Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من متاهلم و حدود ۱ ساله از قرص ایزوترتینویین استفاده میکنم ولی قبل اینکه دو هفته استفاده کنم فهمیدم باردارم حدود یک و نیم ماه و بارداری اولم هست دکترم گفته باید سقطش کنم آیا چاره ای جز سقط نداره و باید سقط کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین
- جلوگیری از بارداری
سلام من آمپول 3 ماهه جلوگیری زدم.میخواستم بدونم وقتی آمپول جلوگیری میزنی پریود میشیم تو این سه ماه یا نه.
- عمل سرکلاژ
من از کجا بدونم که رحم نیاز به سرکلاژ داره؟دربارداری قبلی بچم سقط شده میگن رحمت ضعیف بوده چه ازمایشی انجام بدم بفهمم نیاز به عمل هس یانع از سرکلاژ خیلی میترسم😭😭😭
- بارداری
سلام من 28هفته دارم سرما خوردگی شدید گلوم خیلی میسوزه و میچسبه بهم من میتونم از پودر روتارین استفاده کنم؟
- پیشگیری از بارداری
سلام یه سوالی داشتم با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم کاندوم پاره شد چه راهی برای پیشگیری از بارداری وجود داره؟
- کم تحرکی جنین
سلام وقت بخیر من ۳۴ سالمه ۳تا بچه دارم بزرگه ۱۸ سالشه کوچک هم ۱۲سالشه من باردارشده بودم بچه م افتاد بعد دوباره بعد۲ماه باردار شدم همه چی خوب بود دیروز برای کنترل رفتم دکتر گفت باید آمپول روگام بزنی گروه خونی م o منفی مال شوهرaمثبت بعد از دیروز حس می کنم بچه م حرکاتش خیلی کم شده مشکلی هست برم دکتر؟؟؟
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر.من هفته 15 بارداری هستم و طول سرویکسم 28 هستش.بعضی موقع ها سمت راست زیر شکمم درد میکنه.حتی در حالت استراحت و دراز کش هم این اتفتق می افتد.خیلی کم هم سمت چپم.میخاستم بدونم این درد طببعی است یا نه؟باید چیکار کنم.ممنون.
- بارداری
سلام خانم دکتر . من میخوام برای بارداری اقدام کنم اما نوبت دوز سوم واکسن کرونام هستش . اشکالی نداره بزنم یا چقدر بعد واکسن اقدام کنم
- تب خال
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا اگر مادر باردار تب خال بزند برای جنین خطر دارد؟
- ادومیوزیس
سلام من ۳۳ سالمه تو اقدام اولم بطور طبیعی باردار شدم ولی متاسفانه تو سونو هفته ۷ متوجه شدم که جنین رشدش تو ۶ هفته متوقف شده و بعد از یک هفته بطور طبیعی سقط شد. یک هفته بعد از سقط سونو کردم که یه کمی هنوز بقایا داشت که خانم دکتر قرص داد و گفت که ادومیوزیس هست رحمم و علت سقط هم همین بوده حالا سوالم اینه که با توجه به اینکه تو هیچکدوم از سونوهای قبل بارداری نگفته بودند که رحمم ادومیوز هست و همه چیز نرمال بوده و حتی تو دوتا سونو حاملگی هم به این مساله اشاره نشده بود ایا امکان اشتباه هست؟؟؟ ادومیوزیس برای بارداری مشکلی ایجاد میکنه ؟؟ممکنه دوباره سقط بشه یا راه حلی وجود داره؟؟؟ واینکه نیاز نیست ازمایش خاصی بدم قبل بارداری بعدی؟؟ من بیمار خودتون هستم.ممنون
- داروهای موثر در آزمایشهای بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید میشه بفرمایید چه دسته از داروها در نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله ی اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز در بارداری تاثیر دارند؟ درواقع چه داروهایی ممکنه در جواب آزمایشهای غربالگری اول و دوم بارداری و آزمایش آمنیوسنتز اختلال ایجاد کنند وباعث بشن نتیجه درست در نیاد ؟
- دولیکوسفالی
سلام در هفته ۲۰ بارداری هستم سنو دادم میگه دولیکوسفالی داره و اندازه پا ها هم از حد معمولی کمتر هست خطرناکه؟چیکار کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام من ۴۹ سالم هست و در حال درمان و انتقال جنین هستم ولی قرار شد در ۲۱روز گذشته از زمان پریود امپول اگر خوب خوانده باشم وریو پتیل بزنم که زدم و منتظر پربود باشم تا در روز ۱۴ پریود برای سونو مجدد مراجعه کنم البته من ۱۲ هر ماه تقریبا بدون تاخیر پریود میشوم اول اینکه این امپول چیه دوم اینکه پریود من سر زمان خودش خواهد بود چون نگران این مطلب هستن
- بارداری
سلام من با نامزدم رابطه داشتم و الان یک ماه خوردی از رابطه باش گذشته و تی ای ماه من حالت تهوع و دل درد داشتم و الان چند روزی هم هست ک سینه درد دارم یا زیر شکمم نبض میزنه امکان بارداری هست
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام فرق رابطه جنسی محافظ شده و رابطه جنسی غیر محافظت شده چیست ؟؟
- بقایای سقط
سلام وقت بخیر من هفته ی 6بارداری کورتاژ کردم بعد کورتاژ خونریزی نداشتم و فقط یه بار در روز لک. بعد 3روز رفتم سونو گف 4سانت بقایا مونده و باید دوباره کورتاژ بشم. همین 3روز قبل کورتاژ شدم و دیگ نمیخام کورتاژ بشم تورو خدا راهنماییم کنید
- سویا
سلام سویادربارداریضرردارد
- قرص سیبل
سلام با خوردن قرص های سفید سیبل پریود نمیشم طبیعیه؟
- سونوی ۱۶ هفته
سلام .سونوی ۱۶ هفته جنسیت نشون میده؟ یا بهتره بمونم تا ۱۸ هفته؟
- در صورت مصرف قرص سیبل احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد؟
سلام،من از یک سال پیش بخاطر کیست و تنبلی تخمدان قرص سیبل برام تجویز کردن پزشک و هر شب مصرف میکردم که دو روز قبل عروسیم دکتر بهم گفتن کیست نداری فعلا و مشکل خاصی دیگه نیست،یک ماه پیش که ازدواج کردم یه روز بعد ازدواجم پریود شدم و روز پنجم مجدد شروع کردم به مصرف قرص سیبل از شب ششم که پریودم خوب شد نزدیکی داشتم تا شب چهاردهم ولی مایع منی داخل واژن تخلیه نمیشد آیا احتمال بارداری با پیشاب ممکن است؟؟ چون میگن باید ۷روز اول مصرف قرص جلوگیری از روشهای دیگه مثل کاندوم استفاده کنی تا باردار نشی


