Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص جلوگیری
اگه یه دوره قرص جلوگیری دروسبلین استفاده کنم و یک بار مایع منی داخل ریخته شود احتمال بارداری هست یا خیر ؟
- بارداری
با سلام خانم دکتر زن داداشم ماه ششم بارداری هستش برای کار شوهرش مشهد زندگی میکنن بخواهند بیایند رشت برای سزارین یا زایمان طبیعی تحت نظرتون باشه برای زایمان چه زمان باید بیان.
- ۵عدد آمپول پریو پپتیل زدم وتو رابطه بودم باهمسرم بدون جلو گیری
آیا امکان بارداری با وجود تزربق ۵ امپول هست در ضمن ۵۲ساله هستم وامپولها رابرای جلو گیری از خونریزی شدید وکم خونی تزریق کردم
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید من 18سالمه میخوام سایز سینه هام افزایشی باشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- عدد بتا
سلام من ١٤ روز بعد انتقال جنين عدد بتام ٢ بود آيا ممكنه تكرار بشه بالا بره؟چه دستورالعملي بهتره انجام بشه؟
- در سونگرافی تخمدان اکو اینترنال یعنی جه
- ناباروری
با سلام،بنده ٣٥ ساله با ذخيره تخمك ١/٢٥،٥ ماه پيش بدليل كيست آندومتريوز ٤٠ ميبي متر در تخمدان چپ (گريد ٢)لاپراسكوپي شدم و دكتر واسم ٦ تا آمپول واريوپپتيل تجويز كردن كه ٥ تاشو زدم تا حالا،خواستم ببينم با اين شرايط بعد از آمپول ها امكان بارداري طبيعي واسم هست يا حتما بايد اي وي اف انجام بدم؟با تشكر
- سلام خانم دکتر خسته نباشین در سونوگرافی که انجام دادم نوشته بودتصویر massاکوژن با حدود مشخص به ابعاد19*10درآگزیلاریتیت درمحازاتساعت 2در برست سمت چپ مشهود است لطف کنید راهنماییم کنید خیلی نگرانم دادمنوشته
- علائم تخمک گذاری
سلام وقتتون بخیر امروز روز۱۴ سیکلم هست وسیکلم متغیر هست یبار ۳۱روزه ۳۰ روزه و۲۹ روزه حالا این ماه هم یعنی ۲۸روزه میشه که حساب کنم تخمک گذاریمو اخه امروز روز ۱۴ هست نه علائمی نه دمای بالای بدن اول صبح نه ترشح سفیده تخم مرغ خام نه هیچی نه لکه بینی در کل محیط هم خشکه
- زنان وزایمان
سلام من به علت پرمویی به دکتر زنان مراجعه کردم و بعد از کلی آزمایشات هورمونی دکترم بهم قرص سیبل تجویز کردن بعد مصرف این قرص دل درد زیر شکمم و لک بینی و کمی خون ریزی دارم ؟؟ایا این روند عادی هست ؟؟مجرد هستم
- اندومتر رحم توده هاپیواکو هتروژن 37*18*28
هاپیواکو هتروژن 37*18*28 ضایعه سیستیک مولتی لکولار 70*41 لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم
- متخصص زنان
سلام من تقریبا کنار کلیتوریس ی چیز شبیه جوش ماننده نه درد داره نه چرکی ولی برجسته اس دقیقا چیه باید چیکار کنم مشکلی هست
- سونوگرافی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما میخواستم بدونم دکتر سونوی واژینال هم در مطب، برای معاینه انجام میدن؟
- مصرف اسیدفولیک یک ماه قبل بارداری
سلام من فقط یک ماه اسید فولیک خوردم قبل بارداری . سه ماه نخوردم آیا چون کمتر خوردم ضرر داره برا جنین
- بارداری
باسلام من 18سالمه وسه ساله ک ازدواج کردم پریود هام منظم ودقیق و هفت روزه است وتا حالا لکه بینی نداشتم اما در روز چهارم پریود ناگهان دلم وبعد ران پاهام درد میکن وبا خوردن قرص ژلوفن خوب میش حدود یک سال اقدام ب بارداری کردم اما نمیش ممنون میشم جواب بدید این مشکل در دورران مجردی هم داشتم
- دارو
سلام خانم دکتر عزیز. خسته نباشید. میشه لطف کنید یه دارویی برای افزایش کیفیت اسپرم بهم معرفی کنید؟ و اینگه طریقه مصرفشم برام توضیح بدبد. ممنون از لطف شما.
- بارداری
سلام ببخشید من چهل سالمه و سه ماهه اقدام کردم برای بارداری و دو دوره قرص کلومیفن مصرف کردم اینماه شونزده روز جلو انداختم باید چکار کنم
- حاملکی خارج رحم
سلام ببخشید من در 19اردیبهشت پریودیم یکه روز بیشتر طول نکشید من دو هفته قبلش قرص اورژانسی خوردم البته توی اسفند پارسال سقط با قرص داشتم تست بارداری هم چند بار انجام دادم منفی بوده میخواستم بدونم ایا اگه کسی حاملگی خارج رحم داشته باشه تست حاملگی نشان میده که حامله هس یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سرکلاژشکمی
چگونه با سرکلاژ شکمی باردار می شویم
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدببخشید من دوروزه انتقال جنین داشتم وبدون اینکه بفهم توخواب ارگاسم شدم میخواستم ببینم آیا مشکلی وایه جنینا پیش میادیان تشکر


