Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اکوفری
سلام خانم دکتر وقت بخیر سونوگرافی دادم گفتن تو تخمدان سمت راست کیست اکوفری۶۰میلی متری دارم کیست اکوفری چیه؟از بین میره؟خطرناک نیست؟
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید
من زیرشکمم درد زیاد دارم سونوگرافی داخلی انجام بدم یا لگن؟
- سلام من امروز روز۱۵انتقال بودآزمایش بتا دادم تیترش ۲بود داروهاراادامه بدم یاقطع کنم
- سلام امروز روز ۱۶ انتقال جنینم بود منفی شدم من دوتا جنین با گرید آ انتقال دادم دکتر از رحم خودم خیای راضی بود چرا منفی شدم از موقع پریودم هم سه روز گذشته نشدم
- ضربه به شکم
سلام من دیروز خواهر زادم با شیشه ادکلن به سمت چپ رحم ضربه زد والان تخمدان سمت چپم یکم ورم . ولی خونریزی نداشتم یعنی برام مشکلی پیش امده
- کیست حاوی fine septa
کیست به قطر43×۳۶
- سونوگرافی رحم
سلام.. خانم دکتر من سه هفته پیش رابطه جنسی آزاد و محافظت نشده داشتم.. و احتمال بارداری میدادم.. یعنی استرس داشتم نکنه باردار شدم.. امرو رفتم سونوگرافی از رحم.. برای اهدا تخمک.. میخام تخمک اهدا کنم.. دکتر گفت تعداد تخمک ها کم هست.. و ی سری آمپول گفت باید بزنی برای اهدا تخمک.. ولی حرفی نزد ک شما باردار هستی.. میخاستم بدونم با سونوگرافی رحم میشود بارداری را اثبات کرد؟.. یعنی با توجه به سونوگرافی دکتر و این که حرفی از بارداری نزد.. میتونم مطمئن باشم ک باردار نیستم؟
- ماھانہ
من ھر روز عادت ماھانہ میشم
- عفونت قارچی مزمن ۵ماه دارو میخورم درمان نشدم
- کیست
سلام من چند روز پیش رفتم دکتر و گفتن کیست کوچک دارم و برای قرص استروژن و دوفاستون نوشتن ، و گفتن قرص استروژن هر ۶ ساعتی ۲ تا باید بخورم ، از جمعه شروع کردم به خوردن و امروز یکشنبه است و خونریزیم قطع نشده باید چیکار کنم؟
- پاتولوژی بقایای جنین
سلام لطفا بفرمایید یعنی چه Tissue origin:endometrial curettage Macroscopy:specimen received in formalin and consists of multiple pieces of creamy brownish tissue measu ×2.5×1.5×2.1cm in aggregate Block-summary:2blocks totally submitted Diagnosis:Endometrial curettage:decidualized tissue یعنی چه؟
- تحریک بدون ارگاسم
عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
بنده میخواستم بدونم اگر دختری در زمان مجردی گاهی اوقات (دفعات اندک)تحریک بشه و ترشح هم داشته باشه(تمامی علائمی که فرد را برای رسیدن به ارگاسم آماده میکنه) ولی به درجه ارگاسم نرسه و فقط در حد تحریک باقی بمونه آیا امکان ناباروری و یا کیست تخمدان و رحم در آینده برای او وجود داره؟ - سونوگرافی
سلام سونونوشته داخلuterine cavityیکgsباواکنش دسیدوایی نرمال درمکان مناسب مشهود است .gaبراساس اندازه گیری msd=8mmدرحد تقریبی 5w+4dاست. درحال حاضر yolk sacوfetal pole در سونوگرافی دیده نشد
- سلام آیاتزریق گارداسیل درزمان قاعدگی اشکال دارد
- مصرف قرص اورژانسی
سلام من از قرص اورژانسی تنسی استفاده کردم و بعد از یک هفته از مصرف قرص خونریزی دارم ، و الان یک هفتس که خونریزی دارم میخواستم بدونم لازمه مراجعه کنم به دکتر یا عادیه؟
- کیست
تصویرکیست بامحتوای اکوفری وفاقدجزسالیدبه قطرتقریبی 27mmدرتخمدان راست دیده شد. تصویرکیست نابوتین به قطر5mmدرناحیه سرویکال رویت شد
- سلام وقت بخیر، دکتر متخصص برای بنده ۶ آمپول پروژسترون تجویز کرده
بعد از تزریق و دو روز بهد از تمام دچار خون ریزی شدم علت چیست ؟
- سوزش و درد خط بخیه زایمان
درود و مهر خانم دکتر بنده ۵۳ سال سنم هست ۲۴ سال پیش زایمان دوقلو داشتم و ۱۱ سال پیش رحم و یک تخمدانم را تحلیه کردند الان دو سه روزی میشه سوزش و دردی مثل آتش در خط بخیه و درد در قسمت راست و کمر دارم باید چیکار کنم خواهش میکنم راهنمایی بفرماییددرود و مهر خانم دکتر بنده ۵۳ سال سنم هست ۲۴ سال پیش زایمان دوقلو داشتم و ۱۱ سال پیش رحم و یک تخمدانم را تحلیه کردند الان دو سه روزی میشه سوزش و دردی مثل آتش در خط بخیه و درد در قسمت راست و کمر دارم باید چیکار کنم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- تاریخ تولد
سلام و ادب.خانم دکتر عزیز با توجه به پیشرفت روزافزون علم پزشکی و انسان شناسی آیا میتوان توسط تاریخ تولد یک شخص... و با استفاده از علم طول بارداری(38 هفته از لقاح.. و اتمام بارداری بین 37 و 42 هفته).. تاریخ دقیق لقاح و تشکیل نطفه آن شخص.. یا حداقل بازه زمانی تخمینی مثلاً از فلان تاریخ تا فلان تاریخ..نطفه آن شخص شکل گرفته یا در آن بازه زمانی لقاح صورت گرفته؟...با آرزوی موفقیت روزافزون شما.. در پناه یزدان پاک..
- قرص گین آپ در زمان پریود
سلام من 17سالمه مشکلی هست توی پریودم هم قرص گین آپ رو قطع نکنم؟


