Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- روکین
سلام خانم دکتر عزیز،درصورت امکان دستور مصرف قرص روکین را لطف میکنید؟قربان محبت شما زنده باشید
- پریودی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم من هر دفعه پریودیم سه روز طول میکشید ولی این ماه که پریود شدم یک روز طول کشید مشکلی هست یا نه لازم هست برم دکتر ممنون
- زایمان ویبک
سلام بعداز ده سال سزارین که بخاطر بریچ بودن انجام شده بود الان وی بک امکانپذیره؟
- ضخامت رحم وکیست
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
سلام برای رژیم موی ارثی به توصیه دکتر پوست روزی یک دوم قرص اسپیرونولاکتون ۱۰۰ به مدت ۹ ماههست که مصرف میکنم .ولی طی این مدت پریودهایم نامنظم و ده روز زودتر از موعد هست برای تنظیم دوره پریود باید چیکار کنم ؟ آیا باید قرص اسپیرونولاکتون را قطع کنم؟وقت دکتر پوستم سه ماه دیگر هست لطفا راهنمایی کننید
- هایمن
سلام خانم دکتر پوشیدن لگ های ورزشی تنگ کش دار یا شرت لامبادا باعث پارگی هایمن میشه؟اخه خیلی وقتا شلوار واژنمو درد میاره خاستم بدونم باعث اسیب نمیشه؟
- هیستروسکوپی
سلام وقت بخیر ۱۰ روز بعد از هیستروسکوپی بقایا پریود شدم اما مقدارش کمه و بصورت کشدار هستش که بیشتر موقع اجابت مزاج دفع میشه آیا طبیعیه و گاهی ذره هایی شن ریزه مانند باهاش دفع میشه؟و اینکه بعد از هیستروسکوپی ممکنه باز هم بقایا باقی بمونه؟ممنونم
- ivf
سلام من ivf کردم روز 14 ام تست بتا دادم ، تستم منفی شد باید دارو را قطع کنم یا مجدد ازمایش بدم؟
- بارداری
با سلام وعرض ادب خانم دکترده روز از آخرین نزدیکی ام میگذرد دچار کمردرد و فشار خون بالا شدم درحالیکه فشار خونم همیشه پایین بوده دیشب فشارخونم چهارده روی ده شد و تهوع بسیار بدی بهم دست داد ممکنه علایم بارداری باشه.اگر از علایم بارداری باشه نه ماه خطری منو تهدید نمیکنه و زمان زایمان برایم مشکل ساز نخواهد بود.راه حلی برای کاهش فشارخون بارداری وجود دارد.با تشکر از شما خانم دکتر بسیار دلسوز که با دلسوزی همواره راهنمای بیماران هستید.خدا همیشه پشت و پناهتون باشه خانم دکتر.
- ایا داکسی سایکلین روی قرص سیپروترون کامپاند اثر داره
ایا قرص داکسی سایکلین روی قرص سیپروترون کامپاند اثر داره
- به تاخیر انداختن پریود
با سلام پريود من حدود سه هفته ديگه آغاز مشيه و قصد به تاخير انداختن با قرص دارم. از چه زماني و به چه شكلي بايد خوردن قرص رو شروع كنم؟
- سلام از کجا بدونم عفونت دارم در واقع ترشحی که عامل عفونت باشه چه رنگیه و ترشحی برای مرطوب کردن باشه چه طوریه
۰۰۰
- توده نسبتا بزرگ در قسمت پایین ناحیه واژن
دختر۱۹ساله هستم در حدود سه سال پیش بطور ناگهانی متوجه یک برامدگی و توده نسبتا بزرگ در ناحیه واژن خود شدم در ابتدا درد زیادی در این ناحیه احساس نمیکردم اما با گذشت زمان این درد و تورم سفت شدت یافت بطوری که وقت هایی که به حالت نشسته هستم به مدت طولانی درد زیادی را احساس میکنم و با گذشت سه سال همچنان این توده سفت همراه با درد باقی مانده است با این تغییر که قبلا در قسمت چپ و پایین ناحیه واژن قرار داشته و الان همان توده سفت که زیر پوستی هست در سمت راست و پایین ناحیه واژن قرار گرفته است همراه با درد شدید در همان ناحیه
- زگیل درآلات تناسلی شوهرم جواب پاتولوژیک
Gross Recived in formalin consist of 2 pieces of tissue M-1.5x0.740.5cm SOS-2/1 Embedded-50%
Dx:Genitai skin iesion,biopsy :
-Consistent with Condyloma acuminatum.
comment:For definitive diagnosis IHC staining is recommended معنی این چیه - واژن
سلام خانم دکتر خیلی ممنون از اینکه برامون وقت میزارید وسوالامون رو جواب میدید ببخشید من دو سه روز بعد از نزدیکی دچار بی اختیاری ادرار میشم وبعد از چند روز علائمش کمتر میشه وقتی که احساس سرما میکنم باز هم اون حالت به من دست میده لطفا راهنماییم کنید
- سلام من ۲۸ روز است عادت ماهوار نشدم اما از داروی چاقی استفاده کردم این علت اش چیست
- سرطان کبد وسرطان پوست
سلام وقتتون بخیر یه سوالی خواستم بپرسم پدر من ۷ سال پیش براثر سرطان کبد فوت کردن دیر متوجه شدیم سر ۴ ماه مادرم هم سه سال هست متوجه شده بود سرطان پوست نوع ۴ بدخیم ملانوم داشت وامسال فوت شدن میخواستم بدونم چه ازمایشی مشخص میکنه که زود پیگیر بشیم وپیگیری بشه که خانواده مون ندارن مثل خواهر وبرادر وچون شنیدم سرطان موروثی هست که کجا باید مراجعه کنیم پیش چه متخصصی چون میگن سرطان پوست خیلی سخت تشخیص داده میشه ببخشید طولانی شد ممنون میشم از جوابگوییتون خسته نباشید
- کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان
سلام
من رفتم سونو گرافی کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان راست مشاهده شده میخواستم بمرسم ایا خطرناک و این که برای اینکه میخوام باردار شوم مشکلی ایجاد میکند مشکلی - تصویر چند ناحیه اکوژن در نسج نرم زیر جلدی ساق پای دو طرف مشهود است
سلام وقت بخیر تصویر چند ناحیه اکوژن با حدود ill defined در نسج نرم زیر جلدی ساق پای دو طرف soft tissue panniculitis مشهود است
- بیرجند hm
سلام وخسته نباشید من 7ماه پیش عملهیستروکومی کردم بعد از 2 ماه سوزش در پایین شکم و اطراف دارم سونوگرافی ولزنی دو دفعه انجام دادم سالم هستم وهیچ مشکلی ندارم ولی این سوزش خیلی منو اذیت میکنهو وقتی کمی ایستاده هستم زیر شکمم ورم میکنه و سنگین میشه و سوزش شدید دارم از چیکار کنم ممنون


