Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر جواب پاتولوژی منومیدهید
جواب پاتولوژی خارجی هست
- تعریق در دوران شیردهی
سلام خانم دکتر من پنج ماه زایمان کردم وهمچنان عرق میکنم مخصوصا در خواب به نظر شما علتش چیه؟ و به بچم شیر مادر میدم .
- ترشحات سفید ولکه قهوه ای
سلام ببخشید ترشح سفید دارم زیر دلم هم احساس درد میکنم لکه قهوه ای هم میبینم
- شکل لابیا
سلام من مجردم شکل لب های درونی واژن من دو تکه است منظورم قسمت چپ و راست نیست یعنی اینکه در یک طرف لابیا از کلیتوریس تا نزدیک دهانه یه قسمت و تا پایین هم یه قسمت دیگه که شکلش فرق میکنه میخواستم بدونم این عادیه ومن چکار باید بکنم؟
- قاعدگی نامنطم
قاعدگی که میشم خون کم میبینم
- سونوگرافی
سلام من توهفته ۱۶ سونوی تعیین جنسیت انجام دادم گفتن پسره ،،آیا احتمال خطا هست؟؟
- سقط مکرر
سلام خانم دکتر من28ذسال دارم و طب سال اقدام برای بارداری 4 بار سقط بدلیل بارداری پوچ داشتم یه سری آزمایشات مربوط به ایمنی و انعقادی و هورمونی و ژنتیک انجام دادم خداروشکر خوب بودن فقط تو یکی از سونو ها نشون داد که تنبلی تخمدان دارم ولی تو هر بار اقدام ماه اول نهایت دوم باردار میشم الان سوالم اینه که دلیل این بارداری های پوچ چیه چیکار کنم که این اتفاق نیافته؟ از بعضی ها شنیدم تخمک ضعیف دلیل بارداری پوچ؟ برای تقویت تخمک باید چیکار کرد؟
- ماموگرافی پستان
با سلام در جواب ماموگرافی من وجود بافت هتروژنیسیته در هر دو سینه نوشته بود که جهت اطمینان به سونوگرافی هم رفتم که گفتن طبیعیه. الان چند وقته احساس دردهای تیرکشنده و سوزش در یک سینه ام دارم. لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم ? آیا خطرناکه ?
- جلوگیری از بارداری
سلام من قرص سیپروترون کامپاد استفاده میکنم رابطه مشکوک داشتم ایا لازمه قرص اورژانسی استفاده کنم
- بارداری
سلام آزمایش گلوکز بارداری را میتوانم در ۲۴ هفته و ۳ روز انجام بدم ؟؟
- من هفته ۹ بارداری هستم و سه هفته است درگیر سرماخوردگی و سینوزیت هستم دکتر متخصص عفونی قرص فارینات ۵۰۰ و کلرفنیرامین تجویز کرد و گفت برای بارداری مشکل نداره.آیا برای جنین بی ضرر هست؟
- سلام وقتتون بخیر من قبلا کانسر تخمدان داشتم الان بعد از ۲ سال که از درمانم گذشته در سونوی که برای چکاب دادم چند کانون هیپو اکو کوچک به قطر ۱۰ م.م در کبدم دیده شده ایا مشکل ساز می باشد؟
- خوردن قهوه و نسکافه در بارداری
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردار هستم پیخواستم بدونم میتونم قهوه یا نسکافه بخورم؟ به خاطر وجود کافئین میپرسم.
- علت پری روده جنین
هفته 36بارداری هستم، درستون گرافی قبلی همچی خوب بود، الان احتمال پری روده زدن،اوایل بارداری قند داشتم، الان وزن جنین دوکیلو دویست گفتن که پودردادان برای افزایش وزن جنین لطفا جواب بدید
- سوال از دکتر زنان
سلام من چند ماه هست که اقدام به بارداری دارم و دارو مصرف کردم این ماه هم چند تا آمپول با متفورمین مصرف کردم ولی پریود شدم و دکتر همراه داروهای بارداری بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده آیا ممکنه دلیل پریود شدنم این قرص باشه؟ این قرص از باردار شدن جلوگیری میکنه؟
- عاملگی
سلام خوبی خسته نباشید من ۱۱ هفته است عامله ام آبریزش دارم سفید پنیری است
- قبل بارداری
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.من از هشت سالگی دارو هالوپریدول نیم مصرف میکنم برای تیک عصبی و سه سال هست که داروی سرترالین پنجاه مصرف میکنم میخواستم بدونم این داروها برای بارداری خطرناکه؟ و اینکه چند ماه قبل از تصمیم به بارداری باید بیام برای چکاپ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
- متخصص زنان
سلام خسته نباشید من یک ماه پیش ادارام هم زیاد شده بود احساس میکردم ک دارم ولی میرفتم سرویس ادرارم نمیومد وقتی هم ک میرفتم کم بود نسبت ب قبلا،نمیدونم چی شد یهوی بعد رفتم دکتر گفت ک شاید عفونت داشته باشی یا دسشویت نگه می داری ی چن تا قرص داد گفت بخور خوب شدی باز بیا دوباره آزمایش بنویسم برای اطمینان منم دیگ از اون موقع بهتر شدم نرفتم اصلا وقت نشد لعنتی هی پهلوم تیر می کشید یا بعضی وقتا واژنم میخارید،یا موقع پریودیم می سوخت الان میخوام بدونم مشکل چی هست الان هم پریودم
- پولیپ رحم
وقت بخیر ، خانم دکتر سه هفته پیش پولیپ دوسانتی داشتم و جراحی کردم ، سوالم اینه آیا باید جراحی میشد یا با لیزر برداشته میشد و اینکه الآن پریود شدم نسبت به سابق خونریزی کم شده جواب پاتولوژی هم زده endometrial hyperplasia without nuclear ایا مشکوک هست یا چکنم
- مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام دربارداری
آیا مصرف قرص ملاتونین وسیتالوپرام روی جنین تاثیری دارد


