Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
سلام، من ۳۹ سالمه ، آخرین تاریخ پریودی یادم نیست، دیروز رفتم سونو واژینال گفتن ۵ هفته هستم ساک حاملگی دفورمه و یولک ساک دیده شده ولی فتال پل دیده نشده، msd برابر ۹ میلی متر، یه هماتوم ۲*۶ هم در محاورت ساک حاماگی دارم الان لکه بینی هم دارم به نظرتون حاملگیم پوچ، چیکار کنم
- بارداری سالم
باسلام من ۳۰مردادتاریخ آخرین پریودم هست وطبق آزمایش بتا که عددش ۶۰۰بودباردارهستم وفکرمیکنم الان توهفته۷باشم سال پیش باردارشدم وازهفته ۵لکه بینی داشتم هفته۸سقط کردم.الان خیلی نگرانم نمیخوام زودبرم سونوگرافی میخوام حداقل ۸هفته بشه ایرادنداره؟ میشه نشانه های یه بارداری ناسالم روبفرماییدهمش نگرانم میگم نکنه پوچ باشه یاخارج رحم یاقلبش تشکلیل نشده باشه یاهزارتافکر...میشه بفرمایید چه علامت هایی باشه یعنی ایرادی وجودداره وآیامن تاهفته۸بمونم بعدبرم سونوایرادنداره میشه علامت های نقص ووجودخطرروبفرماییدتشکر
- واکسن کرونا و اقدام برا بارداری
سلام چندروز بعد از تزریق واکسن سینوفارم کرونا . اقدام کنم برا بارداری
- بارداری
سلام من برامحافظت ازشکمم بچم کوچک یدفعه میادسمتم میترسم شکمم ضربه بخورهفته ۳۰ام گن بارداری میبندم شال داخلش روسری میذارم گرماش براجتین ضرر ندار
- سزارین
باسلام من بارداری اولم سزارین بود بعلت کم شدن مایع آمونیاک در هفته 37 مجبور به سزارین شدم 5سال از زایمانم گذشته آیا بارداری اکنون می توانم طبیعی تولد داشته باشم اکثرا می ترسانند که رحم پاره می شود لطفا راهنمایی کنید؟
- بارداری
تصویرمشکوک به دوساک حاملگی درکاویته رحمی دیده شد. ومایع درposteiror cul de sacرحم دیده نشد. یعنی چی؟احتمال دوقلویی تاچنددرصده؟
- لانه گزینی
سلام وقتتون بخیر من ای یو ای انجام دادم و بعد عمل دکتر برای من 15 عدد قرص دوفاستون نوشتن در 15 روز و بعد تست بارداری بدم ولی متاسفانه بعد از 1 هفته لک بینی دارم گاهی 2 قطره وگاهی بیشتر هنوز دو عدد دیگه باقی مانده تا تست بدم میخواستم بدونم من این موضوع را باید پای پریودی بزارم یا لک بینی لانه گزینی ایا ممکنه وقت مصرف دوفاستون پریود بشیم چون برای منظم کردن قاعدگی هست؟
- فوکوس اکوژن بطن چپ
سلام خسته نباشی.دوران بارداری ۱۸هفتگی رو میگذرونم.غربالگری دوم که رفتم بچه همه چیش خوب بود فقط تو سونو زده فوکوس اکوژن بطن چپ رویت شد همین خیلی نگرانم کرده میخام بدونم مشکلی داره یا نه اگه مشکلی داره تروخدا بگین چون با این وضع و اوضاع آدم از همچی میترسه
- خاتمه بارداری
چهاربار سزارین شدم برای بارپنجم ناخواسته باردارم پنج هفته شده میخام خاتمه بدم نمیدونم چطوری راهنمایی کنیدلطفآ
- بارداری
با سلام و احترام، خانم دکتر همسر من دچار اختلال نعوظ آلت هست. اما مایع منی دارد. آیا این امر روی کیفیت اسپرم تآثیر میذاره. با ریختن مایع منی در ابتدای واژن شانس باردری وجود دارد.
- کیست تخمدان
با سلام.من کیست اندومتریوز دارم.ایا باردار میشم؟قرص وروژست مصرف کنم ایا مانع حاملگی میشه؟من الان قصد بارداری دارم.قرص قطع کردم.چه کنم؟
- بارداری
سلام روز بخیر من قرص ال دی مصرف میکنم ۶روزه هستش پریودم هر ماه ۵ام هست ولی من قرص و از ۲۸فرودین شروع کردم ۵فروردین پریود شدم از ۲۸ام قرص میخورم ولی در کنارش قرص تیروئید هم مصرف میکنم صبح ها ظهر ام ال دی بار اولم هم هست مصرف میکنم آیا امکان بارداری هست بازم ؟دیشب ناخواسته منی داخلم ریخته شده امروز هم قرص سرماخوردگی خوردم نگرانم بعدش یادم افتاد ممکنه اثر نکنه ممنون میشم جواب بدین
- سقط جنین با قرص سایتوتک
من درونم هفته سقط با قرص سایکوتک داشتم دوبار بصورت شیش تایی واژینال مصرف کردم بار اول دفع نشد بار دوم دفع شد بعد سونو دادم گفتن ساک حاملگی مشاهده نشد فقط بقایا۱۵در۱۶مشاهده شده بعد اون ده روز خونریزی داشتم بعد لکع بینی سیاه رنگ دارم چیکارکنم
- حاملگی احتمال
سلام من یکساله قرص سییل (سپیرترون کامپاند) رو منظم مصرف میکنم و رایطه همراه کاندوم داشتم و مایع منی نه در داخل من و نه در اطراف من ریخته نشد (حین رایطه دهانی ارضا صورت گرفت که حتی دست منم مایع منی رو لمس نکرد) ،احتمال حاملگی هستش؟
- بارداری
سلام وقت بخیر ببخشید بنده با نامزدم ۲ روز بعد از اتمام دوره پریودی رابطه لاپایی و بدون دخول داشتیم و ایشون ارضا نشدن آیا احتمال بارداری با پیشاب وجود داره؟ و اینکه ۵ روز بعد از اتمام پریودی ۱ عدد قرص LD مصرف کردم و دیگه ادامه ندادم و ۴روز بعد خونریزی شدیدی دارم آیا بخاطر قرصه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟ تست بارداری بدم؟
- وزن جنین
من هفته ٢٨بارداري هستم در سونو سن حاملگي بر اساسbpd٢٩هفته براساسFl ٢٨هفته و براساس AC٢٧ هفته نوشته شده وزن جنين هم١٢٠٠ بقيه موارد هم در سونو نرمال ذكر شده ايا طبقAcجنين رشد كافي نداشته؟ من ديابت بارداري دارم واز اول بارداري تا الان ٣/٥كيلو وزن اضافه كردم اين نرماله؟ ممنون از پاسخگوييتون
- بارداری
سلام من۱۴ سالمه پرده بکارتم سالمه با هیچ مردی رابطه نداشتم مایع منی اصلا به واژنم نزدیک نشده ولی حدود دوماه پیش خودم انگشتم و چند شی دیگه وارد مقعدم کردم پنج روز حالت تهوع دل درد و معده درد داشتم الان یبوست دارم ولی حداقل روزی یکبار میرم برای دفع مدفوع سینه هام یه هفته نوکشون درد بود الان رگ آبی روی سینه هام است پریودیمم نامنظمه کلا یک سال است هم که پریود میشم امکان بارداری وجود داره توروخدا جواب بدید خیلی میترسم
- بارداری بدون دخول
من تنبلی تخمدان دارم و خب قرص سیبل مصرف میکنم)ی نوع قرص ال دی(برای درمانش ی رابطه سطحی بدون دخول داشتم امکان این هست با پیشاب حامله شم؟چون فک کنم تماس داشته با واژن داروخونه بهم گف چون قرص سیبل میخوری نیازی نیس ولی باز میشه شما ببگین
- سقط جنین
من عفونت داشتم و 6 روز مونده بود تاریخ پریودیم ویه کوچولو شک داشتم که باردار باشم و شب بخاطر عفونت نبات شیافت کردم و فرداش برای شستن خودم دیدم در دهنه واژنم تیکه تیکه گوشت تیره هست و شبش افتادم رو خونریزی و دل و کمرم خیلی درد میکنه. ممکنه بچه سقط کرده باشم؟
- انقباض
سلام بنده در هفته۲۴بارداری هستم و سرکلاژ شکمی در طول شبانه روز حدود دو الی سه بار شکمم سفت میشه و تنگی نفس میگیرم در حد چندثانیه بدون درد ایا این انقباض هست و ضرر دارد؟چه کنم؟


