه کنه اون قسمت واژنش منقبض شده و از اون موقع از استرس حدود ۲ ماهی پریود نشده و پریودش هم از استرسی که میکشه بی نظم شده خانم دکتر عزیز در جواب شما گفتین معمولا مشکلی نیست ولی برای اطمینان به پزشک هم مراجعه کنه ولی ایشان نمیتونه به پزشک بره چون اصلا پزشک زنانی در روستاشون نیست چون تو جنوب زندگی میکنن اگه میشه خودتون قطعی نظر بدین ممنونم از شما منتظر جواب هستم تا من هم به ایشون اطلاع بدم که با این اقدامات پرده سالمه یا نه ؟؟؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام ببخشیدتاریخ انقضای قرص لونژیل۰.۷۵بااعداد ۰۰۸۹۱۱۲۲ آیاتاریخش گذشته؟
- سلام من ۱۲هفته باردارم سنم ۳۳هستش آزمایش غربالگری کم خطر شده گفتن تکرار کنم ماه بعد به نظرتون خطرناک؟
- پریودی
سلام وقتتون بخیر بنده پریودم یکساله تغییر کرده از 5 روز تبدیل شده به ده روز، آخرین بار تیر سونو و ازمایش دادم خوب بوده ولی اردیبهشت تنبلی تو سونوام تشخیص دادن ولی تیر باز سونو دادم خوب بوده و این مدت دوماه روکین و سه ماه سیپروترون کامپاند خوردم که تغییری نکرد پریودم یعنی تا ماه قبل من قرص میخوردم یکماهه قرصم قطعه ولی این ماه که پریود شدم تا روز سوم فقط خونریزی داشتم یعنی شب روز سوم قطع شد. پریودم بهمن پارسال هم یبار اینجور شدم شب سوم قطع شد ولی روز پنجم در حد چندثانیه باز خون اومد. چندبار دکترم رفتم چندتا دکترا گفتن نمیخواد قرص بخوری یه دکتر بهم قرص داده و اخرین دکتر قرصمو قطع کرده بجاش ویتاگنوس داده الان نمیدونم چیکار باید بکنم اخرین دکتر گفتن اگه خودت پریود شدی بدون نیاز به قرص نیست نیاز نیست دیگه دارو بخوری ولی تو این یکسال برای بار دوم الان پریودم روز چهارم قطعه اصلا باید چیکار کنم باز واقعا درمونده شدم دیگه قد و وزنمم خوبه قدم 173 وزن ۶۹ علائم تنبلی هم اکنه و مو زائد زیر چانه ندارم و زیر ناف مو زائد دارمکه فکر کنم چند سالی هست اینجور ریزش موهم بیشتر اوقات همیشه داشتمچون کم خون شدیدم ممنون میشم کمکم کنید اصلا دیگه نمیدونم باید چیکار کنم
- پریودنامرتب
سلام دکترمن ۳۳سالمه والان یکسال یکماهه بچه سومم بدنیااومده وتاالان دوبارمرتب پریودشدم من ۴آدرواکسن سینوفارم دوزاولوزدم ولی بااینکه اثلابعدپریودم نزدیکی نداشتم پریودم عقب افتاده میتونه اثرواکسن باشه؟ممنون ازراهنماییتون
- سلام میخواستم بگم من پنج روز قرص شیردهی قطع کردم و پریود نشدم و مایل به قرص الدی میخوام بخورم چونکهدبچه ام شیر خشکی شد
میخوام بدونم ایا تا پریود شم قرص الدی بخورم یا نه الان بعد پنج روز قطع کردن قرص شیردهدقرص الدی ادامه بدم
- محل بخیه سزارین
باسلام و وقت بخیرخدمت سرکارخانم دکتر بنده۱۱ماه پیش برای بار دوم سزارین شدم وتابحال محل بخیه هام درد دارم آیا طبیعی هست


