Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی
اکوژن درتخمدان راست اندازه کیست 40*45میل سونوگرافی رنگی انجام دادم و نتیجه اینجوری بنده خیلی نگرانم
- سوال
سلام ایا خارش داخلی مقعد و درد سمت راست شکم و احساس وجود خار در مقعد و همینطور سمت راست شکم ورم سمت راست داخل ناف و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و دراوردن چیزی مثل جای مگس که گاهی اطرافش خارش داره. نشانه سیلفیس یا بیماری مقاربتی است یا خیر؟
- توده
سلام من دو روز مانده به اتمام ماهانه ام یه غده وسط خط سزارینم احساس کردم .هراز گاهی درد میکنه.آیا خطرناکه؟؟باید چیکار کنم.ممنون میشم جواب بدید .درضمن سه سال پیش بچه ی دوممو سزارین کردم
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- فیبروم وپولیپ
سلام.خسته نباشین خانوم دکتر.من یه پولیپ به اندازه ۸.۴ ویه فیبروم ساب سروزال به اندازه ۱۷.۱۵میلی متر دارم.قصد بارداری دارم دکترم گفتن برای پولیپ باید کورتاژ تشخیصی انجام بدن وبااین سایز فیبروم می تونم باردار شم.می خواستم لطف کنین نظرتون رو بفرمایین.ممنونم
- سلام من برای درمان آندومتریوز و خونریزی های شدید و نامنظم قبل از یایسگی با نطر پزشک دو سه سال است که دوفاستون ده تا در ماه مصرف میکنم کلی گاهی هموز ده تا کامل نشده پریود میشم لازمه ده تا رو کامل کنم یا به محض پریود قطع کنم؟
سلام من الان چند روزه جای بخیه سزارینم درد میکنه مخصوصا خوابیدم میخوام بلند بشم یا میخندم سه سال پیش زایمان کردم البته بعد از نزدیکی اینصورت شدم و چند روزه درد دارم
- سلام خسته نباشین من تقریبا چهار ماهی میشه عمل کیست تخمدان کردم کیست درموئید داشتم و از اون موقع پریودم نامنظم شده و اینکه هراز گاهی در زیر شکم درد و هراز گاهی درد در ناف وضربان هم داره آیا طبیعیه ؟
- میشه لطفا بگین یعنی چی ؟خطرناکه؟
the specimen received in formalin in one container of two irregular small fragments of grayish-whitw tissue with soft consistency totally measuring 0.2x0.2x0.2cm
- برداشتن رحم و تخمدان
هزینه عمل برداشت رحم و تخمدان فقط با بیمه تامین اجتماعی چقدر است؟ در کدام بیمارستان های رشت این جراحی را انجام می دهید؟
- فیبروم های زنانه
با سلام و احترام بنده یک خانم ۴۷ ساله هستم چند روز قبل سونوگرافی داشتم و متوجه شدم که رحمم دارای فیبروم های اینترامورال متعددی به دیامتر۴،۱۲،۲۳،۲۶،۲۴،۱۱،۸،۱۹ میلی متر می باشد به دکتر مراجعه کردم گفتند باید عمل جراحی شوید و در غیر این صورت آمپول دکاپ رو استفاده کنید، با توجه به اینکه بنده مجرد هستم، می خواستم بدونم آیا راه دیگری برای درمان است یا همین آمپول ها رو استفاده کنم؟لطفا در این زمینه راهنمایی بفرمایید.ممنونم
- دردبعدازسزارین
سلام من شش ماه ازسزارینم میگذره درددارم سمت چپ یکمی بالانرازبخیهاسونودادم خوب بوده ایااین دردازچیه
- عقب افتادن پریود با خوردن قرص استرادیول
من قبل از پرواز به امریکار بخاطر جنگ دچار پریود شدم که به مدت ۲ هفته ادامه داشت و سونو گرافی و آزمایش انجام دادم دکتر گفتن دچار استرس یایسگی شدی ۴۳ سال دارم و سفر به امریکا داشتم و همچنان با مصرف قرص یاسمین پریود بود با دکتر در تماس بودم گفتن قرص استرادیول از ۷ ام پریود به مدت ۱۵ شب بخور الان از تاریخ پریود بعدیم ۱۰ روز گذشته و من پریود نشدم حامله هم نیستم چه کنم
- خارش و التهاب واژن
من اخرای پریودم رابطه داشتیم و از اون موقع بعضا یه خارشی در ورودی واژنم هست که موقع ادرار هم بیشتر میشه و زود به زود نیاز به دسشویی رفتن پیدا میکنم، هر از گاهی هم یه لکه خونی ازم میاد علتش چی میتونه باشه چجوری درمان کنم؟
- لکه بینی
سلام و سپاس از پاسخگویی تون ۴۶ سالمه دنیا به دوسال ه نامنظمی پریود ی دارم ۴ ماه نمیشم بعدیکماه میشم الان ۶ ماه نشدم و حدودا ۲۳آذر خونریزی داشتم کم و بعضی روزها مثل سفیده تخم مرغ برم کمی خون الان ۱۵ پریود ی بعدازپاکی باز لکه بینی دارم آزمایش نوشتن امروز گفتند تیروئید ندادم هورمون هام خوبه ونه من گذاری م خوبه دلیل لکه بینی م چیه؟ سپاسگزارم
- سرکلاژ شکمی
سلام خداقوت بزرگ شدن شکم بعد از سرکلاژ شکمی امری طبیعی است یا مشکلی هست؟
- آندومتریوز
سلاممن برج ۱۰ عمل لاپاراسکوپی کردم یزدچسبندگی شدیدولوله اهم رو بستن کیست بزرگ داشتم بعد دو دوره دیفرلین مصرف کردم بعدا افدام برای ای وی داشتم مرحله آخربود که در جاده تصادف کردم بعداز اون روز روده هام مشگل داشتن رفتم متخصص داخلی دارو دادن ولی زیرشکمم با پهلوم میسوزه امکان داره دوباره اوت کرده باشه خیلی استرس دارم لکه بینی هم دارم تو رو خداکمکم کنید
- کیست سینه راست
راه درمان کیست سینه چیست؟؟
- پریودی بعد از عمل فیبروم
سلام خسته نباشید من عمل میوم رحم داشتم پریودیم سروقت بود ولی الان روز هشتمه پاک نشدم از روز اول پریودیمم دکتر برام دزولست تجویز کرده دارم مصرف میکنم مشکلی نیس ک پریودیم قطع نمیشه
- درد در ناحیه سیزارین
مدت ۲۵ روز بعد از عمل سزارین در ناحیه زخم سوزش پیدا شده دلایل و راه حل آن چیست ؟
- سزارین
باسلام من فرزنداولم رو در ۴۱هفتگی ازدست دادم روز عمل که رفتم گفتن صدای قلبی نمیشنویم و عملم کردن الان ۲ماه ونیم گذشته آیا بعداز ۳ماه از سزارین اولم اگه اقدام کنم مشکلی برای رحمم و جنینم پیش نمیاد


