Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- IVF
سلام خانم دکترببخشیدمزاحم وقتتون میشم شرمنده معذرت میخوام. خانم دکتر احتمال اینکه مادری از تخمک اهدایی استفاده کرده وivfمادر نیز موفقیت آمیز بوده واینکه جنین مبتلابه سندروم داون بشه چقدر است؟لازم به توضیح اینکه واهدا کننده 27ساله بوده وسن مادر که الان جنین 3ماهه هست 43ساله هست.
- نازایی
سلام ببخشید مزاحم شدم من چهار ماهه که اقدام به بارداری کردم ولی حامله نشدم
- امپول پرولوتون
سلام. بنده 2قلو باردارم و هیچ علایمی از سفط جنین ندارم و بارداری اولمه. هفته 26 بارداری هستم. آیا حتما باید آمپول پرولتون بزنم؟
- کیست تخمدان چپ
سلام خسته نباشید.من یک کیست به ابعاد۱۹×۳۰ با جدار نازک فاقد septaیا دبری در دخل سمت چپ تخمدان دارم.ایا این کیست برای انتقال جنین مشکل ایجاد میکند؟ممنون از پاسخگوییتون
- نازنین
سلام خسته نباشید سه هفته از پریودم گذشته من چهار بار تست بارادری دادم مثبت بود و درد داشتم رفتم متخصص زنان بهم گفت کیست بزرگ داری ممکنه که تست از کیست مثبت بشه
- واریوپپتیل و پریود شدن
سلام. درسیکل ای وی اف هستم. قبل انتقال باید ۳تاواریوپپتیل بزنم پریود نشم. اما روز ۱۶ دوره ام و ۱۴روز بعداز تزریق اولین آمپول پریود شدم.ایا این پریودی طبیعی؟مشکلی برای انتقال جنین نداره؟باتشکر
- جلوگیری از بارداری
با سلام و عرض ادب، آیا می شود در سال دوم شیردهی برای جلوگیری از بارداری از قرص سیپروترون کامپاند استفاده کنم؟ من حدود 6 سال قبل از بارداری از این قرص استفاده می کردم بعد از زایمان 6 ماه از قرص های شیردهی استفاده کردم ولی بعد از آن به روش طبیعی.. آیا الان که بچه من 14 ماه دارد می توانم از قرص سیپروترون استفاده کنم ؟
- خونریزی بعد ازسقط
سلام.،دو هفته از سقط میگذره رفتم سونو گفت بقایا به اندازه 6 سانت هست که پایین و داره میاد... رفتم دکتر دارو و آمپول داد هنوز مصرف نکرده بودم که توی طول روز سه بار یه تکه بزرگ ازم اومد و آخر شب خونریزی شدید به مدت چند دقیقه داشتم... آیا بقایا اومده و خونریزی طبیعی بوده... یا باید داروهامو استفاده کنم
- کرم واژینال با اپلیکاتور
سلام خانوم دکتر من عفونت قارچی دارم کرم واژینال کلوتریمازول ۱ درصد گرفتم زدم شب میزنم دو روزه ولی فرداش کمی از کرم از واژنم میزنه بیرون و شبیه لوبیا گرد میشه ایا باید اینجوری بشه یا من خوب نزدم اپلیکاتور را پر از کرم کردم طرز زدنشو چجوری بزنم اگه اشتباهه اپلیکاتورم سوزنش باید چجوری بره داخلش؟
- خونریزی از مقعد هنگام پریودی
سلام من۱۹سالم هست روزای اخر پریودی یک دفعه درد بدی توی شکم و کمرم بوجود اومد احساس کردم خونریزیم زیاد شده بعد رفتم دستشویی و دیدم از مقعد هم خونریزی دارم برای بار اول هست اینطور میشه مشکل چیه
- تحلیل سونوگرافی
متن سونو: تصویر یک ساک بارداری واحد با حدود منظم در محل مناسب در کاویته اندومتر مشاهده گردید. واکنش کوریودسیدوال با وسکولاریته در اطراف ساک بارداری طبیعی است. Yolksacدر ساک بارداری مشاهده شد ولیکن فتال پل مشاهده نشد. سن بارداری براساس msd=12.2mm در حدود ۶ هفته میباشد. هموراژی در اطراف ساک بارداری مشاهده نشد. Int.osبسته میباشد،طول سرویکس۳۲م.م و عرض آن ۲۰م.م که در حد نرمال می باشد. ضایعه solidیاcysticدر آندکس ها رویت نشد
- بارداری
سلام خانم دكتر عزيز من مريض شمام و ١٠هفته باردارم اين هفته هم بايد بيام پيشتون ولي امروز آزمايش دادم بعد گفتن تو ادرار سلول خون هست در صورتي كه اصلا لكه بيني اينا ندارم استرس گرفتم تا بيام پيشتون اين هفته بپرسم گفتم اينجا بپرسم
- سلام هزینه کورتاژ تشخیصی با بیمه تکمیلی چقدر است
هزینه کوتاژ تشخیصی با بیمه تکمیلی چقدر است
- هولتر
با عرض سلام و خسته نباشید من 19 هفته باردارم از حدود یک هفته قبل تپش قلب دارم به متخصص قلب مراجعه کردم نوار قلب و اکو انجام شد و گفتن پرولاپس دارم که تو بارداري با تپش قلب خودشو نشون داده و گفتن باید هولتر 24 ساعته بزارم تا مشخص بشه به دارو نیاز دارم یا نه. ميخواستم بپرسم هولتر در بارداری ضرر نداره و این کار رو انجام بدم؟
- پزشکی
سلام من روز۱۲ انتقال هستم وقر ص استرادیول ۲ و فولیک اسید وشیاف استفاده می کنم روز ششم انتقالم غروب شروع به لکه بینی شدم لکه های قهوهای تا ۳روز ادامه داشت البته کم وزیاد میشد الانم بعضی موقع ها نفح دارم توروخدا کمک کنید بار سوم که ای وی اف انجام میدم
- مصرف قرص ات
با سلام، قرص اتروژستان ۱۰۰ روزی ۸ عدد دکتر داده ۴ عدد صبح ،۴عدد شب تا میخورم سرگیجه ،منگی، بیحسی شدید دست وپا وگز گز و خواب آلودگی شدید پیدا میکنم و حالم خیلی بد میشه، باید نخورم تاحالا امروز ۸ عدد خوردم ،باتشکر
- انجام پی آر پی
سلام من امروز پی آر پی انجام دادم لکه بینی دارم عین پریودی و پا درد دارم فردا هم انتقال دارم عادی هست یا دارم پریود میشم
- جواب سوال
خانم دکتر جواب سوالمو ندادین گفتین کمپانی کیتو بفرستم فرستادم لطفا جواب بدین
- نزدیکی
سلام .شوهرم 42 سالش هستش قبلا نزدیکی هم مدتش طولانی بود هم من ارضاع میشدم ولی الان نه.آیا پودر کمک به اسپرم میتواند خوب باشه
- کیست اکوفری
سلام یک کیست اکوفری به ابعاد 51*35 در تخمدان چپ دارم ایا به جراحی نیاز دارد ؟ و باعث ناباروری میشود


