Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پلاکت خون
سلام خانم دکتر من ۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم و هفتم تیر تاریخ زایمانم هستش،و سزارین هستم،امروز آزمایش خون دادم و پلاکتم ۱۴۳ بوده خیلییی نگرانم،دلیلش چیه یک مقدارم سرما خوردم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر سرکلاژ شکمی چه جوری انجام میشه آیا نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد حتما باید عمل باز انجام بشه یا از طریق لاپاراسکوپی انجام میشه کدوم یکش بهتره
- کمک
سلام خانوم دکتر .. دختر ۲۲ ساله ای هستم که احساس میکنم لابیای مینورم تقارن نداره(ینی یه طرف به لحاظ ارتفاع کمی بلندتر و طرف دیگه کمی کوتاه تره) باید چیکار کنم؟خیلی نگرانم. تو سایت هام ک درموردش میخونم بیشتر نگران میشم. ایا این توضیحی که من دادم شامل عدم تقارن میشه ؟یا فقط احساس منه
- آمپول واریوپپتیل و دوفاستون
با سلام ۴۰ ساله با سابقه صرع و سرطان تیروئید هستم . دکتر بهم بعلت اینکه قرص استروژن و دوفاستون بعد از دو دوره اثر نکرد آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵ برآم پریود نشدن تجویز کردند. ماه پیش ۱۷ روز بعد از ترزیق پریود شدم . این ماه دوز دوم رو بلید ترزیق کنم و میترسم دوباره پریودشوم یا لکه بینی پیدا کنم . این دوره دکتر بهم گفته همراه آمپول قرص دوفاستون هن بخورم . میخواستم ببینم علت این تجویز چی هست ؟یا با وجود مصرف آمپول و قرص دوفاستون باز پریود میشوم ؟میخواهم پریود نشوم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- برش سزارین
سلام من پنج ماهه پیش بچه دومم رو سزارین شدم سمت چپ بخیم کاملا خوب شده اما سمت راست یه خورده ورم مثل روزای اول رو داره درد ندارم اما برام سواله چرا سزارین اولم اصلا جاش نمونده اما این دفه یه طرفش مونده آیا ورمش میره؟
- مسمومیت بارداری
باسلام و احترام .درهفته 25بارداری هستم در آزمایش خون غربالگری دومم ریسک پری اکلامپسیا رو زده 1به 40 آیا درمحدوه خطر هستم سنم 33ساله بارداری اولمه سابقه سقط نداشتم خانوادگی هم نداشتیم وزنمم نرماله فشار خونمم صبحا تا غروب 10 روی 7 وغروبا گاهی اوقات 13روی 7 .نمک کم مصرف میکنم علایم خاصی ندارم فقط استرس دارم نگرانم
- فیبروم
سلام خانم دکتر خوبین ببخشید من یکسال باردارشدم قبل بارداری فیبرم داشتم بعدبارداری فیبرم رشدم میکنه ممنونم
- هماتوم
سلام خانوم دکتر عزیز هماتوم یا همون لخته خون پشت جنین به چه علت به وجود میاد ؟ایا راهی وجود داره که از به وجود اومدنش جلوگیری بشه؟
- سلام خسته نباشید من 16سالمه وقتی پریود بشم خیلی درد دارم انگار راه میرم احساس میکنم از مقعد خون میاد و زیر شکمم خیلی درد میکنه مقعدم تیر میکشه و گاهی واژنم باید چکار کنم برم پیش دکتر
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من دختری 20ساله هستم بمدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی چیزی وارد واژنم نکردم.خودم چند باری خودمو تو اینه نگاه کردم پرده ام هلالی هستش ولی لبه های پردم انگار پارگی های خیلی کوچیک درحد یک میلی متر داره که خیلی نگرانم کرده. یک ماه قبل یک رفتم پیش ماما گفت پرده ت سالمه از نوع کنگره ای هستش.ازش پرسیدم پس چرا انگار حالت پارگی داره گفت اون مدلشه مادرزادی اونجوری بودی و پارگی نیست.ایا میتوان روی تشخیص ماما صددرصد حساب کرد؟؟؟؟ایا خودارضای بامالش کلیتوریس ب پرده اسیب میزنه؟؟؟؟من خیلی نگرانم توروخدا کمکم کنین
- لکه بینی بعد از مصرف قرص دروسبلا
سلام من یک هفته از پریودم گذشته ولی لکه بینی داشتم بعد از پریودمرفتمدکتر زنان بهم قرص دروسبلا دادن ولی سه تاش خوردمولی لکه بینی هنوز خوب نشده علت چیه؟آیا از عوارض قرصه؟تا چند روز بعداز مصرف قرصا لکه بینی برطرف میشه؟
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر ۴ ماهه از قرص مارولین استفاده میکنم.همیشه هم از کاندوم استفاده میکنم.هیچ وقت هم کاندوم پاره نشده .قرص ها هم سر ساعت مصرف کردم و حتی یک دونه هم یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعد از اتمام قرص پریود میشدم امروز روز پنجم هنوز پریود نشدم.دوتا تست زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ممنونم از وقتی که میگذارید ممنونم
- پاپ اسمیر
سلام. من پاپ اسمیر دادم نوشته severe cervicitis. منظور چیه خطرناکه؟. باید چکار کنم
- لکه بینی بعد از پریود
با سلام
بنده متاهلم و ۱۱ روز از پریودم میگذره که دو روزه لکه بینی به رنگ قهوه ای خونی کم مشاهده کردم و تاریخ آخرین پریودم ۲۴ تیر۹۷ بود و سیکل قاعدگی ۳۷ روزه دارم. علت این لکه بینی چیست ؟ آیا امکان داره باردار شده باشم ؟
- سوال
سلام ایا قرص راکوتان و ضد التهاب و ازیترومایسین با قرص ال دی تداخل دارد؟
- درد زمان تمام شدن ادرار تکرر نمیتوانم مدت طولانی بایستم نشانه چیست
درد احساس فشار ادرار تکرر ب مدت طولانی نمیتوانم سر پا وایسم نشانه چیست
- ویتامین دی
سلام من درهفته پنجم بارداری هستم مصرف مولتی ویتامین مخصوص بارداری همراه با کلسی پاور درروز مشکلی ایجاد نمیکند؟
- زخم شدید و عفونت. کمک
سلام. داخل واژنم زخم شدید داره و این زخم عفونت کرده و این عفونت و زخم مربوط به رابطه نیست. رفتم متخصص زنان ولی گفت عفونت داخل زیاد و چیزی معلوم نیست. ایا میتونم به متخصص عفونی مراجعه کنم؟ مدام درد دارم مثل درد پریودی و حالت هایی مثل بی حسی و سردی و تب بهم دست میده و ضربان قلبم میاد پایین. خطرناک؟ دوسال اینطورم
- عفونت واژن
سلام خانوم دکتر من ۳ ماه پیش رنگ ترشحم سبز روشن بود ولی بدون سوزش و خارش و هیچ چیز دیگه ای دکتر بهم پماد کلوتریمازول و قرص سیپروفلوکساسین ۵۰۰ داد که خوب نشدم.ماه بعد پماد تریپل سولفا و قرص مترونیدازول و آزیترومایسین داد که باز خوب نشدم.ماه پیش دکتر گفت یه زخم خیلی کوچیک در دهانه ی رحم ایجاد شده و باز پماد تریپل سولفا و قرص داکسی سایکلین و قرص واژینال لاکتوواژ استفاده کردم و خوب نشدم.میخواستم اقدام به بارداری کنم.خواستم بپرسم میشه جز فریز کردن ویا پلاسما تراپی راهی داره با دارو خوب شم؟
- مصرف قرص متفورمین
حدود دوماهی متفورمین میخورم اگرآزمایش بارداری مثبت باشه وبازم متفورمین رو تا یکهفته دیگه بخورم خطر داره یاباید قطع کنم


