Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد در تخمدان ها و مقعد
برای پریودی نامنظم و درد در تخمدان ها به دکتر زنان مراجعه کردم،در سنوگرافی لگن و تخمدان گفتن تنبلی تخمدان دارم،دارو برام تجویز شد و هنوز دارم مصرف میکنم،ولی هنوز تخمدان هام درد میکنه و درزمان پریودی و گاهی خارج از اون مقعدم درد میگیره
- متخصص زنان کلیتوریس
درناحیه داخلی کلیتوریس غده های چربی ماننده ک پوستومیکشم نمایانه امروزدیدم،،چی هس چکارکنم،کاریم نداره بهم
- کلو میپرامین
آیا قرص کلومیپرامین برای افراد باردار مضر است؟
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشین من نزدیک دوساله درحال اقدامم برای بارداری امانشدم آزمایش های قبل بارداری دادم تیروییدکم کاردارم نوشته بود۷/۰حالاناشتابرام نصف قرصی لووکسین۱۰۰نوشته مشکل دیگه ندارم این ماه یه هفته عقب انداختم چندقطره خون دارم لطفاراهنماییم کنین دسترسی به دکترندارم
- آبسه بارتولن
وقتتون بخير؛ خواهش ميكنم بهم پاسخ بدين... من ديروز از شدت بسيار زياد درد آبسه بارتولن به بيمارستان مادران مراجعه كردم و به صورت اورژانسي تحت بيهوشي عمومي آبسه تخليه و با تامپون پر شد كه بعد از سه ساعت تامپون توسط پرستار خارج شد و آزيترومايسين و ناپروكسن تجويز شد، امروز ديدم زخمم كه حدود يك سانت ميباشد بسته شده و با فشار دستِ من كمي عفونت خارج شد... روزي سه بار در آب گرم مينشينم... خيلي نگرانم كه دكتر از كاتتر استفاده نكرده... آيا احتمالِ عودِ اين كيست هست؟ من مجرد هستم و بهداشتم رو هم رعايت ميكنم ولي اين ماه به علت يه شرايطي اين اتفاق افتاد... خواهش ميكنم بهم بگين من از دكترم بايد بخوام كاتتر بذاره يا امكان عفوني شدنش كَمه؟ احساس ميكنم دكتر كم كاري كردم... خواهش ميكنم راهنمائيم كنيد
- سوال
سلام علت ترشح سفید هنگام دفع مدفوع چیست؟ گاهی حس میکنم ترشح داخل مقعد هست و خارش دارم اما چیزی بیرون نمیاد کرم باریج دکتر داد علت چیست
- سزارین
سلام من یک ساله ک سزارین کردم از همون اول درد بخیه سمت راستم حیلی درد میکرد و تو کش بود الانم بعد یک سال وقتی دراز کشیده ام بیشتر مواقع دردبدی میکند چیکارکنم
- نازک شدن بخیه های سزارین
سلام ببخشید من به دلیل درد زیر شکم به پزشک مراجعه کردم که جواب سونوگرافی من این بود که بخیه هانازک شده و دکتر گفتن که اجازه بارداری مجدد ندارم خطر زیادی دارد لطف راهنمایی کنید ممنونم
- ضایعه اکوژن
برای ضخامت اندومتر23mmوتصویریک ضایعه اکوژن به ابعاد14*9.2درقسمت فوقانی اندومترچکاربایدکرد
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
دل پیچه میگیرم و بخیه های سزارین از داخل خیلی میسوزه و درد می کنه و از بیرون هم متورم شده
- پارگی کیست تخمدان
سلام وقت بخير من كيست تخمدان سمت چپم با ابعاد ٣٧*٤٤ پاره شده ونوشته كيست داراي ذرات اكوژن اينترنال هست و درد سمت چپ شكمم به پاي چپم انتقال داده شده و سرگيجه و تهوع هم دارم همين زمان عادت ماهانه هم شدم و الان روز ششم هست كه خونريزي متوقف شده اما درد شديد دارم دكتر فقط قرص سفكسيم به من دادن هر روز بخورم آيا اين كيست خطرناك هست يا نه ؟ داروي ديگه اي جهت تسكين اگر لازمه يا نياز به جراحي هست ؟ ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد .
- مایع لوکوله در روده
سلام پس از عود کنسر تخمدان مادرم آسیت غلیظ با درن خارج شد ولی الان مایع لوکوله بین روده ها باقی مانده و باعث استفراغ شدید شده پیشنهاد شما چیست؟
- آندومتریوز
سلام وقتتون بخیر بنده 43 ساله هستم آندومتریوز رحم دارم دکترم قرص دینوژست تجویز کرد یک ماهه دارم میخورمش ولی مدام لکه بینی قهوه ای و قرمز داشتم و قطع نشده هنوز دکترم هم اجازه نداد که قرص روکین مصرف کنم گفت برای سن من ممنوعه حالا موندم چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم که لک بینیم قطع بشه ممنونم
- بقایای سقط جنین
سلام ۳ آبان سقط داشتم و الان یک ماه و ۱۹ روز میگذره. دو هفته بعد سقط بقایا ۴۷*۲۱*۱۹ و حجم ۱۰ سیسی و سونوی دیروزم بقایا ۳۵*۱۲ و حجم۳ سیسی. قبل از سونوی دوم یکبا پریود شدم و مقدار زیادی لخته دفع شد که نتیجه رو مشاهده میفرمایید. برای دفع بقایا باقی مانده میتونم یک پریود دیگه صبر کنم؟(حدودا ۱۰ روز دیگه پریود میشم)
- درد مقعد زمان پریود
سلام من ۳۰ سالمه مدتی است ک پریود میشم زیر شکمم ک درد میگیره تیر میکشه به مقعدم طوری ک حتی نمیتونم مقعدمو جمع با ول کنم دردش بدتر میشه حتی اگه با دست زیر شکمم فشار بدم مقعدم درد میگیره
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- درد جای عمل سزارین و خارش شدید
سلام من خانم ۲۹ سال دارم و ۳ سال پیش زایمان سزارین انجام شده و از امروز درد در قسمت عمل و بخیه دارم دردش وقتی دست میزنم خیلی حس میشه و همیشه خارش شدید جای عمل دارم علتش چی هست ممنون میشم کمکم کنین داره
- اکوی آندومتر
بعد از سقط جنین سونوگرافی بقایای احتمالی دادم و نتیجه سونوگرافی آندومتر دارای اکوی هتروژن و هایپرواسکولار میباشد. ضخامت آندومتر دارای ۹ میلیمتر میباشد. منظور اکوی هتروژن و هایپرواسکولار چیست؟ مایع آزاد در حد مینی مال در لگن مشاهده شد.
- درمورد کیست درموئید وتنبلی تخمدان دخترم ۲۱ سالشه ودر سونو گرافی رکتال تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتی متر نشان داده شد خانم دکتر من خودم بیمار شماهستم وخیلی نگران دخترم هستم لطفا مرا راهنمایی کنید
سلام خانم دکتر با عرض خسته نباشید دخترم ۲۱ سالشه ومشکل تنبلی تخمدان وکیست درموئید به اندازه ۵ سانتیمتر میباشد البته سونو رکتال توسط خانم دکتر ازادبخش انجام شده من نگرانم خودم بیمار شما هستم از شما خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید
- پولیپ رحمی
سلام. خسته نباشید. سونو واژینال دادم گفتن پولیپ دارم. دکترم گفته باید عمل بشم. اگه عمل نشم خطرناکه یا مشکلی بوجور نمیاد؟ باتشکر.


