Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من خانم 34ساله 50روزه بودم سقط کردم باقرص ولی بعد 9روز سونو دادم گفتن بقایامونده پریودمم قطع شده میشه راهی جلوم بزارین نمیخوام کورتاژ کنم
- پریود نشدن درشیردهی
سلام درشیردهی احتمال بارداری است وتاچه موقع پریود نامنظم درشیردهی وجوددارد
- بیماری زنان
حدودا دو ماه است که وضعیت پریودم بهم خورده کلا تو این دو ماه پاکی نداشتم مقدارش خونریزی فقط کم یا زیاد شده.خیلی اذیت دارم میشم دکتر برام قرص اهن،مفامیک اسید،ترنسید داده.ولی هیچ اثری نداشته 48سالم هست در ضمن فیبرم هم دارم.ولی تا حالا این طوری نشده بودم
- عمومی
سلام خانم دکتر آیا وجود موهای سیاه در بازوی دختران طبیعیه؟ من موهای بازوم مثل موهای ساعدم هستش خیلی نگرانم که مشکلی باشه
- تست بارداری
سلام وقت بخیر میانه ی سیکلم لکه بینی داشتم و تقریبا ۳روز هم داشتم قبل موعد پریودیم ترشح آغشته به خون. و اقدام به بارداری کردم ۶روز مانده به موعدپریودیم تست گرفتم منفی بود و چهار روز مانده به موعدم هم منفی آیا احتمال زیاد باردارنیستم چون با وجود لکه بینی و سایر علائم ممکنه باردارنباشم
- سلام من ی چن وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودپ عقب افتاده ممکنه برا
سلام من چه وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودم عقب افتاده برا اونه
- ایودی
سلام خدمت خانم دکتر عزیز ""دستگاه ایو دی از وضعیتش خارج شده وتصمیم به جابحایی ایودی دارم ,,میخواستم بدانم ایا امکانش هست بلا فاصله بعد از تخلیه ایودی همزمان ایودی جدید گذاشته شود ,,وایا حمتاجای گذاری وبرداشت ایودی باید در دوران پرید باشد؟ از اینکه صبورانه پاسخ گو سوالات هستید نهایت سپاسگزاری دارم🌸🌹
- علتی که پریود نمیشم
سلام. و وقت بخیر، من مشکل sleداشتم ولی خاموش بود حدود ۱۰ سال بود تحت کنترل بودم، بعد کیست آندومتریوز تو تخمدانم داشتم دکتر برام قرص ویزان ویزان تجویز کردن که شش ماه مصرف کنم ولی در ماه سوم متوجه شدیم که لوپوسم فعال شده و مجبور شدیم که قرص ویزان رو قطع کنیم ولی الان دوماهه من قرص رو قطع کردم ولی پریود نمیشم، تست بارداری هم دادم منفی بود، اللن قرص پریدروزولون ۵۰ و سل سپت مصرف میکنم، آیا احتمالش هست این قرص ها باعث بشن که من بعداز دوماه از قطع قرص پریود نشم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته شش بارداری هستم از دیروز زیر شکمم طرف راست درد گرفت وشب شیاف پروژسترون گذاشتم وخوب شد امروز هم بعضی موقع همون درد میگیره وبعد از استراحت کردن خوب میشه ولی اثرش بازم هست لکه بینی و خونریزی هم خدا رو شکر ندارم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ایا ممکنه مشکلی باشه.
- درد و خونریزی
سلام خدمت شما من ۴۰ سال دارم و چند موقع هست که پریودیم نامنظم شده و یک ماه مدل لکه بینی دارم و سری بعد باز خونریزی شدید دارمو الان هم حدود یک ماه هست که پاک نشدم و رفتم سونوگرافی گفتند در یک تخمدانم یک کیست حدود ۴۹*37میلیمتر در تخمدان چپ دارم وامروز رفتم دکتر برا قرص مجسترال داده تا 20روز بخورم دو روزه خیلی خونریزی شدید دارم و کمرم سمت راست لگن خیلی درد میکنه می خوایم بدونم این قرص خونریزی رو کم میکنه و گفتند بعد 20روز قطع کنم و وقتی پریود شدم بعد 14 روز قرص دیدروژسترون هر 12ساعت تا ده روز بخورم ولی الان60 تا قرص تجویز شده میخواستم بدونم مابقی رو چه زمانی باید مصرف کنم و مجسترال باعث قطع خونریزی میشه یا با این خونریزی باید چکار کنم
- لطفا پاسخ بدید زودتر
بعد پریودی واژن از بیرون خشک شد و اصلا نمیتونم بهش دست بزنم خارش داره و درد خیلی کم داخل این حس رو دارم ولی خیلی خشک مشکل چیه عفونت یا بعلت نداشتن ترشح بعد پریودی طبیعی؟
- بارداری
سلام من دیروز سونو دادم دکتر کفت تخمدانی ضعیف و سست ....و میوم ۳. هم دارم ۴۸ و .. سالمه آیا نمیتونم بچه دار بشم ؟یعنی الان یائسه شدم؟؟
- طول بارداری
سلام و ادب. خانم دکتر عزیز َطول بارداری در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چقدر میباشد؟.. اصن از چجوری حساب میشه؟
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام سه روز پیش در هفته دهم جنینی که گفته بودن تا هفته هفت بیشتر رشد نکرده رو بعد از پاره شدن کیسه آب لخته هایی رو دفع کردم و چند ساعت بعد که سنو شکمی شدم گفتن که از بقایای حاملگی چیزی دیده نمیشه . اما این سه روز خونریزی دارم در حد پریود و غلیظ هست با دردهای پریودی و شکمی . طبیعی هست یا اینکه هنوز بقایا دارم ؟؟ برای یک ماهه دیگه سنو داخلی برام نوشتن
- لخته خون در پریود
من پریودم عقب میفته موقه پریودم خون لخته میبینم که موقعه نزدیکی درد دارم
- لک روی الت تناسلی
روی الت تناسلی ی دونه لکه ی قهوه ای هست ک قبل ندیده بودم فقط یدونه است اون قسمتی ک مو رشد نکرده روی لبه ها نه هااا بغلش ایا چیز خاصیه یا خالِ معمولی میتونه باشه
- سونوگرافی آنومالی دیررس جنین
سلام خانم دکتر ببخشید بهترین زمان انجام سونوگرافی آنومالی اسکن تاخیری یا همون سونوگرافی آنومالی دیررس جنین چند هفتگی است؟ در چند هفتگی اعضای بدن جنین از لحاظ آنومالی های دیررس کامل بررسی میشن؟
- عوارض سرکلاز
سلام خسته نباشید من ۱۸ سال پیش سرکلاژ کردم و بخیه هام رو نکشیدم و حالت توده در کنار نخ سرکلاژم حس میکنم . به نظر شما خطرناکه ممنونم
- سونوگرافی سینه
سلام خانوم دکترعزیزخسته نباشید۷ماه پیش سونوسینه دادم جوابشوبراتون فرستادم نوشته بودچندتاکیست داخل سینه راست وچپم هست که شمافرمودین خطرناک نیست الان مجددسونوموتکرارکردم بازم همون کیست هاهستن باهمون وضعیت یعنی بدترنشدن فقط یه موردنوشته یک ندول هیپواکوباحاشیه منظم۵/۲در۳/۶میلیمتردرساعت۱۱پستان راست دیده میشوداین چیه خانوم دکترخطرناکه؟خیلی نگرانم
- خارش واژن
باردارم هفته ١٧ بارداري ٢روز احياس خارش روي واژن دارم چه چيزي استفاده كنم


