Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب تست پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation .no transform tion zone....._negativ for untraditional..._Associated with inflammation...mild
این ازمایش رو برام تفسیر کنید
- اینو فولیک
سلام، من پلی کیستیکم، ۱۵ روز عقب انداختم قصد بارداری دارم ،ازمایش بتا دادم منفی بود،یکسال اخیر پریودم مرتب بوده تا حالا با توجه به سابقه ممکنه کیست داشته باشم ایا میتونم از پودر اینو فولیک استفاده کنم؟
- سپاس فراوان
سپاس فراوان بخاطر پاسخوگویی به سوالاتم بنده اولین پزشک محترمی میبینم در تمام عمرم دلسوز و پاسخگو کاش تمام پزشکان از شما درس اخلاق یادبگیرن ... خداعمرباعزت نصیبتون کنه
- نتیجه نمونه برداری از پولیپ با هیستروسکوپی
با سلام لطفا ننیجه ی نمونه برداری رو برامکامل توضیح میدین Diagnosis: endometrial polyp with in focus complexh hyperplasia without atypia. Microscopic: phalogic finding supportbelow diagnosis. macroscopic: the specimen recieved in formalin consistof multiple fragments of creamy tissue
- درمان فیبروم با تزریق آمپول بهتره یا داروی گیاهی
- ویزیت و ازمایش
سلام خانم دکتر، من چند روز پیش در مورد آزمایشات ایمنی و انعقادی در رشت ازتون سوال پرسیدم. خیلی ممنون از جوابتون. همون طور که گفتم من ۳۸ سالمه و ۵ ساله که ناباروری دارم. متاسفانه ایران نیستم و میخواستم بپرسم امکانش هست که مادرم بیان مطب پیشتون برای نوشتن ازمایش های ایمنی و انعقادی و هر چیزی که خودتون لازم میدونید؟ میتونم جواب آزمایش ها و شرح حالم رو به ای میل شخصیتون بفرستم؟ من یک ماه دیگه ایران هستم و دوباره برای ویزیت پیشتون میام اگه بتونم نوبت بگیرم ولی برام مهمه که آزمایش ها رو انجام بدم چون یک هفته بیشتر ایران نیستم. ممنون میشم از کمکتون.
- خونریزی
سلام من بعد از ۳ روز پاکی دوباره سر خونریزی افتادم و الان ۱۷ روز پریود هستم چون سرماخورده بودم دم نوش و دارو خوردم آبا به همون دلیل یا دلیل دیگه ای داره لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- انتقال جنین
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز بنده انتقال جنین 5 روزه دارم ولی پرژسترون را 4روز استفاده کردم مشکلی ایجاد نمیشود
- زایمان
سلام ایازایمان طبیعی باعث گشادشدن واژن میشود
- سلام وقت بخیر. من هفته 24بارداری هستم انقباضات خفیف مثلا5_6بار در طی روز دارم جوری که کمی احساس درد هم دارم لازمه شیفا پروژسترون شروع کنم با چه دوزی؟؟
شیاف پروژسترون
- عادت ماهانه
سلام من ۱۹ سالهام ۲۰روزی پریود شدم ولی مثل همیشه نیست خیلی غیر عادی و طولانی اصلا احساس میکنم تمومی نداره خیلی خیلی ترسیدم نمیدونم چهکار باید بکنم تورو خدا اگر راهکاری هست بگید.ممنون میشم.
- سلام ببخشید من روز 21 به خاطر خون ریزی جنین 6 هفته سقط شد رفتم سونو دادم گفتن 5سی سی بقایا مونده بهم قرص کفسول مفنا میک اسید دادند فقط لکه دارم هیچی دفع نکردم چکار کنم راهنمای کنید ممنون میشم
- سوزش ادراری
سلام ببخشیدمن انگارعفونت دارم سوزش بعدازادرارترشح سبزرنگ قرص مارونیدازل باپمادکلیترومازل خوردم خوب نشدم ریزش موشدیدم دارم وپاهام هی کبودمیشه
- سلام باوجود یه سقط که مشکل کرومزومی بود امکان داره یه حاملگی بعدی اینطوری نباشه بدون مشکل کرومزومی یعنی جنین سالم به دنیا میاد
- درد تخمدان
سلام من امروز در دستشویی دچار تیر کشیدن یک طرف شکم شدم انگار تخمدانم درد گرفت و بعد وقتی اون ناحیه رو فشار میدم تیر میکشه قبلاً اینطور نشده بود نفخ هم دارم بعضی روزها و سونو گرافی هم چند ماه پیش رفتم و چیزی نبود آیا مشکلی هست؟
من دو ماه پيش سقط داشتم بعد خونريزي هاي شديد سونو گرافي انجام دادم بقاياي عروقي نشان داده كه ٤٥سانتي متر برثانيه خون رساني و ابعاد اوليه ٤٤*٤٨ ميليمتر بوده . ١١ روز پيش كورتاژ كردم ديروز روز ١٠ بعد كورتاژ سونو دادم هنوز بقايا به ابعاد١٧*١٨ ميليمتر در ديوار رحم نشان ميده. دكتر كه عمل كرده ميگه قرص ضد بارداري استفاده كن تا سه ماه جواب ميده . پيشنهاد شما چي هست؟
- سلام من۳۸سالمه توهفته ۲۳بارداری به خاطر کوتاه بودن طول سرویکس عمل سرکلاژ شدم الان هفته ۲۵روتموم کردم ،امروز کمی خونریزی داشتم بادردکمر
- خونریزی بعد ازسقط
سلام.،دو هفته از سقط میگذره رفتم سونو گفت بقایا به اندازه 6 سانت هست که پایین و داره میاد... رفتم دکتر دارو و آمپول داد هنوز مصرف نکرده بودم که توی طول روز سه بار یه تکه بزرگ ازم اومد و آخر شب خونریزی شدید به مدت چند دقیقه داشتم... آیا بقایا اومده و خونریزی طبیعی بوده... یا باید داروهامو استفاده کنم
- سلام.چند سال است که در ماه سه بار پریود میشوم حالا دکتر برام آمپول دکاپپتیل ۳.۷۵ برام نوشته برای تزریق چند روز از پریودم بگزرد تا بتوانم تزریق را انجام دهم
آمپول دکاپپتیل ۳.۷۵ را برای یائسگی چند روز از پریودم بگزرد تا بتوانم تزرق را انجام دهم؟
- ترشح
سلام علت ترشح زیاد و ابکی چیست ایا مشکلی هس چیکار کنم ؟


