Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید ببخشید من روز ۷ انتقال جنین هستم ولی اصلا هیچ علامتی ندارم ممنون میشم کمکم کنید
- سلام من ۵۲ ساله یائسه شدم هر دو ماه یکبار پریود میشم رفتم سونو اندومتر ۱۵ میلیمتر افزایش پیدا کرده و رحم۹۶در ۵۷دارای اکوی میو متریال هموژن طبییعیقرص استرومارین ۶۲۵ استروژنکونژوگه باید چند ماهه مصرف کنم تا ضخامت رحم به اندازه طبیعی باشه .
- پریود
سلام خانم دکتر دختری ۲۱ساله و مجرد هستم میخواستم ازتون بپرسم به چه پریودی پریود کم گفته میشه یعنی اگه حجم پریود چقدر باشه خطرناکه؟ و اینکه من تقریباسه یا چهار روز پریود میشم و تو این روزها تقریبا ۱۰تا۱۲ تا پد استفاده میکنم ایا این طبیعیه یا کمه؟ ممنون
- کیست
با عرض سلام خانوم دکتر من دوشنبه هفته قبل اومدم پیش شما و کیست اندو دارم.. دوماه قبل بهم ال دی دادین و خوردم و کیست من از 40 میلی به 28 رسیده و شما به من قرص روکین دادین تا دوماه دیگه بیام پیشتون.. سوالم اینه که ایا امکان داره این کیست کوچکتر بشه و از بین بره یا نه همیشه ازیتم میکنه و تا کی باید قرص بخورم...
- ترشح خونی به صورت قطره ایی
سلام وقت بخیر دکتر من دختر ۲۴ ساله هستم بعد از یه هفته پریودی قطره های خونی لزج از رحمم خارج میشه حدودا ۳ روزی میشه همراه بادرد در قسمت زیر شکم پایین کمرم و پشت پاهام مشاهده میکنم بنظر شما علتش چیه نگرانم لطفا جوابم را بدهید.با تشکر
- سوال در مورد زنان
سلام من زیردلم درد میکرد سونوکرافی دادم میوم دوازده سانتی درسمت راست وهشت سانتی درسمت چپ دیده شده بزرگ شده نظرشماچیست درآوردن رحم یا فیبروم
- بارداری
سلام خسته نباشید به علت درد شکم دکتربرایم سونو طول دهانه برایم نوشت که عدد سونو ۳۱ بود البته سونو واژینال نبود واز روی شکم بود الان دکتر برام مجدد سونو نوشته به نظر شما من باید سر کلاژ کنم عدد سونو ام پایین است؟
- آزمایش قند
سلام من در هفته 38 بارداری هستم. هفته دیگه باید سزارین بشم. آخرین باری که آزمایش قند دادم ناشتا 93 و یک ساعت بعد از غذا 138 بود در تاریخ 28/8/93 و همچنین دفع پروتئین هم نداشتم. آیا در این مدت باقیمانده باز هم باید آزمایش بدم؟ با تشکر
- مصرف قرص متفورمین
حدود دوماهی متفورمین میخورم اگرآزمایش بارداری مثبت باشه وبازم متفورمین رو تا یکهفته دیگه بخورم خطر داره یاباید قطع کنم
- تعیین جنسیت
سلام وقت بخیر عذر میخام برای اینکه جنسیت جنین پسر بشه چه اقداماتی رو پیشنهاد میکنید آیا دارویی در این زمینه وجود داره که توسط مرد یا زن مصرف بشه و شانسش رو بالا ببره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید و دکتری در رشت میشناسین که اینکار رو انجام بدن؟
- لکه بینی بعد از پریود
با سلام. بنده متاهل هستم . حدود 15 روز از پریودم میگذره و دو روز قبل از اون هم لکه بینی داشتم و امروزهم دوباره یک لکه بینی داشتم.
آیا ممکن هست باردار باشم ؟ یا مشکلات دیگری هست ؟ پریود قبلیم شکم درد زیادی داشتم. - درد مقعد در پریود
سلام
زمان پریودی زیر شکمم تا پشتم ،تا در مقعدم درد مگیره یعنی تا حدی درد میگره که سمت چپم هم درد میگیره تا به پشتم درد میگیره شیاف رکتاملیس و کرم نیواشا رو هم استفاده کردم اما الان که نوبت دوم پریودم شده دوباره همین دردها به سراغم آمده ،سنو ازم گرفت دکتر گفت مشکلی از لحاظ تخمدان نداری حالا نمیدونم.که چکار کنم
من در زمان پریودیم مقعدم بشدت درد میگیره دردش خیلی زیاده که یااز شیاف استفاده میکنم ویا از قرص نوافن
- سقط
سلام وقت بخیر بزرگوار خانم دکتر من دوتاسقط بافاصله 6ماه داشتم قبل ازسقط دومم زیر شکم سمت راست یه نبضی حس می کردم در روز یکی دوبار می زددوباره باردارشدم والان 9ماهه به سلامت زایمان کردم ولی همچنان این نبض روزی یکی دوبار حس می کنم آیا مشکلی هست نیازبه مراجعه به پزشک هست؟
- پریودی
سلام من موقع پریودی درد زیر شکم ودرد مقعدی سدید دارم علتش چیست
- زایمان زود رس در ۲۸ هفته
با سلام زایمان زودرس در ۲۸ هفته باوجود سرکلاژ واژینال داشتم و واقعا توان ریسک دوباره رو ندارم ایا میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم؟ممنونم از راهنماییتون
- عفونت
سلام، خسته نباشید، من ۲۷سالمه و مجرد هستم. مدت زیادی هستش که خارش دارم و ترشح سفید رنگ غلیظ، گاهی هم رنگش زرد رنگ میشه دفعه اول ویزیت شدم بهم پماد درموفیکس دادین که تاثیری نداشت و دفعه دوم ویزیت هم بهم ۴عدد قرص فروکونازول دادید مصرف کردم ولی موثر نبود گفتین داخل اب و بتادین بشینم دو دفعه انجام دادم کمی از خارش کم شد ولی هنوز پابرجاست میخواستم بپرسم چه قرص یا چیزی میتونم استفاده کنم؟
- سلام. آیا روزی ۳ تا استرادیول را باید با هم خورد؟؟؟
- پریودی
با عرض سلام ببخشید میخواستم بدونم که وقتی کسی سقط کرده باشه با قرص بعد و موقع پریودی باید خونریزی زیاد باشد طولانی باشه یا نه من قبل سقط پریودیم 3روز بود الانم بعد سقطم 3روز شد پریودیم مثل قبل بود میخواستم بدونم طبیعی هس مشکلی نیست ممنون
- کیست تخمدان
سلام.میخواستم بدونم جواب سونوگرافی من چی میشه خطر داره یا نه؟ تو جواب سونوگرافی من نوشته: هر دو تخمدان حاوی فولیکول های ریز متعدد پریفرال (متوسط۱۴-۱۰) به دیامترmm2_5می باشد و استرومای مرکزی هر تخمدان به طور نسبی اکوژن می باشد.مجموع شواهدفوق میتواند مطرح کننده تغییرات به سمتPCOD باشد. مایع ازاد مختصر در کلدوساک رویت شد.
- Hpv
سلام من تست پاپ اسمیر دادم و اچ پی وی ۱۶ داشتم به گفتهی شما دو ماه قرص پاور فیت رو مصرف کردم و باید دوباره مراجعه میکردم بهتون با توجه به وضعیت فعلی کرونا اگر مطب حضور نداشته باشید من باید چه کاری انجام بدم ؟


